Přejít na výpis diskuzí
Jak se americká armáda učí střílet na CryEngine 3
23.12.2011 | levis
76 příspěvků
-
Lidi brain up. Americká armáda nepotřebuje super grafiku, potřebuje velmi kvalitní AI . Velmi dobře nakalibrované zbraně a to na 100%. Rychlost pohybů jako normální průměrný voják(né že se otočí a head shoot). Očividně i bravůrnou zničitelnost prostředí. Prostředí které je totožné s tím bojovým. Kvalitní zvukovou aparatůru. Vy tu píšete hovadiny fuuj to má hnusnou grafiku , libovka taky kde se podělo americans army ? - Tahle hra nikdy a nikdy a nikdy v životě nebude simulací boje !!! Nehledě na to že to srovnáváte s Armou 2 která má speciální edici pro americkou armádu bože ta krabicová má jiné parametry . A už vůbec to nesrovnávejte s BF3 a s pravou edicí pro chucka norrise MW3 . Samozřejmě další důvod proč nemůže to být stavěno pro ULTRA-HIGH grafiku je ta že americká armáda už tak si nemůže dovolit vyhazovat peníze za nové Počítače a to by se vyšplhalo do řádů miliard dolarů. Bavíme se o 60 milionech ? To je v herním průmyslu taková průměrná hra.
-
Áno, tieto hry boli pôvodne navrhnuté pre vojenské účely, aby vojaci nemali problémy strielať do živých ľudí. Tu je jeden z mnohých článkov: http://www.upi.com/Health_News/2011/12/03/Violent-video-games-alter-brain-function/UPI-87331322889777 .
Pre tých čo nevedia anglicky, v článku sa píše, že je vedecky preukázali, že násilné hry v štýle: zabi zabi zabi, priamo ovplyvňujú mozog. Vo výskume zmerali magnetickou rezonanciou mozgy náhodne vybraných hráčov, ktorá ukázala zmeny v mozgu v časti ktorá ovplyvňuje emócie, čiže empatiu a súcit.
Inými slovami hry boli dizajnované na pretvorenie ľudí na bezcitných psychopatov. Samozrejme malý Franta si na na svoje hry nedá dopustiť. Budúci psychopatický fašista s fanatickou vierou obhajuje videohry a prehlasuje, že videohry v žiadnom prípade neovplyvňujú mozog, aj keď je vedecky dokázané že mozog ovplyvňujú. Ale keď nemajú rozum jeho rodičia, a nezakážu mu hrať psychopatické hry a pozerať psychopatické filmy, nič iné ako fašizmus čakať nemôžme.
Potom sa budeme čudovať, kde sa tá brutalita v mladej generácii berie. Každý má vlastný rozum, tak nech sa zamyslí. Aj keď dnes už ľudia namiesto myslenia radšej opakujú mediálne dogmy, a okopírované názory považujú za svoje, aj keď o svojich skopírovaných názoroch v sutočnosti nikdy nepremýšľali ani pol sekundy. -
Bude mi taky ve válce hrát tahle hudba..?
-
To se jim to paří za státní peníze. A co Virtual Battlespace od Bohemie? Přestal stačit, nebo používají víc typů simulátorů najednou? Škoda, že smrtelník se k tomuhle nedostane...
-
Kam se podělo America's army ?
-
teda žádnej zázrak to není. Modely postav totožný. Vybavení jako vesty apod. taktéž. O technice ani nemluvit. Pohyby jsou divný, jak postav tak techniky. Na to že je to je simulátor tak bych od toho čekal víc. To i ta America Army je mnohem lepší jako simulátor.
-
-
Tak já bych tipoval, že na realismus se tu dbá asi v jiných ohledech, než v grafice. Počítám, že to bude prostě typ hry, kterej by normálně nikdo nehrál - jeden zásah a jsi tuhej. Ale narozdíl od her tohoto typu (často stelath) tu nebudou mít nepřátelé upravenou AI aby jsi jich tisíc sejmul bez prozrazení.
-
-
moznosti, realita tohto enginu ma omnoho blizsie k hram ktore by som chcel hrat ako ku hram ktore musim hrat, pretoze nic lepsie neexistuje (BF3 arkada, nebo MW3 tupota)
-
2005 grafika.60 melounů? hahahahahaha to prostě neberu,pokud to je pravda tak to bolí.cryengine 3 vypadá sakra trošku jinak.Asi špatnej vtip,viz baba v lese :))
http://mycryengine.com/ -
To sory, ale tohle hezčí jak BF3 neni, Crysis 2 byla 2x hezčí teda =))
I ty pohyby jsou dost umělé... opravdu je tohle cryengine 3?? -
-
Ono, těžko předpokládat, že v US army budou mít super nabušené stroje nutné pro hraní BF3 nebo Crysis 2 v plné palbě. Taky lze čekat, že budou víc výkonu věnovat simulaci balistiky, fyziky prostředí a podobným věcem, na které se u her kvůli DX11 efektním loužím a slunečnímu svitu kašle. Takže slabší animace a o něco "slabší grafika" (pořád dojmem asi dva světelné roky před dýchavičným CoD MW3) bude vykoupena jinými kritérii. Aby jim to běželo rychle na všem a utáhlo to desítky vojáků a jejich akcí naráz plus simulace nepřátelské AI a civilního chování.
-
-
"Ono, těžko předpokládat, že v US army budou mít super nabušené stroje nutné pro hraní BF3 nebo Crysis 2 v plné palbě"
- si myslíš, že US army ktorá vyhadí za pár rakiet milióny Kč nemá na hi-end počítače ?
"Taky lze čekat, že budou víc výkonu věnovat simulaci balistiky, fyziky prostředí a podobným věcem, na které se u her kvůli DX11 efektním loužím a slunečnímu svitu kašle."
- ak si to video pozrieš tak uvidíš, že efektov je tam požehnane.
a kvalita jednotlivých animácií nemá na výkon prakticky žiaden dopad...
-
-
dobrý engine je len časť úspechu... záleží od ľudí ktorý tú grafiku vytvárali, takisto je zrejmé že na tom pracovali slabí animátori.
-
kolik prostoru ti vygeneruje ten jejich slavnej engine?
-
-
Tak zahrál bych si. No nic, budu se muset spokojit s okupací řeckého ostrova v Armě 3