Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidi brain up. Americká armáda nepotřebuje super grafiku, potřebuje velmi kvalitní AI . Velmi dobře nakalibrované zbraně a to na 100%. Rychlost pohybů jako normální průměrný voják(né že se otočí a head shoot). Očividně i bravůrnou zničitelnost prostředí. Prostředí které je totožné s tím bojovým. Kvalitní zvukovou aparatůru. Vy tu píšete hovadiny fuuj to má hnusnou grafiku , libovka taky kde se podělo americans army ? - Tahle hra nikdy a nikdy a nikdy v životě nebude simulací boje !!! Nehledě na to že to srovnáváte s Armou 2 která má speciální edici pro americkou armádu bože ta krabicová má jiné parametry . A už vůbec to nesrovnávejte s BF3 a s pravou edicí pro chucka norrise MW3 . Samozřejmě další důvod proč nemůže to být stavěno pro ULTRA-HIGH grafiku je ta že americká armáda už tak si nemůže dovolit vyhazovat peníze za nové Počítače a to by se vyšplhalo do řádů miliard dolarů. Bavíme se o 60 milionech ? To je v herním průmyslu taková průměrná hra.
  • Áno, tieto hry boli pôvodne navrhnuté pre vojenské účely, aby vojaci nemali problémy strielať do živých ľudí. Tu je jeden z mnohých článkov: http://www.upi.com/Health_News/2011/12/03/Violent-video-games-alter-brain-function/UPI-87331322889777 .
    Pre tých čo nevedia anglicky, v článku sa píše, že je vedecky preukázali, že násilné hry v štýle: zabi zabi zabi, priamo ovplyvňujú mozog. Vo výskume zmerali magnetickou rezonanciou mozgy náhodne vybraných hráčov, ktorá ukázala zmeny v mozgu v časti ktorá ovplyvňuje emócie, čiže empatiu a súcit.
    Inými slovami hry boli dizajnované na pretvorenie ľudí na bezcitných psychopatov. Samozrejme malý Franta si na na svoje hry nedá dopustiť. Budúci psychopatický fašista s fanatickou vierou obhajuje videohry a prehlasuje, že videohry v žiadnom prípade neovplyvňujú mozog, aj keď je vedecky dokázané že mozog ovplyvňujú. Ale keď nemajú rozum jeho rodičia, a nezakážu mu hrať psychopatické hry a pozerať psychopatické filmy, nič iné ako fašizmus čakať nemôžme.
    Potom sa budeme čudovať, kde sa tá brutalita v mladej generácii berie. Každý má vlastný rozum, tak nech sa zamyslí. Aj keď dnes už ľudia namiesto myslenia radšej opakujú mediálne dogmy, a okopírované názory považujú za svoje, aj keď o svojich skopírovaných názoroch v sutočnosti nikdy nepremýšľali ani pol sekundy.
  • To by mě taky zajímalo.
  • Tak já bych tipoval, že na realismus se tu dbá asi v jiných ohledech, než v grafice. Počítám, že to bude prostě typ hry, kterej by normálně nikdo nehrál - jeden zásah a jsi tuhej. Ale narozdíl od her tohoto typu (často stelath) tu nebudou mít nepřátelé upravenou AI aby jsi jich tisíc sejmul bez prozrazení.
  • Lawliet
    Bude mi taky ve válce hrát tahle hudba..?
  • To se jim to paří za státní peníze. A co Virtual Battlespace od Bohemie? Přestal stačit, nebo používají víc typů simulátorů najednou? Škoda, že smrtelník se k tomuhle nedostane...
  • Takovou teletinu může vypustit z huby jen člověk, co neví, co je reálná bitva. Jak ty hry můžeš srovnávat se skutečností? Prostřel si nohu a zkus čekat za rohem deset vteřin, jestli se doléčíš, pane chytrej... *14*
  • Masa-san
    Kam se podělo America's army ?
  • tak co :D
    lepší když budou evropani to by jsme byli aspon i my :D
  • teda žádnej zázrak to není. Modely postav totožný. Vybavení jako vesty apod. taktéž. O technice ani nemluvit. Pohyby jsou divný, jak postav tak techniky. Na to že je to je simulátor tak bych od toho čekal víc. To i ta America Army je mnohem lepší jako simulátor.
  • Mechwarrior_bw
    "Ono, těžko předpokládat, že v US army budou mít super nabušené stroje nutné pro hraní BF3 nebo Crysis 2 v plné palbě"
    - si myslíš, že US army ktorá vyhadí za pár rakiet milióny Kč nemá na hi-end počítače ?

    "Taky lze čekat, že budou víc výkonu věnovat simulaci balistiky, fyziky prostředí a podobným věcem, na které se u her kvůli DX11 efektním loužím a slunečnímu svitu kašle."
    - ak si to video pozrieš tak uvidíš, že efektov je tam požehnane.

    a kvalita jednotlivých animácií nemá na výkon prakticky žiaden dopad...
  • to máš pravdu, ale ty pohyby (co se týče třeba přeskakování překážek či přecházení mezi chůzí a během) vypadají zatím nejlépe co jde ve hrách spatřit.. to že to neni dokonalé nikdo netvrdí. *3*
  • Asi tak. Forum tady bude plné military znalců co si čuchli maximálně k Airsoftu a teď tu jsou moudří na základě BF3 :D
  • Ono, těžko předpokládat, že v US army budou mít super nabušené stroje nutné pro hraní BF3 nebo Crysis 2 v plné palbě. Taky lze čekat, že budou víc výkonu věnovat simulaci balistiky, fyziky prostředí a podobným věcem, na které se u her kvůli DX11 efektním loužím a slunečnímu svitu kašle. Takže slabší animace a o něco "slabší grafika" (pořád dojmem asi dva světelné roky před dýchavičným CoD MW3) bude vykoupena jinými kritérii. Aby jim to běželo rychle na všem a utáhlo to desítky vojáků a jejich akcí naráz plus simulace nepřátelské AI a civilního chování.
  • moznosti, realita tohto enginu ma omnoho blizsie k hram ktore by som chcel hrat ako ku hram ktore musim hrat, pretoze nic lepsie neexistuje (BF3 arkada, nebo MW3 tupota)
  • 2005 grafika.60 melounů? hahahahahaha to prostě neberu,pokud to je pravda tak to bolí.cryengine 3 vypadá sakra trošku jinak.Asi špatnej vtip,viz baba v lese :))



    http://mycryengine.com/
  • O jaké *evropské* munici 5x52 mluvíš ?!
  • Evropská Unie? *1* *1* *1*
    Dávám Unii rok, maximálně dva... říkal jsem před rokem a vypadá to, že to stihnem *2*
  • Je jedno jak moc by byli chytří a schopní pořád jsou to jen lidé a podle toho by to taky dopadlo.
  • Jé to by bylo hezké.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit