Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Aja1984

    Nemůžu hodnotit obtížnost modování, protože jediné co jsem kdy namodoval bylo přetexturování vozidla a změna zvuku a to jsem postupoval podle návodu krok za krokm. Ale to co je možné (ne, to jak je to obtížné) mne někdy až překvapuje. Neumím si představit, že by někdo udělal v takovém CoD klikatelný kokpit superhornetu, vytvářel nové mapy s unikátními objektama, úplně změnil chování letící střely a přidal nové fyzikální vlivy, nebo vytvořil úplně nový interface posmrtného pozorovatele. Podle mne už jen samotné Arma Tools jsou mocné nástroje samy o sobě a obrovský přínos modovací komunitě.

  • TheGGG

    AI je při řízení vozidel absolutně rozbitá a i pěchota je v Arme III docela děs... jo, je komplexnější jak v jiných hrách, ale na to, co by měla zvládat prostě nestačí. Někdy je zázrak, když někam AI s vozidlem vůbec dojede a nezastaví se na první zatáčce.

    Hra je na modování velice těžká a nepřívětivá. Cokoliv komplexnějšího jak změna textur je extrémní pruda a snaha ohnout hru pro nějaký komplexní mod často skončí katastrofou. Napalm a oheň např pro Vietnam, melee např. pro WWi, WWII, custom skeletony pro scifi mody, všude tam člověk naráží na limity army. Já nikdy nic složitějšího jak retexture do army nedělal, ale jsem členem řady moderských komunit a všichni permanentně nadávaj, jak je těžký nějaký nový mechanismus do hry dostat. Chápu, hra je komplexní vojenský simulátor, ale dle moderů je to prostě brutál...  mě stačily nervy při tom dostat custom textury do hry... to by jeden brečel.

    Ani nemluvím o enginu, v případě kterého si o větší bitvě se stabilním FPS může člověk nechat jen zdát.

  • Aja1984

    Tak zrovna podpora módů je u Army jednoznačně bezkonkurenční. Sice s přechodem na Enfusion z SQF se bude muset mnoho věcí dělat znova od píky, ale snad to za snížení zátěže procesoru stojí. Sice jsem už nějaký ten rok s AI v Armě nehrál, ale pořád neznám jinou hru, ve které by Ai zvládalo to co v Armě. Ve které hře je ai schopné se přepravovat vozidly, krýt si perimetr, či postupovat ve formacích v reálném terénu? Kdyby zkřížili engine z Army a Spintyres (zavedli deformaci terénu), kdyby zvětšili podporu vícejádrových výpočtů, zvětšili dynamický rozsah hlasitosti (ať jde slyšet střelba přes hlasité šumění trávy) a vrátili animaci přípravy a hodu granátu tak bych slintal blahem. (Na vše ostatní je tu ACE a TFAR, tzn. medický systém, střelba RPG v leže, reálná balistika a rádio)

  • TheGGG

    pokud nemají skutečně nový promakaný kvalitní engine, novou AI a dobře zvládnutou podporu modů, tak nemá o nové armě ani smysl mluvit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit