Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GW2 je hra, kterou jsem zatim nemel moznost hrat, ale jednou se k tomu jiste dostanu.

    Nicmene trochu odbocim od GW, vcera jsem si poprve nainstaloval TERU jelikoz kdys jsem hraval Lineage2 a chvili i nepovedeny Aion. No podobnost zde byla velika, ubylo i nekonecne grindeni, ale tak spromnutim zkur*ene optimalizovany engine hry, jsem jeste nevidel. FPS misty skakalo z 80 na nulu a vylozene protrpet chozeni hlavnim mestem, byl opravdu herni ocistec, nepomohlo nic, ani v nastaveni hry (vse vypnuto) ani reinstal, ovladacu a nastaveni vseho na maximalni vykon karty,stiny, svetelne efekty, AA vse off, zobrazovani min. postav hracu ve hre, zmena DX, proste nepomohlo nic.
    Podotykam, ze ma pc sestava, daleko prevysuje doporucene herni pozadavky. ktere jsou udajne na hru kladeny. proste hra chvili jede plynule a za chvili se sekne spadne i zvuk fps na 0 a porad dokola. Des a hruza. A take bych jeste zduraznil, ze jsem hral na low population serveru, takze nechci videt co s hrou udela f2p model, az se do hry nahrne vse mozne to bude opravdovy mazec s timto skvelym enginem.
    • Jason_dinAlt
      Mínus za příspěvek mimo téma.
    • Engine je super (Unreal Engine), jen optimalizaci Bluehole zmrvili neskutečným způsobem.
      • tak jak jsem psal dela to UI ktere lidem bere i 20-30fps jestli to jeste mas zmackni ve hre ctrl-z
        • A co dela ten prikaz ctrl-z ? Pokud se mohu zeptat ?
          • schova ti UI neda se to pouzit v boji pokud by ti teda nevadilo ze nevidis hp ale ve meste nebo v lokacich kde ho nepotrebujes to pomuze je to dost smutne ze to nebyli schopni doted opravit
            • hmm tak to je fakt smutne, prijdu domu, tak to vyzkousim, ale do odby nez s tim neco neudelaji, tak nema smysl tohle hrat.
            • https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=83902
              http://tera-forums.enmasse.com/forums/general-discussion/topics/Tera-UI-issue-needs-attention-No-Developer-feedback-Links-and-Info-inside
  • to sy pletes s hranim na PS nebo xboxu
    • walltar
      Tak to potom hraju celý život špatně ... Já vždycky používal pár kláves na klávesnici a myši. Jenom se zeptám, ty máš nějaké zařízení na čtení myšlenek, nebo ovládáš PC pomocí gest? Osobně bych si to rád koupil.
  • Koncept GW je spatny , bylo to uz u jednicky a je to i tady. Snazi se o neco neokoukaneho ale moc to nefunguje , pro mmo je dulezity end game a v GW se sklada ze zcela nemotivujicich veci(komplet mapa,tituly k nicemu ,gear kterej je stejnej atd). SW se taky snazi byt jiny ale taky nefunguje end game. Koncept mmo ktery lidi bavi je jasne dany a kdyz na to jde nekdo jinak zplace nad vydelkem vetsinou.
    • jj tohle wowkar protoze jak nemas ultra mega gear a nedavas rany za 300.000 dmg a nemas bossy s miliardama hp tak te to nebavi. wtf nechapu jak muzes srovnavat hru co vysla pred pul rokem a hru ktera bezi spoustu let a ma za sebou spoustu updatu a datadisku ktere do hry pridaly spoustu veci na end-game a pokud si vzpominam tak wow vannila end-game taky nebyl zrovna bozzi
      • WoW jsem nikdy nehral , tak co tu rves..:p
        • tak kdyz pises ze gw koncept je spatny a ze lidi chcou porad stejny tupy koncept 1 stoji u bosse 1 stoji a healuje a ostatni stoji a damaguji bosse pritom pouzivaji 100 skillu tak tu vychvalujes wow a muj koment byl naprosto normalni tohe je rvani debbile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          • Jasně píše, že wow nikdy nehrál. V čem máš problém? Nejspíše s logikou, protože z jeho textu nijak nevyplývá, že vychvaluje WoW. Na WoW se mu může nelíbit tuna věcí, která ho odrazuje od hraní WoW (jak je to třeba u mě, hraju LOTRO). *7*

            Samozřejmě nesouhlasím ovšem s tím, že by tu nebyl prostor pro klasická MMO, která vyhovují HC hráčům a pro MMO spíše casual (tj. reakce na hlavní příspěvek vlákna). Obě MMO si najdou své hráče (jak vidno) a některá MMO nabídnou prostor pro obě skupiny hráčů.
          • tak z pomerne normalni diskuze je opet sragora pac prijde male dite a zacne tu nadavat a tahat si tu pindika..takze bude lepsi to ukoncit
            • petr,
              teď píšeš o čem? O GW2, kde se máčká kolik? Max 10 kláves? *2*
            • walltar
              Nic proti hrám, ale není náhodou základem celého hrání mačkání pár kláves?
            • jedine decko si tu ty kdyz o normalni hre rikas ze je spatna a naopak vychavajues hru ve ktere ti staci mackat par klaves
    • Tohle si ale bohužel myslí ta polovina obyvatelstva, která pařila jen WoW a ostatní přístupy vůbec nezná. Podívej se na to z pohledu hráče příležitostného. Přijde domů z práce, udělá si večeři, žena dnes nemůže domů, v práci je pohotovost. Tak si pustím GW2, mám tam nějakou rozdělanou mapu, nějakou tu craftovací záležitost, objevit pár receptů, mezitím se připojí pár kamarádů z guildy, tak se jde na neobjevené krajiny, dungy, eventy s bossy. Co je na tom, že já s troškou času jsem čerstvej level 80 a moji spolubojovníci s výtrojí a skillem už dávno vypálili nejednu pevnost v WvWvW, ta hra nás pěkně seřadí, aby se bavili všichni. Žena najednou přijde, že už je skoro ráno. Já si pomalu uvědomuji, že mám taky za pár hodin zase práci, takže hru s díky všem vypínám s pocitem, že si ji zapnu třeba až zase někdy ve volném čase. Nechci tím říct, že ti tahle hra nahradí ženu na dlouhé večery, ale že engame není jen jedna cesta. Já ještě objevuji tajnosti té hry, oni jistě už jsou v "engame" části, ale nevšim jsem si, že by si stěžovali. Baví je ten dynamický svět, který je v jednu chvíli takový a za pár minut zase jiný.
      Říkejte si co chcete, ale jestli je povinnost dnes považovat směr WoW a jemu podobnými klony za směrodatný, tím chci naznačit, že pro jednotlivce ta hra končí maximálním levelem, pak bez party si ty raidy neprojdeš a tím ti většina hry vlastně uniká, tak něco jako GW a GW2 nemuselo vůbec vznikat. Ale ono je dobře, že vzniklo. Pro hráče příležitost, pro společnost konkurence.
      Kdo se chce zase trochu bavit, musí vystoupit z davu.
      • Presne muj pripad, libi se mi ze u GW 2 nemusim pomalu absolvovat skolu na pochopeni/nauceni vsech gear +- buildu, % zalezitosti atd...je to jednoduse casual hra ktera se da zapnout, odbehat, vypnout temer bezproblem....temer zde neexistuje flustrace nebo pocit nake menecenosti ze zrovna nemam tier xy vybavu kterou sehnat trva tydny chozeni furt stejnych lokaci dokola...proste a jednoduse zere min casu a taky je zadarmo, odpada nutkani hrat "protoze to mam prece zaplacene" a zustava jen zahraju si to jen tak
        • Kde si sehnal GW2 zadarmo? Já za to dal 999 Kč. To jsem ale blbec, když ono je to někde zadarmo, co? *7*
          • Vakek
            on nejspíše myslel měsíční poplatky ;) samozřejmě že prvotní investice je jistá. (pokud to není dárek)
          • Tak já ho taky dostal zadarmo od kámoše - omylem si objednal 2
      • V tomhle pripade je lepsi hrat single hry , mmo je pro lidi co cas maji . Nebo tedy GW 2 ale myslim ze plno single her nabizi lepsi veci..
        • Neignoruj casual MMO. GW2 je casual MMO a nejspíše se mu daří. Tzn., že je takové MMO vhodné pro mnoho hráčů.

          Občas jsou hráči, kteří hrají přesně tak, jak tu bylo popsáno (tedy jsou občasní hráči, co si tu a tam zahrají) a kteří třeba rádi někoho potkají, příležitostně spolupracují atd.

          Je jasné, že mnoho SP her umí nabídnout více propracovaný příběh, lepší fyziku, grafiku atd., ale zase tam není ten sociální prvek, možnost s někým spolupracovat, což někomu může chybět. *3*
    • Všichni se snaží být přehnaně originální, ale nedošlo jim, že k úspěchu možná stačí převzít koncept wowka, dát mu dospělejší a třeba i temnější grafiku a plácnout tam nějakou story, kterou by datáčema posouvali dál. K tomu klasické nudné ,,zabijpřines" questy a je hotovo :) ....Snad jsem slovem ,,wowko" v komentu někomu zde nepřivodil zástavu srdce *2* ......
  • Ako hráčovi GW1 mi v GW2 chýbajú vlastné skill-buildy, celkovo počet skillov je trochu hm..., slabsie PVP atď., na druhej strane musim povedat, ze casy, kedy som mohol hrávať celý deň lebo boli prázdniny resp. som chodil len do skoly, sú jednoducho preč. Tu je pre mna výhoda GW2, síce sa napojím len raz za čas, zrobím zopár questov, mám radosť z dákeho toho eventu, kúpim si nový armor ci zbran, nieco popredám, trochu povarím a popečiem, zistím čo je nové. Viem ze hru zapnem najskor o týžden, kazdopádne mi v nedelný uprsaný podvecer troch u odreagovania dobre padlo. Podla mna GW2 proste nie je full-time MMORPG, a mozno práve to chceli autori vytvoriť. Ak nie, nevadí, mne tento systém momentálne vyhovuje.
  • podle me je na trhu hodne velka mezera pro nove mmo a je divne ze to nikdo nedokaze využít. gw2 do toho moc nepocitam, to jde svoji vlastni cestou a ten koncept nemusi sednout každemu
    • A za vcelku normální komentář si vysloužil mínusové body. Ach jo.
      • Veskoslav
        No nevím, co je na něm rozumného, když tam v podstatě nic není. By mě zajímalo jaká mezera v rámci MMO je na trhu.
  • Už jsem myslel, že je to reportáž z nějakého moderního domova důchodců. *1*
  • No lidi co presli z GW2 do Secret Worldu si nejvic stezuji na to, ze tam neni svata trojice. Chteli chodit dungeony, ale kdyz neni tank a hyler tak se pry porad ozivovali dokola jak ocasi a prestalo je to bavit. Ovsem to sou lidi kteri v TSW ocenuji prave ty dungy. A moznost postavit si libovolny build ktery je zrovna potreba.
    • Ty si nehrál ani jedno Marty. :D Tenhle komentář je celej nějak naruby :D
      • No hraju TSW nejakou dobu, GW2 me neoslovil vubec nicim tak sem to ani nezkousel. Ale treba kamarad rikal ze si chce po praci odpocinout, vypnout mozek, a proto v TSW moc dlouho nevydrzel a hraje GW2.
    • ja si secret world koupil a musim rict ze je to celkem nic moc jedine v cem ma hra velke plus je dobre pribehove pve jinak pvp je tam k smichu ( tankove tam 1-2 hituji kazdeho ) jinak v te hre nejde vubec nic delat ( grindovat nightmare dungy kvuli tokenum na toolkity abych mel 10.4 ql gear a pak je tam akorat NY raid . GW2 hraju od headstartu a furt mam co delat
      • No sice PVP nehraju, ale urcite jsou buildy ktere tam maji vyhodu. Na druhou stranu vzdycky jde postavit jiny build ktery je sunda, musis byt schopny se prizpusobit situaci. Jinak od vydani tam uz vyslo 5 updatu a v unoru bude dalsi, krome zajimavych misi tam pridavaji i endgame - jako byly ty NM dungy a prvni raid. Ale ocividne je to pro uplne jiny typ hracu nez GW2.
        • v TSW nezalezi na buildu ale na gearu takze clovek v end-game gearu dava nooby na 1-2 rany
          • Nesmysl. Build je zasadni vec,zbrane a talismany nejsou zarukou vitezstvi.
            • lol ted ti to vysvetli dohrajes elite dungy a mas blue ql10 a chces jit pvp a tam behaji v 90% lidi co maji purple ql10 az 10.4 a nerikej ze blue ql 10 dps se stejnemy buildem jako ql.10.4 dokaze porazit tohle je naprosta hovadina a mezi blue ql10 a purple 10.4(glyphy taky) je rozdil kolem 50% takze tady netvrd ze build je zasadni vec
      • Ja som mal prave uplne opacny pocit, v GW sa da "grindovat" kde co, ale okrem dobreho pocitu z toho nic nemas. V TSW mam furt nieco za cim mozem ist.
        • muzes me vyjmenovat nejake veci za cim muzes jit protoze krome grindovany gearu a NY raidu jsme v te hre nic jineho nenasel
          • Napriklad si vymyslis novy build ktory by mal fungovat lepsie ako ten ktory mas teraz, sup sa farmit nightmary pre equip, spravis si par vacsich questov aby si mal na to ability, najdes si build v ktorom dokazes solovat signet questy / solo farmit v heroickych oblastiach, stravis par hodin zavrety s dummy a dmg metrom a potom zistis ze to nieje az take super ale ak by nahodou toto sa vymenilo za toto tak by mohlo... *4* Mozes farmit len pre farmenie, aby si mal 100% ability wheel, vsetky aux zbrane, aby si mal poskladane nejake zakladne buildy na heal tank dps, a tak dalej, rovnako ako v GW, ale tu sa s tym da priamo pracovat - nieco tym ziskas. V GW2 to skor tak existuje okolo teba aby si nemal pocit ze tam nieje endgame. Ale iba moj vlastny nazor, asi mame kazdy tolko srandy kolko si spravime.
            • Vlastne mas pravdu, v TSW je len 9 dungeonov s asi najlepsimi PvE v themepark mmo a iba jeden hlupi raid... Kam sa to chyta na GW2 ;)
              • Reakce na příspěvek:

                GW2 ma 8 dungeonu se story mode a exp mod(3 ruzne casti ) + fractal of the mist dungeon co ma 9 casti ) TSW ma furt ty same dungeony akorat v kazde obtiznosti pridaji bossovy nejaky novy skill a v TS jsem si vubec nevsiml ze muzu behat po mape bez delani questu a jenom tak skoumat mapu
            • ale ty tu jmenujes jenom obyc grindovani v par oblastech a wtf jaky je v TSW end-game? akorat ty same dungy s trochu vetsi obtiznosti ale jakmile se naucis mechaniku u bossu tak je to easy
    • No je fakt že to oživování je takový trapnější, ale zas člověk si musí všímat všeho okolo, a ne jen tupě stát bokem a pražit do bosse dps. Nebo stát bokem a healovat tanka.
    • K čemu ti je v secret world healer a tank? Myslíš že ti to při hledání (na googlu) odpovědi na otázku kolik cípů má pěticípá hvězda nějak pomůže?
      • Tank tankuje, healer hyli a DPS delaji dmg? K cemu jinemu by asi mohli byt?
    • Veskoslav
      To je tak, když si někdo koupí hru, kterou nepochopil. SW je zcela o něčem jiném;)
    • Podle toho co popisujes to spise vypada, ze vubec nepochopili hru.
  • te hre proste neco chybi, je to zabava, ale neco tam neni. jestli atmofera nebo co fakt nevim, mozna spatne udelany progress postavy? nevim. co vim,ze sem hral a bylo to fajn, ale ted sem s kamosi zacal hrat teru a do hry se tesim, ikdyz je to v pricnipu naprosto genericke mmo avsak s pokrokovym combat systemem
    • Bohemund
      Jednoznačně skilly. Cca od 20tého lvlu mám v podstatě stejný skill set a budu ho mít už nafurt. Na to, jak se kasali, že tam budou ty kombinace kouzel, tak jich tam je docela málo. Je to takové suché no ...
    • To mě mrzí. :( Nad Terou jsem uvažoval, ale ze spousty recenzí jsem vyčetl, že naprosto perfektní kombat systém ubíjí nudné questování. Jestli tam navíc nefunguje endgame (kvůli kterému jsem to chěl vyzkoušet), tak holt není o co stát. BTW: Jak je to s tím F2P? To funguje jako SWTOR? Protože v obchodech se pořád prodávají gamekarty.
      • Whisp
        Hra má na F2P prejsť od 5.2.2013, podľa toho čo som vyčítal na stránke to má byť plnohodnotné F2P. Čiže žiadne obmedzenia, ľudia čo si hru zaplatili budú mať nový titul, mesačné poplatky je možné platiť naďalej, za to dostane hráč zľavy v ich e-shope a nejaké veci každý mesiac zadara.

        Ja som hral TERU 2 mesiace a bavil som sa, end-game tam bol len v podobe piatich dungov pre max lvl, plus ich HC varianty. Teraz tam majú byť aj batlegrounds, nové dungy a nejaký ten raid.

        Podľa mňa, keby TERA nemá akčný bojový systém, tak po nej ani pes neštekne. Ale s ním je bojovanie, u ktorého sa v drvivej väčšine MMORPG hier trávi najviac času, skrátka zábava.
    • Paradoxně na Teru jsem se hodně těšil a hrál ji od launche. Bohužel mě zklamala a asi po 3 měsících jsem s tím seknul. Příšerná optimalizace (Unreal engine - nechápu jak to dokázali tak zprasit), nevyvážený PVP (nevím jestli to tam furt je, ale od určitého bodu dostali Priesti výrazný buff do pvp defky a stali se bohy 1 na 1 a ani s více hráči je často nejde utepat), vyloženě nudný endgame (lagfest Nexus, pár instancí, 1 PVP arena), bugy a nekompetence Gameforge (kteří se o sto šest snažili aby hra bylo co nejdřív P2W ... teda F2P - a nakonec jim to i vyšlo). Teď jsem v GW2 a nevypadá to že bych hru v blízké době měnil.
      • jo ten tym co dela na Tere je naprosto neschopnej jeste doted nebyli schopni optimalizovat UI ktere nekterim hracum bere klidne i 20- 30 fps jestli to mate nekdo nainstalovane tak zkuste dat crtl-z tohle jsem jeste nikde jinde nevidel xD na foru je o tom nekolik temat
      • to je sice fajn ale nemozes hodnotit mmo po launchi teraz uz ma ta hra co to za sebou ide na f2p model a je tam dost contentu aj balancu a vsetkeho ;)
        • V době kdy v Evropě Tera vyšla tak to nová hra nebyla - v Koreji běžela zhruba rok (a neprosadila se). A já jsem s tím sekl zhruba měsíc potom, co vyšel "datadisk" s Shandra Manaya. Takže věřím, že času na vyžehlení problémů měli až až.
        • A jsou tam i růžový jednorožci? Protože žádné skvělé MMO se neobejde bez růžových jednorožců. Britští vědci dokázali, že každý hráč MMO bez růžových jednorožců činí na světě dvě koťátka nešťastná. Ne jedno, ale hned DVĚ! Lidé bděte! *16*
          • A rozpálen do běla zlostí nad situací nešťastných koťátek jsem napsal růžový místo růžoví Ólala!
  • Tej hre neco zasadniho chybi, ale nevim presne co. Mozna neco co vas bude nutit hrat dal, nic takoveho jsem v gw2 bohuzel nenasel.
    • No já si jako endgame našel WvW. Je to dost návykový, zvlášť když máš za sebou guildu která tě podporuje. Eventy kdy se sejdeme v 20 hráčích a zabereme všechno na nepřítelově mapě a ještě je několikrát wipnem, jsou prostě boží.
      No jenže to chce aby hráč přestal "něco" chtít po výrobcích,ale uvědomil si co ho baví a našel si skupinu stejných lidí.
      • Myslíš jako players vs doors, kde se půl hodiny buší do dvěří, pak se naběhne do základny, zabere a jde se bušit do dalších dvěří? Tohle fakt někoho baví? *8*

        Kdyby se méně dobývalo a více se bojovalo na otevřeném poli, tak se tam dá jistá zábava najít. Jinak ne.

        Ani nemluvě o odměně hráčům, která tam příliš nefunguje. Chybí jakýkoli progress.
        • Gossen
          koukám že jsi to už dlouho nehrál, nebo hraješ na nějakém low WvW serveru. Hraju na SFR a dlouhou dobu jsme byli v T1. Na players vs doors se tam nehraje. Když už tam je commander tak za sebou táhne svoji guildu nebo alianci, přičemž všichni jsou na TS aby commander mohl úkolovat skupiny, dokonce při větším útoku vypíná znak commandera kvůli špehům z protistran.

          players vs doors fungovalo na začátku hry, kdy hráči neměli equip a peníze (badge) na nákup obléhacích strojů
          • Já jsem na RoFu, tier někde dole snad 7. PvD je tu docela dost, ale to je kvůli počtu hráčů. Nás teď třeba drtí RoS a je těžký proti nic něco zahrát. Osobně si myslím že třeba dobývání je taky součástí hry, nejen PvP někde na otevřeným poli.
            Jo a třeba s 2ma guildovníma golemama jsme sundali celý Hills za 5 minut. Měli sme 3 mesmery,kteří dávali quickness,pak to šlo jak po másle.
            A sotva sme to dostali,objevili se RoSáci a my se museli bránit. Jenže oni neměli golemy, tak jim to nešlo.
            PvD je pro ty co nechtějí investovat a bavit se. Dyť se jedná jen o goldy, tedy herní měnu. Ty guildovní věci jsou dokonce zadarmo,jen za to že hraješ.
            • Gossen
              tak v našem tieru se rovná PvD sebevraždě, většinou se staví tři superior ramy + pár katapultů, protože do pár minut tam přiběhne nepřátelský commander se svoji partou.
              Dobýt Hills za pět minut je super, u nás trvá dobývání i několik hodin - podle toho jak je vylepšený - a to za pomocí trebuchetů.

              Jinak za blueprinty u nás nikdo neutrácí, dají se koupit za badge of honor a dost jich padá v jumping puzzle
  • na podzim jsem to docela dost hrál a bavilo mě to. nevsadil jsem na rychlé dolevelování, ale rozhodl jsem se, že projedu všecky lokace na 100% a budu si dělat crafting (víceméně zábavný, i když relativně zbytečný). a takhle mě to dost bavilo, i když pravda, místy to byl stereotyp. z důvodu z reálného života jsem hrát přestal a doteď jsem to nezapnul. problém je, že mi to nechybí. vím, že jsem se bavil, vím, že až to zase někdy zapnu a budu hrát, tak mě to bavit bude, ale prostě nemám důvod to zapínat. v tomto to wowko prostě umí více. sice každý ví, že je to tam bídné, ale pořád je něco nutí to hrát. udělat závisláka z hráče gw2 (potažmo swtor) neumí. o gw2 smýšlím dobře a doufám, že se udrží hráči i aktivita devs
    • plne s tebou souhlasim
    • Na tuhle vec je potreba se divat z obou stran. Ta hra neudrzi po vypnuti velice velkou pozornost, kazdopadne to zas osvobozuje od nutnosti na to myslet a umoznit delat cokoliv jinyho, nevazat cloveka ke hre.
      K WoW vsechny vaze friend list/guilda, a to vazani dohromady spojuji predevsim mesicni poplatky. K GW2 nic, staci zapnout a zahrat si kdy je potreba a hotovo. Po mesici vzdycky ArenaNet prida neco novyho a hra ma v sobe stale novej super content. Takovej GW2 Wintersday porovnavat s WoW Winter Veilem, co snad od roku 2005 (2006?) dostava rocne jen minoritni zmeny, to se srovnavat spolu ani nemuze, eventy jsou proste uplne nekde jinde.
      Jak uz jsem na zacatku zminil, je potreba se na tohle divat vic nez jednim pohledem, je to dobra vec i zaroven spatna. Vzhledem k mym osobnim potrebam ke skole to beru predevsim jako benefit.
      • Je pravda, že WoW je značně časově náročný. Raid netrvá pod tři hodiny (pokud to nějak vypadá, samozřejmě), výbava na raidy je taky časově náročná (a většinou upadá do stereotypu, navzdory všem snahám blizzardů s tím něco dělat...Nový systém reputací přes daily questy je prostě podělaný) a čekačky na BG většinou dlouhé. Nechci porovnávat endgame, zatím ani nemůžu, ale u WoW tam byla velkým motorem ta výzva v raidech a vše okolo se tomu většinou podřizovalo. Ostatně trademarkem WoW jsou právě raidy (alespoň většina PvEčkařů to hraje hlavně kvůli nim) a obdobný systém v jiných MMO zatím chybí. (SWTOR k mému překvapení krachlo, LOTRovi se prý ale daří dobře) Pokud jde o GW, tak ze všech pročtených příspěvků mám dojem, že na konci to je hlavně o tom si s tou hrou prostě hrát, koukat po nových zákoutích, semtam pokácet strom a udělat si hůlku, zajít jeden z několika dungeonů (pokud najdeš lidi) a tak nějak je to všeobecně spíš "chillout". U wow je tomu naopak, pokud chceš raidovat, musíš být vybavený dobrým equipem, mít připravené flasky, jídlo, trpělivost a čas. Jinak řečeno: obě hry nabízejí na konci něco absolutně jiného.
      • to je pravda, jen kdybych neměl spoustu jiných her, které by mě táhly více :)... ale stoprocentně souhlasím, je to dvousečné, každopádně pokud nějak vyloženě nedropuje populace (jak tomu bylo u swtor), tak to nelze brát jako problém

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit