Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Parádní článek! 

  • unicz

    Na to nelze říci nic jiného než Na zdraví!

    Naprostý souhlas s autorem. A jen náhodně nadhodím, např. Ishar. Ale to jsem hodně vzadu. Zaklínač je rozhodně více k téma 🙂

  • Hidden

    IMHO odpoved na stesky, proc nejsou treba v hospodach drobne kratochvile a to ci ono je primo v clanku - ne kazdy si muze dovolit vzit kopu vyvojaru a "promarnit" cas a penize na veci, ktere maji na hru jako takovou minimalni vliv nebo je drtiva vetsina hracu nikdy neuvidi a nebo pouzije jen parkrat (a neni pro hru zasadni). Ano, bylo by hezke, kdyby kazda hra byla napechovana drobnymi detaily jako Red Dead Redemption 2, ale neni to uplne realisticke ocekavani. ;)

    • nightborne

      Vždyť jasně =). Ale on ten stesk byl primárně zaměřenej na "proč věnovat čas repetitivnímu obsahu a radši neudělat pořádnou hospodu za cenu toho, že bude ve hře o pár nepřátelskejch táborů míň". 

      Třeba ve zmiňovaných Hogwarts bych osobně klidně seknul Merlinovy zkoušky a jeskyně s pokladem na polovinu, kdybych si U Tří košťat mohl já nevim, zahrát nějakou deskovku se spolužákem, nebo aspoň posedět =).

      Ale jak už jsem ostatně předestřel v úvodu - osobní preference =).

      • V Hogwartz Legacy prý data mineři našli solidní základy pro systém společníků, dokonce i nějaké ty repliky, zbytek můžeme vidět na té hrstce případů společných akcí co zbyly. Dovedu si představit, že jeho součástí by mohly být i ty interakce v hospodě :). Například zmíněné gobstones, když už sem je té holčičce ukradl.. ehm.

        Btw, Merlin trailers, Demiguise, stránky do knížky.. aspoň na třetinu. Nejhorší je, že když už má člověk splněno a najde další, tak nedostane ani hrstku expů.

  • A to bych to nebyl já, abych nepřidal hospodu U mrtvé harpyje z Gothicu 2. Je to ikonická "hospůdka na mýtince" se vším všudy. Není to žádnej velkej design, prostě gotická strohost, jenže má boží atmosféru, uprostřed lesů, na křižovatce pěšin. Skvěle v ní funguje to, co je na Gothicu možná nejlepší - tzn. že tam podle toho v jaké části hry jste, a co zrovna děláte potkáte různé postavy, každou s jinou motivací tam být. A vrátíte se pokaždé do té útulné hospůdky, a pokaždé tam na vás čeká něco jiného. Když k ní přibíháte v noci z lesa, s pochodní v ruce, prostě se těšíte jak zalezete za dveře a budete, aspoň na chvilku v bezpečí. Atmoška jak vyšitá, venku může svítit slunko, nebo se válet mlha, nebo bejt slejvák a bouřka, ale pořád je to takovej milej malej "bastion of hope" uprostřed toho všeho, co na vás v okolních lesích číhá.

    • nightborne

      Jo, přesně vim, jakej pocit myslíš! A pro atmosféru to dělá učiněný divy, když se můžeš taky občas prostě "schovat".

      Tenhle pocit bezpečnýho útočiště v zádech uměl skvěle i Valheim, ačkoliv tam samozřejmě záleží na tom, jak moc pěkný si to postavíš. A nebo, už sme zase u toho, LiF =/.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit