Přejít na výpis diskuzí

Jak studio Telltale Games vzkřísilo adventury

6.6.2015 11:51
Ladislav Loukota 53 příspěvků

V prosinci ohlášený vývoj adventury Minecraft: Story Mode definitivně ukázal, jak se během jedné dekády Telltale Games transformovali z malého herního studia na veleúspěšnou fabriku na příběhy. Telltale, v posledních letech hlavně tvůrci herních verzí seriálů a komiksů The Walking Dead, The Wolf Among...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak je mozne kontaktovat autora clanku? Rad bych videl recenzi na hru o ktere uz psal.
    • Bez anonymu.
  • Thorar
    Daedalic pro mě vzkřísil žánr adventur :-)
  • Přiznávám, že jsem od Telltale Games nehrál ani jednu hru. Mně vždycky přišla ta jejich grafika nějaká divná, skoro až odpudivá.
  • TTG, Life is strange.. všechno to jsou pro mě immersive dobrý herní zážitky, takže já to kupuju po epizodách a mám je rád mezi těmi AAA tituly. *2*
  • maros.goc
    Adventúry vzriesili štúdiá Wadjet Eye Games a Daedalic Entertainment ...nie Telltale preboha ...
  • Mno ikdyž to nejsou adventury v pravém slova smyslu, ale spíše hratelné seriály, tak mají své kouzlo a hlavně dokáží udržet pozornost hráče a napětí. Ale co Telltale neodpustím je jejich "ohromný" nápad, vydávat své hry po jednotlivých epizodách (kterého se mimochodem chytla každá druhá společnost a teď je na epizody snad všechno).
    Možná kdyby vycházely podobnou rychlostí, jako třeba nedávno Resident Evil Revelations 2, kde byl každý týden nový díl, tak fajné. Bohužel ale to, co předvádí oni, kde i půl roku čekáte na nový díl (házím zlý pohled na TWAU ep2) skutečně není právě nejideálnější. :(
    • Kinet1c
      Ja sa tym netrapim, kupim ked vidu vsetky, dovtedy odolavam, tak ako teraz borderlands a game of thrones, pockam na vsetky casti kupim naraz, mozno aj financne vyhodne a budem stastny, zahram cely pribeh naraz a nebudem cakat. Robil som to tak este pri wolf among us, ale to cakanie zabijalo, takze uz teraz stacilo a trpezlivo cakam na dokoncenie. Kedze podla mna je to akoby to iste ako by si cakal rok na celu hru. Tak ci tak musis cakat, neviem na co je dobry episodicky typ hier, mozno na to aby mohli vytiahnut viac penazi z ludi, inak to nevidim.
      • Taky už jsem vyléčený z okamžité koupě každé nové epizody a netrpělivého vyhlížení té další a přešel jsem na čekání na komplety. Ale má to dvě nevýhody. Jak právě to čekání, tak i to, že je internet plný spoilerů. Kolikrát nevinný článek na nějakové téma, třeba i na úplně jinou hru, zmíní zrovna něco z té a té epizody z té a té série a hned je tu tik v oku :D
        Takové ty zprávy ve stylu: "Když jsem hopsal s Raymanem z jednoho obláčku na druhý, hned mi to připomnělo, jak jsem ovládal Thora v druhé epizodě Thor Is The Best, kde jste s Thorem zabili Lokiho." :D

        Sice je to zrovna hloupý příklad, ale už se mi to párkrát stalo, že článkař měl zrovna potřebu něco k něčemu připodobňovat a nebral ohledy na to, že daný film/seriál/hru spousta lidí neviděla.
  • zaty
    Tak jako se dneska říká RPG kdejakému prdu, kde stačí bez přemýšleni mačkat jedno tlačítko a občas přidělit body ke statům, tak stejně zdevalvovalo označení adventura. Hry od Telltale jsou fajn, moje žena je moc ráda hraje, i já si se "střihnu", když je chvilka, ale adventury jak byly chápány před pár lety, to nejsou.
  • vonTossis
    Mě si moc nezískali. Ve Walking Dead, už od druhé části, mi zážitek kazila některá nelogická, možná až stupidní, rozhodnutí. Life is strange mi třeba v tomto ohledu připadá jako mnohem vyspělejší "hra". A to tempo vydávání nových a nových sérií je mi u Telltale taky trochu proti srsti. Asi to prostě má oblíbená společnost nebude. Ale i když odhlédnu od svého negativního postoje, nadpis článku je trochu mimo. Prý adventury.
  • Já jsem za hry od TellTale rád... Dlouho jsem čekal na hru podobnou Indigo Prophercy/Fahrenheit a přesně takovéto "interaktivní filmy" si vždycky rád zahraji. I Beyond: Two Souls mě bavilo. Zkrátka ať si každý hraje, co se mu líbí. :) Pravda, od adventur mají hry od TellTale daleko...
    • Ale Beyond nebo Fahrenheit ma alespon nekolik zcela odlisnych koncu a nektera rozhodnuti maji i celkem zasadni vliv na pribeh. To u Telltale her proste vubec neni. Neni vyjimkou, ze na jakoukoliv ze 4 moznosti je uplne stejna reakce NPC.
      • Taky ty hry nejsou přímo stavěny na tom, abys je hrál stále dokola, ale zkrátka projít si tím jednou a hra potom připadá, jakoby se opravdu odvíjela na základě tvých rozhodnutí. :)
  • JamesFaith
    Telltale nevzkřísili adventury, oni jen oživili subžánr interaktivní film a úspěšně se přiživili na zaběhnutých značkách.

    Skutečné adventury teď prezentují dlouhodobě Frogwares + další záležitosti jako Life is strange nebo Erica Reed.
    • MikeiXX
      Dlouhodobě a kvalitně prezentují adventury jedině WadjetEye Games.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit