Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Hezký článek. Ještě jsem neměl čas si zahrát poslední Metro, tak teď to snad napravím s Metro EEE.

    Je fajn, že se DLSS v posledních letech tolik zlepšilo. Ale naštěstí to asi nebudu muset testovat, protože moje sestava by to měla (teoreticky) zvládnout nativně.

    • Jenomže DLSS je tu právě i pro ty, co to zvládají nativně. Výsledek s DLSS je lepší pro všechny.

      • Derp_1337

        1.) Nemyslím si, že úplně chápeš, jak to funguje.

        Pokud máš dostatečně výkonný hardware, který zvládá hru nativně vyrenderovat třeba v 2560x1440 a 144FPS (rozlišení tvého monitoru a jeho obnovovací frekvence 144Hz), tak zapínat DLSS absolutně postrádá smysl.

        Ten výkon navíc nijak nevyužiješ, protože tvůj monitor prostě víc nezobrazí (nehledě na to, že upscalovaný výstup DLSS je sice většinou srovnatelný s nativním rozlišením, ale není to na 100% zaručené. Může se stát, že uvidíš horší obraz)

         

        2.) výsledek rozhodně není lepší pro všechny. Někteří hráči naopak vidí buď propad kvality grafiky a nebo propad FPS.

        DLSS má svoje mouchy. Jedním z velkých problémů je náročnost na procesor. Pokud nemáš dostatečně výkonný procesor, tak to může limitovat výkon tvého stroje a naopak zažiješ propady FPS. Spousta lidí tak vidí propad FPS při využití DLSS oproti nativnímu renderování, přičemž procesor běží na 100% a grafika třeba jenom na 70% a není plně využitá.

        • Právě že chápu, narážím tím na to, že s DLSS může obraz vypadat lépe než bez něj jak právě i tento článek uvádí. Proto není důvod ho nepoužít i tam, kde ho HW nepotřebuje. Sám hraji na 3840x1080 144Hz.

          • Derp_1337

            Tak článek říká, že ten obraz může teoreticky vypadat lépe, ale to je hlavně díky tomu, že to někdy dokáže částečně kompenzovat šum z Ray Tracingu.

            A ačkoliv DLSS 2.0 je velké zlepšení oproti původní verzi 1.0, tak se v něm pořád dají nalézt grafické artefakty (obzvlášť při rychlejším pohybu kamery jsou ty artefakty víc znatelné). Takže zase za jiných podmínek obraz může vypadat hůř. Záleží na hře (rychlejší akční hry jsou na tom hůř).

  • cibrut

    Škoda, že to nelze spustit na GTX od 1060 výše, kde cca před rokem došlo k implementaci celého RTX prostřednictvím ovladačů. Zřejmě bude RTX na GTX přeci jen omezené. Jasně, asi by to byla slideshow díky tomu, že GTX nemá RTX jádra a vše by se počítalo "emulacíů RTX, ale pro zajímavost jsem to chtěl zkusit na GTX1080, aspoň "si líznout" ;)

  • uhlik

    Dobrý blbosti vymýšlejí.Ne každej má Rtx grafiku,takže doufám že se jim to nevyplatilo a budou dělat hry i bez těch blbostí..neřeknu přidat tam vylepšení přes které se ta hra dá stejně zapnout ale abych měl nutně rtx abych si spustil menu hry,to je kravina.Mohli tu grafiku jen vylepšit a bez DLSS ,vždyť stejně většina ani neví k čemu tam je :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit