Jak začínala slavná herní studia: Skákačky, závody i vikingové
-
Arx Fatalis je naprostá pecka, škoda že upadla v zapomnění. Těch zajímavých herních prvků jenž na svou dobu nabízela (jasně že to nebyl TES3 který tehdy válcoval všechno včetně Gothicu, ale byla to hra s vlastním kouzlem a super atmosférou) 😌
-
Spíš se divím, proč od Blizzardu dali až druhou hru. Viděl jsem na úvodní fotce ty Vikingy a říkal si, proč tam nedali tu přecházející. Škoda.
-
V Dangerous Dave in the Haunted Mansion se nestřílí dvouhlavňovkou, ale jednohlavňovou pumpovací brokovnicí se zásobníkem na osm nábojů. Je vidět i na posledním obrázku v přiložené galerii. Ani v prvním Dangerous Dave nebyla dvouhlavňovka, ale revolver. Dvojhlavňová má premiéru (aspoň ve hrách od ID Softu) až v druhém Doomu, kde potřebovali něco, čím se dá vystřílet sto patron rychleji než klasickou brokovnicí. V podstatě ekvivalent ke kulometu, který to samé zprostředkoval pro pistolové náboje.
-
Většinu z toho jsem tenkrát hrál, nebo alespoň zkusil. Death Rally jsem měl rád, nevěděl jsem , že to bylo od Remedy.
Arx Fatalis vyšel tuším jako plná hra ve Score nebo Level - teď si nejsem jistý, zda s českým překladem. Hru jsem ale tenkrát po chvíli vzdal.
Na Die by the Sword mě tenkrát navnadila recenze v jednom z těchto časopisů, ale byl jsem v ní úplně levej.
Jediné hry, které jsem nezkoušel, jsou King´s Field and Shattered Steel.
-
pekný prehľad, zaujímavé čítanie. vďaka