Jaké jsou nejvýdělečnější hry posledních dvaceti let?
-
Pro mne jsou prodeje Wii z let 2006-2009 naprosto nepochopitelná záležitost . Většina těch "rodinných" hříček má strašně omezenou hratelnost , spousta se profiluje jako párty hry bez jakékhokoli zásadního herního vývoje ...
Vůbec Wii vsadilo na pohybové ovládání , které bylo cokoli , jen ne pohodlné a přesné ....a dobylo trh tam , kde rivalové s mnohem pokročilejšími technologiemi prostě neuspěli ( Kinect ,Move ) . Tak trochu mne to svádí k závěru , že Nintendo prodá díky omezenosti platformy opravdu vše a v hojném počtu ( viz dnešní Switch) .
Pro Wii platí jediné , kvantita převálcovala kvalitu her i u Nintenda bez větších protestů zákazníků ....
-
-
Tak zrovna Kinect nijak zazracna technologie neni, Wii je ve hrach vyrazne presnejsi a i to je celkem ancient :D
-
Tak Switch byl velmi dobrý marketingový tah. Několik let na trhu chyběla handheldová konzola a tak po ni lidé velmi rychle skočili.
Navíc si Nintendo drží pár velmi dobrých herních studií, které vydaly hry jako:
Legend of Zelda: Breath of the Wild, Bayonetta, Astral Chain, Fire Emblem: Three Houses, Xenoblade Chronicles 2, nekonečné variace Mario her (od hopsaček až po závodní) a různí Pokémoni.
-
-
jedno je iste, nehravam najviac hravane hry. tj mainstream
-
některé z těch her jsou po zásluze pecky a jiné jsou blbiny, jako vždy... žádný šok jsem nezažil. Jsem rád že i tolik hatovanému CoD IW se nakonec dost dařilo... SP byl výborný