Přejít na výpis diskuzí

Jaký byl herní rok 2019? Nejvíc se mluvilo o Fortnite, trh s hrami stále roste

19.12.2019 6:55
Patrik Hajda   12 příspěvků

Web Gamesindustry dal opět dohromady roční statistiky ze světového trhu s hrami. Ze spousty grafů se dozvídáme fakta o hodnotě trhu, výdělcích počítačových a konzolových her, jaké byly nejlépe a nejhůře hodnocené hry, jak dlouho hrám trvá skončit ve slevě nebo třeba kolik se objevilo nových značek u...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    ještě že pořád vychází řada kvalitních SP her a ten online balast se dá ignorovat

    • Ty kdybys něco nevyhejtoval, tak bys to ani nebyl ty.. 😉 - kde se v tobě bere ten odpor vůči všemu online? To podle tebe neexistuje žádná dobrá multiplayer hra? 


      Zkus se kouknout na GTFO - atmosféra jak z Alien Isolation a s kámošema fakt pecka.. To by tě mohlo bavit. 

      • TheGGG

        nemám nic proti coopu a klasickému PvP, ale odporný korporátní social, online, battleroyal, looter shooter, mikrotransakce, p2w, hazardní trend nevkusných kreslených her (které navíc svým nevkusem zasahují až na péčkové stránky) mě jde hodně proti srtsti.

        Ať si každý hraje co chce, ale já to budu znechuceně kritizovat, na to si zase vyhrazuji právo JÁ...

        •  Juj.. ale tvoje věta "ten online balast se dá ignorovat" tak nějak odsoudí většinu existujících her, včetně tvého milovaného DS - tam je přece taky online multiplayer prvek.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Přemýšlej nad tím, jak se vyjadřuješ..

          Moc generalizace škodí a nikdy není pravdivá. - prostě né všichni Arabové jsou teroristi a né všichni kněží katolické církve jsou homo kdoví co.. 

          - Prostě jen upozorňuju, že na každém slově záleží.

          To (cos napsal) je úplně stejný nesmysl, jako kdybych napsal, že ten "single player" balast se dá ignorovat" - prostě by ses měl vyjadřovat přesněji.

          Co vidíš za pojmem "odporný korporátní social"? - tenhle pojem většinou používají lidi, co jsou odporní sami sobě a dále nemají pojem o významu slov korporace, natož sociální..  A ano, souhlasím s tebou, že online gamble je zlo. 

          - "online battleroyal" a "looter shooter" - co ti na tom vadí? S P2W to nemá nutně nic společného - byť se samozřejmě dají najít vyjímky (hlavně z Asie)

          - "p2w" a hazard úplně ignoruju a popravdě neznám nikoho, kdo by v tom jel..

          • TheGGG

            tl;dr

            příliš se necháváš zblbnout korporátníma shenanigans. Naprosto neuznávám dnešní typický MP produkt, který cílí na bezduché opakované pew pew v arénce ala battleroyal nebo hloupoučké lootování za nejvíc růžovou pistolkou ve hře. A do toho vše jakési korporátní sociál prvky, hubs atd. kdy jsi nucen k tomu vidět ostatní hráče a jejich výbavu, aby jsi sám zaplatil víc na mikrotransakcích a lootboxech... takže za mě online balast jak vyšitý... a budu si generalizovat co chci a kdy chci

  • 2020 bude skvělý rok - Cyberpunk, Doom Ethernal, Vampire The Masquerade, nový MS Flight Simulátor, (snad) remake System Shocku, strategie Humankind a samozřejmě miliarda dalších.. Ghost of Tsushima, Halo Infinite, možná nový Elder Scrolls.. Atd, atd..

    No a na konci roku nové konzole, takže je určitě na co se těšit.

  • Jez3vec

    Nedokázal by někdo zhodnotit v jakém stavu je Apex? Hrál jsem když to vyšlo, ale omrzela mě na tom tehdy ta stagnace a stále stejný obsah a nechce se mi to stahovat jen tak.

    • Apex je furt skoro stejný. Jiná mapa, zhruba bžilion nových skinů, nový paňáca a stále stejný gameplay (naštěstí). Takže pokud tě to nebavilo před tím, tak bych nečekal, že tě to najednou chytne.. 

      - záleží co tě baví jiného..

      • Jez3vec

        Jsou random hráči alespoň ochotni komunikovat? V prvním týdnu to vypadalo, že nikomu moc nevadilo používat mikrofon, ale pak to upadlo (s tím i w/r).

        • Ano, dost to upadlo. Moc lidí mikrofon nepoužívá.. resp. dost málo.  Já mám partu na TS, takže to naštěstí neřeším.

  • Nechtěl bych se dotknout autora, ale komentář o tom, že konzolové hraní bude možná větší než PC s příchodem nové generace 😁. Je potřeba si přečíst zdrojový materiál. Konzole jsou již delší dobu větší. Autor porovnává pouze digitál. Digitál je na PC zcela dominantní, na konzolích ještě tolik ne. Celkový poměr PC/Konzole je 35,3/45,3 mld USD. 

    • nevim jak konzole, ale u PC ti chybi vynosy z online PC hrani, coz je pro rok 2019 odhadovano na nejakych 33mld

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit