Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyby s tímto nápadem přišel kdokoliv jiný než Jane Jensen,, tak bych ho poslal do kytek. Ale tahle herní scénáristka si to opravdu zaslouží. Kdo z vás si pamatuje na skvělé příběhy v Gabrieli Knightovy? Díky ní jsem propadl kouzlu adventur a nyní jsem jejich skalní fanoušek. Gray matter sice nebyla technicky dokonalá hra, ale za to Jane nemohla, ovšem příběhová část, to už je jiné kafe. A jestli chtějí udělat Gray matter 2 a mají plány na Gabriela, tak je to studio, které má potenciál. Jane se sice svezla na vlně popularity kick starteru, ale kdyby to nevyšlo, tak se určitě nevzdá a své vize určitě jednou převede do her. Jen bychom si na to museli nějakých pár let počkat, což by byla obrovská škoda.
  • Black_Hand
    moc dobre video. nadsazka a prekvapive i atmosfera.
  • a bežný človek nemôže somrať takto o peniaze?? Vávra má pravdu...somráci sú to nechutní. Tim Schäffer je z milionárskej rodiny a žobre o pár šupov od živoriacich ľudí.....Idem tam i ja somrať....však za 600 000 dolárov si zaplatím výrobu nejakého Wastelandu komukoľvek :-)
  • Svým způsobem tenhle projekt porušuje podmínky Kickstarteru:
    "Projekt má jasný cíl, jako vytvořit album, knihu nebo umělecké dílo. Projekt nakonec bude dokončený a něco vyprodukuje. Projekt nemá otevřený konec. Začátek podnikání se nekvalifikuje jako projekt."
    Podívám se, kde je můžu reportovat.
    • zavri hubu a bez brecet k mamince, kdyz se ti to nelibi
  • Stejně si myslím, že tahle bublina brzo splaskne
  • Core
    Co se týče Kickstarteru, ať si cpe money každej kam chce, krize nekrize. Každého věc. Já bych nacpal prachy jen do jedné gamesy - Planescape: Torment 2, ale JEN na Infinity enginu. A protože to je naprosto nereálný, tak nic... Je sice super, že někdo má zájem dělat hry pro hardcore scénu či obnovit klasické tituly, ale vše to bude běhat na 3D enginech nebo vyleštěných enginech a o to prostě nemám zájem. Až se najdou borci, kteří udělají RPG na Infinity, tak se třeba rozdám.
    • GlaDOS
      Myslím že v dnešní době už je Infinite engine mrtvý. Aby jel stabilně na nových systémech, bude se muset hodně překopávat. Spíše bych PT 2 rád viděl na nějakém moderním (rozuměj dobře funkčním) 2D enginu.
    • Takže kdyby se toho účastnili původní tvůrci, nabízelo by to podobný, jen modernější vzhled a celkový pocit ze hry by byl stejný, tak prostě ne - "tohle není PST2 které chci"? Není to trochu na hlavu?
  • Jak někdo může krizitovat Jane Jensen za technickou stránku, to je naprostá debilita. Ona má na starosti příběh a scénář. Jinak na její Kickstarter projekt jsem přispěl 50 dolarů, i když si nejsem jistje, jestli to vyjde.
  • No fakt ze jo. Honem rychle se prizivit na vlnu Kickstarterovskeho silenstvi, jeste nez nadseni opadne (az kickstarterovske tituly vyjdou? ;) a kdo bude dalsi? A nebo treba ne, treba to fakt budou skvele oldschool hradcore hry, co se za ty penize vyplati? Necham se prekvapit. Ovsem Jane Jensen neverim. Po te, co predvedla s Gray Matter, kde ta hra byla technicky spatna (i na oldschool adventuru), prakticky mi nesla kvuli bugu ani dohrat, a pribeh byl jak ze sci-fi poblouzneni Daniely Steelove... Jane Jansen se bude muset hodne snazit, aby me presvedcila o svych kvalitach herni designerky a scenaristky.
    • Taky bych nevěřil Jane Jensen, kdybych měl technické problémy s projektem, u kterého byla zodpovědná za příběhovou stránku, sarkasmus, děkuju pěkně
    • gray matter trpelo hlavne nedostatkem financi, pribeh i pozadi hra mela skvelej, jane jensen porad pise dobre. a popravde uz se nemuzu dockat dalsiho gabriela knighta, chytry adventury uz dneska skoro nikdo nedela :)
      • Core
        Pendula Studios - Yesterday. Doporučuji.
  • Až uvidím první reálné výsledky ... přidám se taky ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit