Přejít na výpis diskuzí

Jednočlenné studio Polygon Art chystá taktickou střílečku Beyond Enemy Lines 2

27.7.2019 21:15
Patrik Hajda 5 příspěvků

Beyond Enemy Lines 2 možná nemá vizuální kvality známé ze sérií Battlefield a Call of Duty, ale na těch také nedělá jeden jediný vývojář. Ten si navíc dal za cíl už s prvním dílem udělat hru, která na trhu chyběla – duchovního nástupce Project IGI. Dvojka bude kráčet v těch samých stopách.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Parada! Project IGI nejlepsi sniper hra jako jsem kdy hral... Do dneska jeji herni stranku nic neprekonalo ani se na mile nepriblizilo... bohuzel

    • Ale ono to zas tak žhavé nebude.....I'm going In byl svého času fajn, to jo! Ale zbytečně to nedramatizuj, jen papouškuješ nostalgické kecy z diskuzí. Už v době vydání to mělo otřesnou grafiku a ta neustále vyzdvihováná špičková AI bodovala hlavně precizní muškou a metodou, kulka do hlavy = reload. Zas takový lumeni AI nebyli, celé to bylo o one shoot one kill. Běžně se stávalo, že zaseklej paňáca neúnavně vyprazdňoval zásobník za zásobníkem do stěny, futer, stromu, protože tě sice spotnul, ale AI už nechápala, že je před hlavní překážka atd. atd.


      Tomuhle projektu fandím, docela borec takhle sám

      • Jediné v čem to bylo jiné byla asi nutnost procházet úrovně pořád dokola a učit se, kde jsou nepřátelé, protože jste prakticky neměli čas reagovat, to už bylo po vás, ale už dopředu mířit tam, kde za pár sekund bude voják.

        • ja_nic_nevim

          IGI byl fajn, ale lidi to dost precenuji. Jak první, tak druhý díl měl ale fantasticky zpracované zbraně. Mě svého času strašně bavil Delta Force, který byl o dkst přístupnější. 

          • jj, tam také nepřítel šel k zami po jedné ráně a ne jak bylo v té době zvykem po půlce zásobníku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit