Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dychov

    JWE2 mě katapultovalo zpět do dob raného mládí, kdy jsem strávil klidně celý den klikáním v transport tycoon deluxe. Není to hra pro každého - ale díky závanu nostalgie a lásce k jurskému parku se pro mě v listopadu zrodila hra roku. 

  • zas uplne marny to neni... na nekolik dni to zabavi, specialne kdyz mate pri sobe decko co zere dinosaury... coz jako ja nemam ale bracha ma, mozna si taky jedno poridim... ;)

  • Zvláštní recenze. Vlastně jsem se z ní nic nedověděl :/ Jak se to hraje? V čem jsou problémy?

    • úplně jednoduše. Ostatně, stejné problémy vidím ve všech jejich hrách. Hratelnost je vlastně nuda a rutina. Vše je mnohdy jen o tom, že na něco člověk klikne, pak čeká  aby klikl znovu. Nemá to hloubku, každá featura v hratelnosti je prostě stereotypní klikfest. Tedy tak to aspoň vidím já. Někteří fanoušci si na nedostatečný management stěžovali už u Planet Coaster, autoři pak v updatech přidávali další "vrstvy", ovšem opět to bylo jen o tom, že na něco musíme kliknout. 


      Co se hratelnosti týče, jsou to prostě diletanti. Když vezmu opět Planet Coaster, tak byl jednoduchý a na přání hráčů přidali vyšší obtížnosti. To ovšem kromě pár detailů bylo jen o tom, že na začátku hráč měl méně peněz (a tuším že byly i vyšší náklady). A to je vše. Pokud hráč překonal těžký začátek (který byl spíš jen nudnější, protože stačilo jen víc čekat), později už nebylo poznat, co je to za obtížnost, protože vše fungovalo jako namazaný stroj a peníze se sypaly.

      • Díky! Znám od nich jen Planet Zoo a ten mě baví dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit