Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Jen aby se hackeři nenabourali do databáze games.tiscali a neudělali něco s mým účtem.
    PS: V článku je jedna školácká chyba, neříká se hackeři, ale crackeři
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Cracker
  • *1* Long live Cloud services ....
  • kubi-wan
    No a proto je furt lepší hrát hry, u kterých nepotřebuju bejt nikde zaregistrovanej...
  • Tady je zase troubu, az je to smutne. Je jedno jestli je to BI, EA, Sony nebo Valve. Vzdycky je takova cinnost spatna a zasluhuje odsouzeni.
  • No to je sice pekne ze hesla boli zasifrovane ale dost zalezi ako boli sifrovane. Ak to bolo iba prehnane cez nejaku md5 a este bz saltu tak to ich rovno mohli nechat nezasifrovane. A ze to su bezne praktiky aj v roznych esopoch a aj vecsich spolocnostiach. Takze tvrdenie ze hesla su zasifrovanie ma vobec neukludnuje pokial se nevie ako kvalitne. A ono aj ten unik emailov neni zrovna fasa, kdeze ho mozu veselo poskytnut nejakej spamerskej frime.
    • frag.ment
      Boha, ty tvoje texty jsou asi taky zašifrované, protože to se nedá číst..
      • Myslím že článek účel splnil ale pokud tomu nerozumíš tak to nebude chyba autora
        • frag.ment
          Moje reakce směřuje na uživatele Nemo22, ne autorovi článku.
          • V tom případě se ti omlouvám , chyba byla nakonec na mé straně *3*
    • Overwatch
      Hesla byla zašifrovaná "randomly salted, hashed", doplněno do textu.
      • Urug
        Je to de fakto jen rýpnutí, ale "zašifrovaná" není úplně namístě. Z šifry je vždy možné, na rozdíl od hashe, zrekonstruovat původní text. Jinými slovy šifra je výsledkem bijektivní funkce, hash je výsledkem funkce surjektivní.
  • Psychotic
    Na divokym západě se blbě chytali zloději koní. Tak se za krádež koně prostě zavedl trest smrti, aby si to každej dvakrát rozmyslel. Zdá se mi, že jsme v dnešní době v úplně stejné situaci s hackery... měli bychom se poučit z historie :-D
    • Za krádež koní byl lynč, nikoli spravedlivý soud. Krom toho krádež koní v té době byla nepřímým ohrožením života jejich majitelů, protože nebylo jiného dopravního prostředku a pak se na pole vzdálené 20km dostávalo blbě, například. Fakt to srovnáváš s hackováním?
    • sugyn
      Ano vskutku by jsme se meli poucit z historie a tresty smrti v ty historii taky i nechat. Justice neni neomylna.
      • Hackovani stranou, jsi si jisty, ze vrah si zaslouzi ponechat sve pravo na zivot, ktere nasilne odebral jinemu?

        Pokud zpochybnujes justici, tak to pak rovnou muzeme prestat uplne se souzenim, vzdyt i X let za mrizeni nepravem je prece spatne?

        Nepral bych ti to,ale verim,ze pokud bys byl na strane pozustalych, tak by ti razem trest smrti pripadal jako neco spravedliveho.
        • celoush
          " jsi si jisty, ze vrah si zaslouzi ponechat sve pravo na zivot, ktere nasilne odebral jinemu? " ... úplně snadný protiargument... dotyčnému tvrdíš, že provedl něco špatného a proto mu chceš provést totéž *5*
        • Psychotic
          "pokud bys byl na strane pozustalych, tak by ti razem trest smrti pripadal jako neco spravedliveho"

          Je spousta argumentů pro i proti trestu smrti, ale tohle je ten nejpitomější. Poškozený není objektivní, tudíž nemůže spravedlivou výši trestu posoudit. Takže pokud by, jak říkáš, byl na straně pozůstalých, možná by to viděl jinak, ale zároveň by byl jeho pohled zcela irelevantní.
      • Psychotic
        Nenavrhuji trest smrti, navrhuji velice přísné tresty.
  • Kr*téni... kdyby aspoň hakcovaly svinstva jako EA nebo Origin... *10*
    • Určitě to i zkoušej to se neboj, ale narozdíl od Bohemky si dokáží nejspíš ty kr*téni uchránit data lépe..
      • Jako treba Sony...
  • Chapu, když se hackne EA či Activision, ale hacknout stránku nezávislých vývojářů, kteří jsou odkázání jenom na prodeji svých her a dotace z EU? Některým lidem chybí mozek
    • tak zrovna BI ziadny chudaci niesu a predpokladam ze velku cast financi na vyvoj Army maju aj prave vdaka tej ich vojenskemu simulatoru ktory predavaju armadam.
      • Nic to nemeni na tom ze jsou to nezavisli developeri kterych je ted secsakra malo. A k tomu jsou jeste "nasi"
        • Tilwaen
          Však je vcelku pravděpodobné, že oni hackeři "naši" nebyli. Nebo aspoň není důvod se domnívat, že byli.
  • Já ty lidi prostě nechápu. Jestli jim nejdou hry a tak se mstí, nebo si tím snaží něco dokazovat... Fakt tomu nerozumím. Ještě beru ideologické útoky, taky si o nich myslím své, ale tam to jde aspoň logicky odůvodnit. Ale u herního studia, které stačí ignorovat, když se někomu nelíbí jejich tvorba...
    • netvrdim ze toto je zrovna spravny pristup a v konecnom dosledku su aj tak najviac poskodeny samotny klienti/zakaznici, firma skor je poskodena na mene, ale BI neni v tom uplne nevinne, respektive za tu ich produkciu by som sa ani nedivil keby sa niekto uz nasral (aj ked asi toto nebude cin nejakeho nastvaneho zakaznika). BI vytahuje peniaze za od hracov za nedokoncene hry kde naslubuje hory doly, potom sa obhajuje ze ved je to velmi zlozite spravit taku simulaciu a vsetko otestovat, takze im to v nasledujucich rokoch potom samotny hraci zdarma testuju, respektive este za to aj platia, a dufaju ze BI aj nieco opravy a vyda sem tam nejaky patch. A co sa neopravi tak si nejak musia dolepit samotny hraci.
      • @nemo
        a to je spatne proc? nikdo te nenuti si kupovat early access. Kdyz nechces hrat hru o pul roku driv pred vydanim a jeste to mit o 20EUR levnejsi oproti releasu tak si to proste nekupuj a nedržkuj ne? Jak je tohle špatnej marketing?
        Zajímalo by mě jakej matroš sjíždíš.
      • a neni to dobre ze hraci maji moznost se zapojit do vyvoje? co jsem slysel tak dost lidi co v bis ted delaji se tam dostali diky tomu ze delali mody, mise, vylepseni atd... viz Dean Hall s DayZ... me to spis prijde chytre i to ze jim to testujou hraci, kdyz je tam tolik promennych ktere se muzou nahodne ovlivnovat...
        • ja nemam na mysli napriklad co bezi teraz pri Arme 3 na steame kde je early access a hraci maju moznost hrat "oficialnu" betu. Ja mam na mysli staru bolest BI titulov, kedy si clovek kupi hotovu hru, kludne aj pol roka po vydani, aplikuje aktualne patchy a furt je ta hra zabugovana a ma problemy. Nehovoriac o tom ze po vydani sa neda pomali ani dohrat, pokial nevydaju aspon prvy patch. A to bolo zatial pri kazdej ich hre.
        • Dean Hall tam už dávno dělal, když udělal DayZ.
          • Pred DayZ tam Dean "delal" jako externista. Byl najat až po úspěchu DayZ. Get your facts straight!
    • Většina z nich to dělá stejně kvůli penězům, i pár tisiíc emailů se dá dobře speněžit, když se nedostanou k číslům karet.
    • Keyz
      Já hlavně nechápu, že tolika podobných útocích na to herní firmy stejně kašlou. Dost to kazí pověst, když kecají jak je pro ně zákazník důležitý a pak tohle.

      Byl i Email zaheslován atd? To je taky problém.
      • Ty proste nechapes, ze neexistuje 100% ochrana.
        • 10000000x this
      • z emailu sa vecsinou nerobi hash pretoze je pouzivany ako komunikacny kanal -> potrebuje ho vidiet v citatelnej forme niekto od supportu. A co sa tyka webov a ich bezpecnosti, tak mala by to byt samozrejmost ale neni to ich core business. Web je len sluzba pre nich a priamo im asi negeneruje zisk tak sa o to spolocnosti az tak moc nestaraju (teraz myslim nieco v style BI urcite nie Valve a ich Steam alebo EA a Origin ktore im samozrejme peniaze generuju,prinasaju)
    • Je to pre nich výzva...
    • dle mně je někdo nasraný na ty jejich ochrany
      • ty jejich ochrany mi přijdou jako jedny z nej: máš warez? tak si klidně hraj + jako bonus role racka a rozmlženej obraz *2*
    • já bych pochopil útok na EA, nebo UBISOFT, ale proč zrovna BI?
  • zadna skoda

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit