Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Otázka do pranice. Byl někdo z těch nových XComů opravdu nadšenej? Jednička vystřílela hned vše z kraje a pak do konce repetetivní mise s mnohem omezenějšími možnostmi, než měl DOSový XCom. Dvojka mě odradila hned z kraje tahovými limity (naběhni si doprostřed pasti, jinak to nestíhneš), takže přerušil, nedohrál, nevrátím se k.

    • aa_ee

      Ty nove Xcomy nejsou spatny, jen nemeli parazitovat na znacce, s puvodnim Xcomem to nema nic spolecneho.

      Jestli chces Xcom, kup radeji Xenonauts (nebo pockej na dvojku). Dalsi moznost je od puvodniho autora Xcomu Phoenix Point (jehoz finalni vydani bylo zase posunuto).

    • TheGGG

      ano byl, perfektní hry a nikterak otravně překombinované, customizace postav ve dvojce top

    • triptich

      ja som bol a aj som spokojný. najmä po pridaní war of chosen som si hru kráľovsky užil. nemám potrebu prirovnávať ju k minulosti, časy sa posunuli a zmenili, aj ja som inde.

      na základe youtube a recenzií som vedel, do čoho idem a vo finále teda spokojnosť.

    • Coffin.Corner

      Dvojka, obzvláště s rozšířením War of the Chosen (které mimochodem řeší limity tahů) je výborná hra, těžce návyková. A jako velký fanda původních X-COMů můžu konstatovat, že novodobé pokračování se nemá zač stydět. V mnoha ohledech klasiku dokonce překonává. 

    • Thyrmael

      Já jsem kupoval jednotku, ale musel jsem se nutit to dohrát. Pro mě to bylo příliš zjednodušené a orientované na mladší hráče ve stylu - hlavně se velmi nenamáhat. Kdo hrával původní UFO / XCOM hry nebo Jagged Alliance ví o čem mluvím.

      Těšil jsem se na kvalitní takticko-strategickou hru, ale nakonec to byla na kost osekáná napodobenina původního žánru. Úplně se tam vytratila náhodnost, research zůstal stejně statický jako v starém UFO (což byla v té době 20 letá hra), AI emzákov něco příšerné - vše predskriptované. Přišlo mi to víc než logická hra, kde podle počtu jednotek života hráč počítal, za kolik jeho zbraň poškozuje, kolikrát ho musí zasáhnout. K tomu nekonečná munice, minimálně možnosti druhu střelby a tak by se dalo pokračovat ..

      Když vyšla dvojka ověřil jsem si, že sice přidali více možností, ale core mechaniky zůstaly stejné, tak jsem to úplně ignoroval. Rozhodně to nehraju kvůli tomu, že postava může mít růžový klobouk.

      • Derp_1337

        Problém je v tom, že kdyby udělali hru jenom pro hardcore oldschool hráče, tak by se ta hra nezaplatila. Časy se změnili a dneska prostě frčí něco jiného. Já třeba osobně nesnášel tu náhodnost a považoval jsem ji za neskutečnou otravu a jsem rád, že je to pryč.

        • Jack1947

          Copak se tam nedá povypínat assistence různé hudy a nastavit obtížnost dle sebe ne jak to nabízí hra aby to člověk měl hezky udělané přesně na jeho chutě a ne jak to chtěl výrobce... pro Majnstrým. ? !

    • S modem long war a trochu poladěným configem k obrazu svému se to už dalo a celkem i blížilo původním xcomům.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit