Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Do dneška hraju první Commandos + datadisk. Dokonce si kvůli tomu vydržuju jeden velmi starý notebook s windows XP a 20 Gb HDD :-) Obě hry mi na něm šlapou jak po másle. Bylo by moc pěkné, kdyby hru remasterovali, případně kdyby aspoň vydali druhý datadisk k původním Commandos. Je to hra, u které se musí přemýšlet. Dnešní hráči (nová generace) by ji už asi neocenili, což je hrozná škoda, je to opravdu kultovní počin.
  • svatá pravda
  • Dnešní hry jsou strašný ... toturial skoro delší než celá hra... a navíc v toturialu věci jako hele máš myš .. tím se rozhlížíš koukni nahoru , dolu , do stran ... fakt super to by mě ani vesnu nenapadlo ... *7*
    Společnosti vyrábějicí hry dělají z lidi idioty ... *16*
  • Souhlasím. Pravidelně tak jednou za tři roky nainstaluji a dám se do hry. :)
  • ZvacA
    Tohle tvrzení je ale u tebe především postaveno na vlastním zájmu, protože je hraješ a otázkou tady je, kde vlastně leží ta definice komplexnosti? Je spíše pravdou, že hry, ktere vytvářely historii herního odvětví vznikaly všude, nejen na PC, proto to tvrzení, že na zrovna této platformě jsou a vždy byly ty nejkomplexnější hry je trochu zavádějící. Oba tebou zmíněné tituly jsou určitě kvalitní, ale kde třeba vidíš "vždy" komplexnost u těchto her, já vidím třeba sérii Resident evil, Silent hill a jiné i před nimi vznikající tituly žánru survival hororu a začínající právě na konzolových systémech. Jsou tím méně komplexní než hry, které tou dobou vznikaly na PC?

    Každopádně ve své podstatě píšeš přesně to, o čem mluvím výše, že každá platforma umožnuje mít své specifické portofilo her a není jejích chybou natož jejích komunit, že nesdílejí některé mmorpg nebo strategie nebo naopak něco jiného z druhé strany napříč jinými systémy (ačkoli nebude určitě pro tebe bez zajímavosti, že existuje i verze Starcraftu pro Nintendo 64). Je tedy skutečně nutný se tak třídit, kdo je lepší? Ani ne.

    K tomu e-sportu. Přiznám se, že u mě i jako uživatele PC jde e-sport mimo, osobně jej považuju za zbytečnou kompetitivní magořinu, která z her ubírá zábavu, proto těžko na něj budu pohlížet jako na něco vznešenějšího, ale je to pochopitelně můj náhled na tuto věc, někdo tomu propadl mnohem více, takže nechť se líbí, považovat jej za blbce nemám moc v úmyslu...
  • Přesně tak. A až budeš hrát EvE Online nebo Starcrafta, tak si vzpomeň, na jaké platformě jsou a vždy byly ty nejkomplexnější hry + e-sport.
  • Nápodobně...prvně jsem hrál demo s první misí...dokola a dokola, až pak plnou...dnešná A hry nesjou špatný...ale jsou tak neskutečně neoriginální první BF, první CaC, první Warcraft, Starcraft, EU, HoI, Tropico, Civilizace, UFO, warhammer a miliony dalších, každá hra přinesla něco...dneska to je pokračování za pokračováním, originalita vesměs žádná...nehledě na to, že o komplexnosti se u dnešních her nedá ani mluvit...například všechny novodobý Deus Ex nejsou rozhodně špatný hry (i ta dvojka zabavila) ale na velikost jedničky prostě nemají...stejně tak je to dnes se vším, nejsou to špatné hry ale kdo si za pár let vzpomene na BF 3, 4 1 (?!?!) myslím že absolutně nikdo...ty hry jsou si tak podobné že to krom jedničky (která změnila prostředí ale nenechte se zmáct...je to furt stejná 4)...na BF1942, respektive BF 2 se bude vzpomínat vždy
  • Ešte by som doplnil Jagged Aliance. To bola super hra.
  • KrPa
    bez si tedy cist stredoveke nebo rimske autory ty znalce umeni, furt opakujes jen jeden argument jak nejaky osel
  • KrPa
    ty ses taky pitomec, co ti je po mem avataru?
  • Za nasich mladejch let bylo vsechno o tolik lepsi! Tenkrat kdo kradl byl king! Dneska maj vsichni prachy a muzou si koupit co chtej... uz to proste neni ono.
  • ZvacA
    Ne, ale můžu být jen rád, že se vedle těchto infantilních tezí stále najdou v diskusích lidé, kteří na hry, role a význam jednotlivých platforem v herní historii a jiné s herní problematikou spojené umí nahlížet ještě s rozumem, znalostmi a respektem. U tebe takovou jistotu moc nemám...
  • ZvacA
    Ty jsi nepodal žádný argument, jen svoje zaujaté a k problematice neuvážené přesvědčení, které není ani logické a k hrám jako takovým ani inteligentní. Už jen z tvého gramatického projevu je patrná rozštěkanost v myšlení, takže bych byl opatrný v těch tvých soudech. Jako prosťáček sis vzal do hlavy, že herní systém a hry na něj vycházející reflektuje náročnost, vkus a zaměření jeho hráčské základny, což je naprostý nesmysl. Ústřední pro tebe je, že na jiné systémy se nedostaly podle tvého HC simulátory jako je Arma vyhradně působící na PC. To je ale v případě těchto her přesně dáno tím, že zde existují limity ne tak ve výkonu jako právě v ovládání, které vyžaduje více než pár tlačítek. To platí i pro letecké simulátory typu Sturmovik, které jsou sotva dostačující i s obyčejnou klávesnicí a myší a jediné, co to rozumně jistí v pohodlnému hraní je minimálně kombinace joysticku a namapovaných kláves k dalším úkonům v letadle, kterých není zrovna málo. Tohoto se na výchozím gamepadu, navzdory tomu, že lze dokoupit i ke konzolím herní příslušentví typu volantů a kniplů a klávesnic, se s obtížemi dosáhne, aniž by se trochu nezasáhlo do uživatelského rozhraní. K tomu navíc jsou tvůrci těchto her exkluzivní pro PC platformu ze svých vlastních důvodů zejména pro práci s těmito hrami a zkušenostmi s platformou; považovat to za to, že se tím naznačuje, že hráči, kteří vlastní nebo hrají hry na jiných systémech a nemohou si tím zahrát tyto hry jsou tím pádem nehodni jejich her jakože o ně nemají zájem nebo mají radši "hry pro blbečky", je absurdní a debilní zároveň. A nemusím ti rovněž snad zdůrazňovat, že zájem o arkády a HC na PC se u hráčů promítá jednotlivě a specificky stejně tak jako kdekoliv u čehokoliv jinde, aneb navzdory tomu, že na PC vychází nějaký HC simultáror, neznamená to, že jej chci zákonitě hrát a nezahraji si podle své chutě raději Soldier of fortune nebo Quakea.

    Já jako dle tvého konzolová cílovka mám velmi rád například grand strategie typu EU, TW a strategie obecně jako třeba SS nebo Blitzkrieg. Jejich větší a logická absence na jiných herních systémech mimo PC je dána ovládáním a tím, že tyto hry a jejich mechaniky trpí nebo by trpěly na konzolích svou těžkopádností, což je známá a akceptovatelná věc. Ani by mě však nenapadlo to brát tak, že tato jejich absence značí, že hráči konzolí jsou lenivější, méně chytřejší a že o tak "náročné" hry nemají zájem. Takto může uvažovat jen id*ot. Věděl si například, že z Commandos série se na konzolové systémy dostal druhý díl? Překvapuje tě, že se tvůrci sami rozhodli vydat jeden z nejlepších dílů ze série, který si podle tebe měli v té době dopřávat jen ti chytřejší a elitnější na PC už pár let po roce 2000? To je zrada co? Hra byla stejně výborná, bohužel nutno dodat, že se osvědčilo, že ovládací mechaniky této série nejlépe vyhovují klávesnicím a myším, tedy počítačům. Ovšem co to má dělat se vkusem a náročností hráčů, že? Naprosto nic. Konzole si nikdy nehrály na platformy, které musely lákat simulátory nebo hry přímo jim neurčené, aby tím něčemu nebo někomu vyrovnávaly, nikdy to od nich nikdo neočekával. Jsou to systémy se svým specifickým ovládáním, které slouží ke hraní svých exkluzivních nebo multiplatformních nebo konverzí her. A rozhodně nějak neovlivňují ty tvůrce, kteří zase chtějí tvořit materiál exkluzivně pro PC, které tím pádem získává taky své specifické portfolio her, kde převažují jakože komplexnější simulátory a strategie pro možnosti jaké obecně představuje. Není to však indikace ani inteligence, ani vkusu a cucaných jakýchsi nároků hráčů toho a onoho.

    Až příště budeš blbě uvažovat o tom, že mladší nebo konzolové publikum může za úbytek HC pro PC exkluzivních her a že naopak ono hraje jen samé "arkády", tak si zkus projít trošku herní historii. Až budeš chtít naznačovat, jak konzolové publikum je méněcenné a je determinováno nezájmem o zajímavé a komplexní hry, zkus si vzpomenout na Vávroro KC, kterému nemálo fandí a podporují i hráči na těch tvých konzolích. Až příště budeš filosofovat třeba u War thunder, Verdunu nebo Planetside, vzpomeň si, že jej mohou hrát i hráči na konzolích.
  • kkING
    ach dny meho mladi *1* commandos jsem pravidelne dohraval nekdy kole treti hodiny rano a nejvetsi zabava byla vycistit uplne celou mapu do posledniho nacka. Dned po tricitce jsem jen hrac duchodce hyckaný hry s trojitym A, ktere sice hodne pobavi, ale uz toho tolik nevyzaduji.....ne, ze zrovna commandos by byla nejaka makacka na bednu *1*
  • Femto
    samozřejmě. Jak jinak. Všichni ostatní jsou tu jedinci, co považují hry na PC v roce 1998 pro Mensu. Panebože vy potřebujete šuk.
  • Majkl
    Je potřeba, aby trh nabízel jak hry pro náročnější hráče, tak i ty zjednosušené konzolovky pro děti a méně hráčsky nadané dospělé či casual hráče, reflektoval fakt, že první hráčské generace už dospěly a chtěj od hry trochu víc, než držet zmáčknutý křížek na gamepadu, i tito lidě můžou tvořit dostatečnou kupní sílu, ostatní starší druhy zábavy jako hudba a film k tomu dospěly, takže nevychází jen CD se zpívající Dádou Patrasovou a Teletubbies
  • Majkl
    Nejsi nějaký Femtův multinick? Přpadáte mi oba stejně neuvěřitelně hloupí a omezení ve svých názorech, jestli ne, měli byste spolu zajít na pivko, z vás bude krásný páreček *4*
  • Majkl
    Ok, nechápeš, tvůj mozek zjevně nepobírá, zřejmě jsi konzolová cílovka o které se tu bavíme a cítiš se být tématem dotčený, to mi stačí, běž si hrát svoje zjednodušené arkády a neotravuj svými názory náročnějši hráče, já jsem napsal argumnent, ty jen plácáš kolem sebe, neumiš ani odpovědět na otázku, natož číst obsah příspěvku diskuse (např píšeš, že tvrdim že se kvůli tomu přestaly simy na PC dělat, což jsem NIKDE nenapsal), jen tu s tebou ztrácim čas vrať se až se naučíš číst a diskutovat. čau
  • Hra jako Arma nebo simulátory na konzole nevychází, protože se na PC hrajou líp a mainstream o to nemá moc zájem. I když, sem docela zvědavý, jak se bude prodávat třeba Numenera na konzolích.
  • Vynechal si nějak kategorii hráčů ve věku <18, ale obecně na tom něco pravda bude. Hry byly víc underground a dělali se jiným stylem. Vývojáři hru udělali tak, jak jim to vyhovovalo a neřešili, jestli s tím někdo bude mít problém. Dneska je to obráceně. Nejdřív marketing a pak vývoj. Taky jsou v tom jiný peníze.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit