Přejít na výpis diskuzí

Karnaka nabídne v Dishonored 2 víc prostoru pro zkoumání a improvizaci

6.10.2016 13:51
Aleš Smutný 10 příspěvků

Některé vývojářské deníčky jsou suchopárné a na úrovni trailerů, jiné přidají spoustu technických informací a pak jsou ty, které vám představí důležité složky hry a přidají i postřeh, jak k nim tvůrčí tým došel. Mezi ten poslední druh se řadí i nejnovější pohled do zákulisí Dishonored 2, který se věnuje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • těšíme
  • "Podnebné prostředí" Brought to you by Aleš Smutný. *7*

    Na hrubky pomůže automatická kontrola ve Wordu, to už jsem psal. Co pomůže na používání neexistujících pojmů, to nevím. Možná masivní bič v rukou šéfredaktora. *4*
    • Tvůj avatar opravdu koresponduje s tvými komentáři, zvolil jsi výborně. :-)
      • Před dvanácti lety.
  • Mesto na me pusobi jako neletajici Columbia. Mam rad historisujici prostredi a beaux arts.
  • První díl byl katastrofálně nezvládnutý po designové stránce. Ta hra nejvíc odměňovala stealth přístup, a trestala řeznický přístup, a přitom řeznický přístup byl největší zábava a stealhový přístup byl ukrutná nuda (po třetím misi pořád dokola). Snažilo se to napodobit první Deux Ex, ale uspělo to tak ze 30 procent. Druhý díl asi hrát nebudu, když ten první se mi moc nelíbil.
    • to si asi katastrofalne nepochopil prvy diel - design bol perfektny len ufnukancom sa nepacilo ze nemohli vyzabijat vsetko co sa hybe a zaroven mat happy end...
    • uaxpk
      No právě bych to viděl naopak. Při stylu "sejmu je všechny" si upravuješ poměrně dost smrtících skillů + zbraní a následně je používáš, jak chceš (a to nemluvím o satisfakci ze smrti záporáka). Ale naopak při tichošlápkovi jich použiješ minimum.
      Přesto mě bavily obě varianty.
    • Morraw
      Čím přesně trestala řeznický přístup ? Já to tak projel na nejhorší konec a královsky jsem se bavil.
  • MickeyMutant

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit