Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • super. Puvodni schvalovani a cena na 360, nebo ps3 bylo pro malyho vyvojare peklo.
  • No ono by bolo dobre to trochu skorigovat. Nebude to plna nahrada za "full devkit". Tak ako je v clanku spomenute bude hra bezat cez UWP a bude mat aj obmedzenia z hladiska vykonu/vyuzitia HW. Jednak limit na 1GB RAM a niekde som cital ze to bude limitovane aj na pocet jadier na CPU. Pride mi to skor ako taky Indie Dev Kit.
    • Jo. Takovej mini testkit Testkit. Devkit je jiny. Ale sehnat driv i testkit bylo blby. Nedavno to bylo lepsi, jak vysly nove konzole a nebyly na to hry, ale i tak jsi o to musel zazadat a cekat. Ted si to budes moci vyzkouset i doma v jednom. Visualko se da uz sehnat zdarma take.
      • Momentalne je zaujimavejsia sprava zo vcera ze MS uvolnil Xamarin zdarma. Takze c# a .netu (respektive Monu) nic nestoji v ceste za rozsirenim sa na Android, IOS, OSX. MS sa potrebuje dostat aj na dalsie hlavne mobilne platformy po. ehm debakli s windows phone. Otazne je ale ako to zapadne do myslienky UWP. Mozno casom vyhodia Mono/.NET a nahradia ho nejakou UWP vrstvou. Co by bolo imho celkom zaujimave riesenie - napise sa aplikacia pre Windows10 UWP a bude to fungovat prakticky vsade - win,linux,osx,android,ios ... S Xamarinom to skoro tak je, ale stale bude docela problem prezencna vrstva - GUI. No to uz som sa nechal uniest :-)
  • Robotron3
    Programovat něco ve Visual Studiu pro Xbox One mi přijde docela úlet. Když už by někdo chtěl dělat hru pro Xbox One, nějaký amatér, nebo indie studio, tak si myslim stejně vybere nějaký herní engine, co umí do Xbox One exportovat.
    • Preco ? Visual Studio je stale jedno z naj dev ide. Ostatne ako editor sa da v pohode pouzit aj pri Unity a ma to urcite benefity. Jedine co je neprijemne ze po VS6.0, teda vlastne vsetky s podporou .NETu su v nom z casti aj napisane a preto aj docela lenive a nenazrane. Tiez stabilita nieje vzdy idealna ale za to mozu aj rozne pluginy a doplnky. Furt je to ale o parnik lepsie ako hocico od Googlu k Androidu (Eclipse alebo ADT bola cista tragedia a Android Studio a to ich debilne gradle na kompilovanie je tiez pekny humus).
      Mimochodom uz pri Xbox 360 bola podpora indie a vyvoju vo VS pre Xbox. Vtedy ale to boli len .net hry a vecsinou pouzivali xna pre xbox. Myslim ze vtedy mal aj MS specialnu verziu VS cisto na propagaciu vyvoju indie hier pre xbox360. Ono vlastne dnes to nieje ine, .net a xna nahradilo uwp.
      • Ta lenivost a nenažranost Visual Studia je relativní. Živí mě programování v Javě (EE a pro Android) a oproti Eclipse je Visual Studio střídmé, stabilní a rychlé jak raketa :) Je pravda, že od 6.0 to šlo dolů, ale dá se to vykompenzovat silnějším železem.
      • Tilwaen
        Na Visual Studiu je naprosto stupidní, že i když mu vykážeš místo na ne-systémovém disku, stejně si na systémový disk samovolně uloží bezmála polovinu dat. Moje SSD by brečelo, kdyby na to ještě mělo kapacitu...
        • Hej Junction/symlink je celkom dobre riesenie. Nainstalujes na systemovom, cele to presunies na iny disk a spravis len symlink do povodneho adresaru a je po probleme. Len zrovna VS a celkovo kompiler by som moc neriesil zrovna tymto sposobom, respektive davat ho mimo SSD. Hlavne ak sa jedna o c++ projekty kde kompilacia je niekedy fakt dost drsna. Tak isto aj samotny projekt je dobre mat na ssdcku. Ked uz uz chcem nieco seriozne robit a vyvyjat tak je dobre si spravit na tom ssdcku miesto.
        • Skusal si Junction. Umozni ti presunut adresar na nesystemovy disk, vytvorit virtualny adresar na puvodnom mieste na systemovom disku a prepojit ich. Takze vsetko funguje OK. Je to systernals dostupny na strankach micrtosoftu.
          • Tilwaen
            To zní zajímavě, díky za tip.
  • MickeyMutant
    Vida, já měl dojem, že Xbox1 je svým způsobem vývojářská mašina už dva roky.
    • Však je. Kdo jiný, než vývojář hrál hry na tom v 900/720p? *1*
      • BangMeInBangladesh
        Vtipné... ale pokud nemáš alespoň 50" TV tak rozdíl mezi 900 a 1080p stejně nepoznáš.
        • A rozdil mezi 20 a 60 fps taky nepoznas
          • Sarkasmus ?
            • Grand
              Me trenovane oko pozna rozdil mezi 60 a 50 FPS.
    • vtipny za kazdu cenu? :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit