Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frag.ment
    Může mi někdo objasnit ten nadpis? Snažím se co to jde, ale nerozumím mu..
    • Asi narážka na Babicu...
  • Star Command Revolution som hral aj ja, takze sme minimalne 3 *1*
    A toto mi tu hru absolutne nepripomina, takze zial nezaujem...
  • Za kazdy vesmiry simulator palec nahoru, jen at jich je porad vic a vic, tento zanr si zaslouzi poradnou renesanci, uz mam pokrk tech radoby-realistickych valecnych FPS a WoW-koidnich MMO *12*
  • walltar
    No tak tohle je pro mě celkem dost letadlové ... Už tech spíhačkových simulátorů máe celkem hodně. Teď bych si dal nějaký semi realistický simulátor opravdu velkých lodí. Kde by se bojovalo takticky a na desetitisíce kilometrů.
    • No býval tady Nexus the jupiter incident..... Nexus 2 bohužel na kickstarteru neprošel..... ale autoři to prý ještě nevzdávají tak uvidíme s čím přijdou
  • Gordar
    Nelíbí se mi fyzika. Ta lod se chová jako by létala v atmosféře a né ve vakuu s nulovým třením.
    • Ty uz jsi to hral?
      • walltar
        No podle toho videa to tak vypadá ... vypadá to zase na klasický simulátor vodního letectví. Kdyby to bylo ve vesmíru tak se ty stíhače chovají úplně jinak. Bohužel málo kdo si troufne udělat simulátor s opravdu vesmírnou fyzikou protože dost lidí se odmítá naučit jak se takový sim potom ovládá.
        • Xkova serie? :-) Tam se to jaks-taks blizi...
          Ve TV to je asi nejlip videt na Battlestar galactica ;) Tam ty fighty stihacek jsou doslova kouzelne.... Jen pohyb pak muze byt celkem chaoticky pro pozorovatele/hrace, protoze nejsme v atmosfere... A k tomu se zmotat to chce nejakou lepsi moznost se rozhlidnout, jak jen g-bodem na joysticku...
          • Coffin.Corner
            Tak g bod přece jen existuje?!? *1*
            Jinak na rozhlížení jsou dnes mnohem lepší udělátka, než hat na joysticku, ať už placená, nebo skoro zadarmo. Ostatně v tom videu je něco takového použito.
          • walltar
            No zatím sem neviděl simulátor, který by neměl horní hranici rychlosti mnohem nižší než světlo. A nebo by se v něm chovali motory lodí tak jak by měli. X3 má klasickou stíhačkovou fyziku i když to není tak hrozné. Mě asi nejvíc vadí, že loď při vypnutí motorů zastaví takže vlastně nemůžu střílet na druhou stranu než letím. taky orbitovat kolem čehokoliv jde ve vesmíru i když na to míříš takže tam nejsou situace nálet, otočka nálet ... to pokud pamatuju X3 nemá. Taky je škoda, že design vesmírných plavidel se pořád podobá stíhačkám, že si někdo nedal práci a nevymyslel něco co by se hodilo do vesmíru. Spíš hlubinou ponorku s raketovým motorem a RCS tryskama.

            BSG sem sledoval dost před dlouhou dobou takže tam nevím jak to bylo.

            Prostě vesmírný simulátor by se měl chovat vesmírně ... a ne jak nepovedený letecký simulátor. Bohužel tohle nebízí maximálně tak orbiter a tam si zase moc nezabojuju. Je škoda, že se toho simulátory bojí, protože by si lidi mohli užít něco nového na co nejsou zvyklí.
            • BGS prave pri vesmirnych fightech normalne ukazovalo zmenu natoceni lodi pri zachovani smeru pohybu... tzn. nebyl problem strilet prednim delem defacto do zadu (brano vuci pohybu).
  • Mě s líbí jak všichni kritizují grafiku po třech měsících práce.
    • Paulcz
      no každopádně to vypadá na vektorovou pecku alá Frontier, tenkrát mi to nevadilo, ale dneska bych zvolil jinej styl grafiky
    • Kr.Pa
      Bod pro tebe
  • Hele má to kokpit už po 3 měsících .... Brabene to chce protiútok nebo alespoň ukázat povrch planet ;)
    • walltar
      Braben ti určitě povrch planet neukáže ... žádný povrch planet při vydání nebude.
      • :) Pak to není nástupce Frontiera ... a pak nemám zájem ;) Jednoduché rovnítko .
        • walltar
          On prohlásil, že tam přistávání určitě bude ale ne při prvním vydání, stejně jako interiery lodí to přidá pozděj aby to měl čas udělat pořádně. Taky se mě to moc nelíbí, ale co už so počkám.
  • Keyz
    Zábavné to snad bude,ale určitě se tam nebudu cítit jako ve vesmíru anebo v nějaké lodí.
    vypadá to jako Stunts s podporou většího rozlišení.
  • Víš tro(t)le Homeworld od relicu byl revoluční vesmírná strategie a spoustu lidí na to rádo přispěje
    • čoveče to takhle přeci nejde brát. Defender of The Crown byla v devadesátejch taky skvělá gamesa, ale dneska by to bylo krapet k smíchu. Pepa má docela pravdu. Ten vizuelní kabát je na dnešní dobu prostě tragickej a v žánru jako je space sim. je grafika jednoznačně třeba. určitě ses sám 100x kochal průletem kolem pěkně vyvedený bitevní lodi
      • Hele piš si něco za jméno takhle to vypadá jako že jsem schizofrenik s rozdvojenou osobností. Hrál si Homeworld? Já teprve nedávno(2roky zpátky) a naprosto mě nadchlo jak dobře to vypadalo a to to nemělo složitý modely nebo megatexturování, pixelshadery atd. ta hra byla udělaná prostě dobře
      • A ja som si vždy myslel, že účelom počítačových hier je zabaviť a nie honiť si nad grafikou...
        • čoveče myslím, že si nepochopil podstatu mého komentáře. jednoduše tedy: proč nemít zábavnou hru s parádní grafikou? proč mít jen jedno či druhé? prostě to nesmíš vidět černo-bíle. kapišto?
          • Hele chápu, ale ono se to vylučuje, když to dělá člověk sám, tak mu do toho nekecá vedení firmy a ta hra po herní stránce pak za něco stojí. Když to dělá velká firma má prachy na vývoj enginu ale do vývoje kecají kravaťáci kteří o tom vědí kulový, respektive mají nápad na nějakou omáčku která bude fungovat=PRODÁ SE. Poslední hra, kde jsem se kochal výhledem z kokpitu a bavila mě byl wing commander a od té doby mě nezaujal ani jediný vesmírný simulátor. Možná ještě Precursors, ale ten je děsně zabugovaný, skoro lituju peněz
        • Tak to sa prebud z tvojho sveta. Dneska je dobra grafika proste standard. XY giga ramiek, diskov, teraflopsy vykonu grafik, miliony farieb, mnoho cpu... jj naco nam toje netreba to vyuzit.

          Hry vyzerali na*ovno pretoze dobre vyzerat nemohli, dnes mozu.
          • ... což je přesně problém vpodstatě celý euroamerický společnosti - vítězí forma nad obsahem. Většina her za poslední roky mi připadaj jako pozlacený ho*no v krabičce z tepané platiny. Ale většina lidí to tak má zřejmě ráda :) Já si rád odpočinu u nějaký naleštěný FPS, ale mnohem radši si zahraju nějakou indie gamesku, která nevaří primárně na pozlátku grafiky a dnešních enginů, ale snaží se bejt hlavně tou hrou a zabavit. Naštěstí je takových čim dál víc.
          • janchor
            A jsme u kamene úrazu, protože jak něco vyzerá je přece záležitost vkusu. Osobně mi Enemy Starfighter padnul do oka v první řadě tím, jak vypadá, a za "dobrou grafiku" mám jednoduše takovou, která se mi líbí. Tahle záležitost se mi svou elegancí trefuje do vkusu enormně.
            • janchor
              Keyzi, záleží na tom tobě, protože si zjevně potrpíš na fotorealismus. Mě naopak přijde skvělý, jak si ten chlápek poradil s bezpochyby omezeným rozpočtem a dokázal z něj vykřesat čistej, mýmu oku líbivej styl. Jestli je to technicky támhle nebo onde je mi úplně šumák, zajímá mě jen výslednej celek.
            • Keyz
              Technicky to je ale hodně pod úrovních her které dnes vyhází a dokonce i pod úrovní některých her které vyšly.
              Pak na tom částečně záleží.Jestli se to vydává za hru která prostředí chce zpracovat věrohodně.
              Hrál jsem nějakou hru kde prostě byli kostky a hrané letadlo (nebo co to bylo) a bylo to skvělé.Nemluvilo se tam ale o vesmíru tam se prostě střílelo na score tak to bylo vydané a hotovo.Pak OK.V rámci nějaké škatulky kde jsou podobné hry super.
          • Hm se probuď ty, co třeba Meatboy? Žádný standardy nejsou, záleží na stylizaci a hratelnosti, co třeba nový Syndicate? Totální sr@čka hlavně že se zaměřili na grafiku....
          • Aha, tak to vysvetli všetkým tým nízkorozpočtovým titulom a kickstarter projektom, ktoré zažívajú nový boom práve v dobách, keď väčšina mainstreamových AAA titulov je len načančaná zlátanina pre tupé ovečky a s hrateľnosťou nepresahujúcou 5 hodín *15*
            • 13_11
              reakce na Stoneboy:

              Ještě započítat lidi, již přispěli přes PayPal. ±70 tisíc kopií hry se už vlastně prodalo – teď jde o to, kolik to bude k tomu. Máš pravdu, že když se někde vybere hodně peněz, nezaručuje to masovou záležitost. Stejně tak ji ale nevylučuje. Osobně bych se divil, kdyby distribuční sítě, respektive Steam Project Eternity (© Obsidian Entertainment, Inc.) neprotlačil.
            • Jenom s tím boomem. Tak po kontrole kickstarteru na project eternity přispělo +- 74k lidí. POKUD by se prodalo 74k kopií hotové hry, tak bychom mohli Eternity označit za propadák století.

              To, že se někde vybere hodně peněz ještě neznamená, že je to masová záležitost, že to zaznamenává boom, nebo že si výsledný produkt někdo koupí, aby z něj to studio potom ještě někdy něco mělo.
    • sorry - reakce na pepu
  • Uz jsem tu chtel nadavat za nadpis clanku a nakonec nemuzu... Podle videa to ten homeworld docela chytilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit