Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • [u]http://imageshack.us/a/img534/4728/petempleentrance011920x.jpg[/u]
  • [url=http://imageshack.us/a/img534/4728/petempleentrance011920x.jpg[/url]
  • [url] http://imageshack.us/a/img534/4728/petempleentrance011920x.jpg [/url]
  • [url]http://imageshack.us/a/img534/4728/petempleentrance011920x.jpg[/url]
  • Django_cz
    jooo už za pár dní na našich nových PS4 konzolích... *14* *14* *14*
  • futuristicka akce s prvkami taktiky odehravajici se v lese a ve meste v specialnim obleku. kde jsem tohle predtim jenom videl? *4* jinak nevypada to špatne jen je škoda že jejich launch titulem je tuctova strilečka a že ten engine nevyužili na neco originalnejšiho, treba nejakou mirumilovnou socialni hru (ktera by se odehravala v tom obrovskem meste, to by bylo super)
  • Pekne, mozna prvni Killzone, ktere me bude bavit. Zatim me bavi jen multiplayer Killzone 3, prave pro jeho takticky rozmer. Vlastne uz i Killzone na PS Vite me docela bavilo, prinejmensim jsem ho dohral a multiplayer ma hodne dobry.
  • C-BEAM
    trochu sa obávam, že príklon k taktike nie je zrovna to čo hráči Killzone chcú... KZ nie je Crysis.
    • Nikdo ti taktické prvky nenutí. pořád to můžeš projít rambo stylem.
      • C-BEAM
        Ono je trochu rozdiel hrať hru ktorá je dizajnovaná na taktický postup ako hru ktorá je od základou postavená ako čistokrvná frenetická akcia. Preto napísať, že oba typy hier môžeš prejsť "rambo stylem" je príliš jednoduchý pohľad na vec.
        • Tak si kup frenetický CoD ne? Kde je problém? Mě se nové možnosti líbí a jsem zvědav, jak půjdou využít v MP.
          • C-BEAM
            s CODom na mňa prosím nechoď. KZ 2 a 3 ma bavil pre svoje impozantné vojnové kulisy totálneho chaosu a deštrukcie, pre svoju brutalitu, zbrane a čistokrvnú akciu. To je to čo pre mnohých fanúšikov značka KZ znamená.

            KZ4 nebude zlá hra, bude iná... to či sa jedná o správny smer ukáže čas.
            • Vývojáři prostě v tomto díle nahradili kus masa do mlýnku za pokročilejší bojovou jednotku. Dejme jim prostor.
        • Malleth
          A já sem stejně jako řada dalších hráčů předchozích dílů rád že tam ty taktický prvky dali. Nevidim v tom žádnej problém. Je to dobrej způsob jak hru ještě víc odlišit od konkurence
          • C-BEAM
            nejde ani tak o taktické prvky ale o to, že hra bude na ich využívaní postavená. Mimochodom taký wallhack nie je zrovna prvok ktorý by KZ4 odlišoval od konkurencie, skôr naopak *1*
            • C-BEAM
              takých ako KZ moc nie je a kvalitných už vôbec.
            • Malleth
              Ale lanovka je. Krom toho když chceš hrát frenetický akce, těch je na trhu dost.
  • Malleth
    Trochu se obávám toho, jak dobře půjdou dělat ty gesta na touchpadu, obzvlášť během boje, ale vypadá to zatim na best FPS pro tenhle rok
    • God-of-War
      Taky sem na to zvedavej, ale urcite to maj poradne vychytany. Jinak po graficke strance.. fakt spica.
  • God-of-War
    Uz aby bylo 13.12. *14*
    • To zase budes mit bezesne noci vid, nez to vydaji, vid? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit