• "Navíc, stále chybí možnost ukládat hru při soubojích" to akože považujete za nedostatok? Myslím si že je logické že tvorcovia tam túto možnosť nedali, pretože potom by tie boje boli príšerne ľahké. Tento štýl mi pripomína istú recenziu jednej RPG-čky (mysím že Drachensang), kde sa recenzent pre zmenu sťažoval, že si nemôže len tak vymeniť členov družiny za iných, keď je uprostred dungeonu.

A potom sa čudujme že stále ubúdaju kvalitné hry a pribúdajú úplne hlúpe, pretože sa dobre predávajú, keď sa raz začas objaví fakt dobrá hra a ľudia ju skritizujú za takéto nezmysli. O 10 rokov asi hráči budú hrám vyčítať, že v nich nie je tlačíkto na zničenie všetkých nepriateľov a že je to preto moc ťažké...
  • Connor88
    Kam jinam pokládat vajíčka než před nepřátelské lučištníky? :)
  • Ten datac mal byt zadara, nie je tam dokopy nic nove. Najvacsim sklamanim je Pochod Orcov, mali ho radsej spravit ako plnohodnotnu kampan s novym pribehom a nie ubohe 4 chaty +1 jednoduchy suboj na Setere. Artefakty boli uz sucasntou minulorocneho bezplatneho vianocneho balika. Nove kuzla su vlastne vykradnute schopnosti Duchov zurivosti z Legendy a navyse su nesmierne drahe a objavia saaz na konci hry, takze hrac sa zaobide aj bez nich. A tych par novych jednotiek a schopnosti niektorych starych jednotiek nestoji ani za rec.
    • Cože? Proč by to mělo být zdarma? *16* Editor kampaní by být zdarma fakt neměl. S tou skříňkou hněvu s tebou souhlasím ale Crossworlds zdarma? Orcs on the March se mi celkem líbí, nové schopnosti jednotek (třeba se mi líbí Runový Mág). Kdyby ses třeba nudil, tak si klidně v tom editoru vytvoř vlastní minikampaň. Je to sice težší ale vyplatí se to.
  • Už by to chtělo další díl
  • zlati Heroes...
    • zlaty elven legacy , sice jsou to vsechno uplne jiny hry ale radi srovnavame ne? *7*