Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vonTossis
    Ach jo. Stále u více recenzí mi přijde, že autor to hrál tak dvě hodiny, pomohl si youtubem, recenzemi ze zahraničí, obkouknul jaké je asi průměrné hodnocení a pak za dvacet minut sepsal zcela podprůměrnou "recenzi".
    • Přesně tak, pod tohle se podepíšu milionkrát. Ten, kdo psal recenzi tohle vůbec pořádně nehrál i screeny o tomhle vypovídají, je to odfláknuté a hodnocení 7 tomu vypovídá aby neurazilo a zároveň nenadchlo

      Palec dolů ode mě pro autora, a celou redakci games.cz jděte se s tímhle bodnout, buď pořádná rencenze or gtfo!!!!

      Třeba inovace jsou pro tuhle už kdovíkolíkátou hru v séri absolutně nedostatečné a hra je pouze pro skalní fandy. Předchozí díly vyčerpaly co mohly a tenhle nepřinesl v podstatě nic nového, hrál jsem, ale musel jsem přestat, nudit se u hry nehodlám. První ze série KB, kterou jsem nedohrál, je mi to líto, vážně moc líto, ale pro mě 6/10.
  • To je opravdu zastarale. Dnes to vypadá jako z dob dávno minulých. Zlaté Endless Legends.
  • to je recenzia ako keby za 5 korun.....cele to na mna posobi ze ako keby autorka nielen ze nemala chut tu recenziu pisat, ale ani hrat tu hru...
    Ja mam odohrate spusty hodin vo vsetkych dieloch Kings Bounty, vratane free-to-play KB Legions (ktora je jedna z mala skutocnych freee to play hier). Dark side som este nehral, ale tato uzasna recenzia mi vlastne VOBEC nic o hre a jej zmenach/upravach nepovedala (aj ked sam dobre viem, ze kazdy diel doteraz bol v mnohych veciach specificky, tak aspon naznacit rozdiel by sa patrilo).
  • Pomalu, ale jistě, se z toho stává dojná kravička, jako třeba ze serie The Sims *9*
    • Rika se to u uspokojovani poptavky.
    • No, tady si koupíte hru za 18 Euro, ale k Sims si koupíte jedno DLC z milionu za stejnou cenu... to je dost zásadní rozdíl.
  • Mám rád tahovky a Heroes jsem projel všechny díly od jedničky až po nejnovější, tak mě překvapuje, že se mi tahle série nějak vyhýbá a ještě jsem nehrál ani jeden díl :D
    Byl by někdo tak hodný a popsal mi nějaké základní rozdíly mezi KB a Heroes? A nějaké hlavní plusy a mínusy (Jen ten kdo chce, ten kdo nechce ať nepíše a nechá si od cesty komenty typu "google voe" :D Rád se to dozvím od zdejších lidí, co mají nahráno XY hodin)
    Díky
    • Díky všem za vyčerpávající odpovědi. Navnadili jste mě a určitě do toho půjdu.
    • KB je predchodca HOMAM. Suboje su rovnake ako HOMAM 1-3 - hex grid, bojujuca armada, kuzliaci hrdina.. Ale nenajdes tu spravu miest, jednotiek je len obmedzeny pocet v obchodoch, jednotky na mape sa hybu a mozes im ujst, je to neuveritelny grind v neskorsich castiach. Prve diely ma dost bavili, ale v zasade su vsetky o tom istom.

      Ak ta na HOMAM bavili suboje armad, urcite si minimalne jeden - dva diely zahraj. Hry ako take pravdepodobne neoslnia ale urcite zabavia. Hraju sa velmi prijemne.
    • Pro mě je zásadní rozdíl v tom, že jakmile jednou zkusíš hrát KB, po HOMAM už ani neštěkneš. Jediná výhoda HOMAM spočívá v multiplayeru, který KB nemá. KB jsou takové HOMAM dovedené k dokonalosti s eliminací všech otravných prvků HOMAM - vybav si věci, které tě na HOMAM štvou - tak přesně ty tady nejsou - pouze jediný hrdina (stejně má v HOMAM každý nejradši toho jednoho svého bijce a s ostatními akorát vyžírá truhly), žádná města a žádné doly, o které by ses donekonečna přetahoval s hrdiny počítače, který ti tam stále posílá chudáky s jedním gremlinem přebarvovat vlajky, žádné ukliknutí se na bojišti a ztráta kola jednotky (když má někdo pohyb 7 a ty se uklikneš, ubere ti to třeba 5 a máš ještě 2 pohyby). S každým dílem stále stejná hratelnost a grafika, pouze přidání jednotek, skillů a předmětů - žádná revoluce násilnou inovací k horšímu, jak je poslední dobou nejen v herním vývoji v módě.

      Před vydáním první KB byly mojí neoblíbenější hrou H3. Teď už je hraju jen občas s kámošema na hot seatu, v singlu jedině znovu některý díl KB.
    • kostejnesmrtelny
      Hrál jsem akorát jedničku a nedokončil jsem ji, protože je opravdu festovně dlouhá.

      První zásadní rozdíl: HoMaM jsou strategický hry, KB je spíš takový procházecí RPG s questama. Když si představíš - já nevim, Fallout (velkej úlet, ale nic přesnějšího mě teď nenapadá) a nahradíš Falloutovský souboje bitvama z HoMaM, nebudeš daleko od pravdy. Pohyb na mapě je tedy v realtimu, což se dá využívat k útěkům před monstrama, který jsou (zatím) příliš tuhý.

      Oproti HoMaM je tady asi šest miliard druhů jednotek, z nichž většinu můžeš nějakým způsobem nabrat do armády - většinou je nakupuješ ve městech, který navštívíš. Tedy žádnej velkej army management - většinou vykoupíš co vypadá nejsilnější a hurá zpátky na mapu (na hustejch obtížnostech to může bejt jinak). Jak to budeš hrát ovlivňuješ především volbou hrdiny na samým začátku a pak tím jak ho leveluješ.

      Co tu hru pro mě bohužel dost zničilo je stereotyp. Probíhá to asi takhle: objevíš se v nový zóně, kterou prošmejdíš a posbíráš / poklikáš co se kde volně válí, čímž obvykle nasbíráš nějaký levely a splníš pár questů (= další levely). Slabší monstra pobiješ, silnějším utečeš. Občas vlezeš někam, kde nemáš co dělat a dostaneš hrozně na pwdel. Stáhneš se do města, doplníš / obměníš armádu a jdeš dotřískat ty monstra před kterejma jsi zatím utíkal. Rinse & repeat dokud zónu nevyčistíš a není v ní co dál dělat. Přesun do další zóny, občasnej boss-fight, což je zpravidla hroznej oser, protože se hraje podle jinejch pravidel, než v ostatních bojích. Dostal jsem se někam za půlku (podle walkthrough) a přestalo mě to bavit.

      Přestalo mě taky bavit psát tenhle elaborát, takže abych to shrnul: vypadá to jako Heroes, ale rozhodně to není jako Heroes, společný to má akorát ty boje. A i když jsem hlavně kritizoval, není to špatná hra, nějakejch odhadem 15-20 hodin jsem se u toho dobře bavil. Hezky to vypadá, disponuje to takovým roztomilým, lehce dětinským humorem, má to parádní hudbu. S klidem bych to doporučil přítelkyním, matkám a podobnejm entitám. Sakra, jak tu o tom píšu, docela bych si to zahrál *5* .
      • Bomba elaborát! Hej Tiscali! Rekrutujte ho! Články od Tebe by byly příjemný počtení.
        Díky za pobavení :)
        • kostejnesmrtelny
          Mňo, díky, ale asi by to moc nefungovalo. Nejrychlejší způsob, jak zabít hobby je udělat z něho práci *4*
    • Heroes M&M jsou strategie s RPG prvky, kdežto Kings Bounty je RPG s tahovými souboji. Nemáš město, kde by jsi stavěl budovy pro jednotky, které potřebuješ. Máš jednoho hrdinu, který rekrutuje na předem určených místech na mapě. Boj je podobný, jen v KB jsou i BOSS potvory co musíš při průchodu příběhem porazit.
    • ja hral jenom asi prvni dve kb, z heroes tomu chybi management mest/a, zbytek mi pripadal vicemene stejnej nebo minimalne velice podobnej
  • Jinak z recenze mi přijde, že autor hru moc dlouho nehrál - aby taky jo, mě to trvalo dohrát 90 hodin ( na impossible obtížnost - to za těch pár korun ujde ne?). Humoru mi tam přijde poměrně dost, blackie má schopností 9 a ne 3 a mohl bych toho recenzi asi vytknout i víc :)
    • Zayl
      Jo, dohrát kterýkoliv z dílů trvá jak malá doba ledová.

      Mě teda osobně začíná KB lézt trochu krkem, protože je to furt to samé. Chtělo by to se někam pohnout.
  • miluju kings bounty *14*
  • Hrálo se to dobře, ale ke konci mě to už přestalo bavit. Stejně jako předchozí díly série.
  • Zásadní inovaci? K čemu něco vylepšovat na nejlepší současné herní sérii na trhu? Proč je Fallout 1,5 lepší než Fallout 3 přesto, že ta trojka je tak strašně moc inovovaná? :)
  • je k nevire jak tahle serie porad sbira celkem slusne hodnoceni, ačkoliv to vypada a hraje se porad stejne. Tim nechci rict ze to jsou spatne hry, ale opravdu by to uz chteli nejakou zasadni inovaci.

    PS: ale inventar, tabulky atd jsou porad stejne kycovite krasne:)
    • Tilwaen
      A jak by sis tu zásadní inovaci představoval? Jak nad tím přemýšlím, tak mě nic inovativního v pozitivním smyslu pro tuto sérii nenapadá.
      • Staveni města? Vice hrdinu na jedne mape a spoluprace mezi nimi? Novy engine? Moznost sesednout z kone a třeba se dostat do jinak nepristupne oblasti? moznosti je vic nez dost..
    • Ja myslim ze je naopak spravne, kdyz ma kazda znacka svou vlastni osobitost. Kdyz zasadni inovaci, pak vytvorit novou ip. Ona ta inovace nemusi byt podle tveho gusta.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit