Kingdom Come: Deliverance 2 slibuje větší mapu, snazší souboje i skoro žádné načítání
-
jasne tohle ale kvituju, me ta smerova ruzice taky otravuje a radeji bych reagoal jen na to co realne vidim. vlastne mi vstavaji vlasy hruzou na hlave kdyz si uvedomim ze pred par lety to tak presne fungovalo v Gothic remaku. Ale tehdy za to barcelona dostala od fandu takovej hate, ze to snad do release neprojde..
-
Me je treba milejsi, kdyz herni postava (ktera je zatim jelito) treba reaguje trochu opozdene, seky ma mene jiste a pomalejsi a casem se zlepsuje, jak se zlepsuji jeji vlastnosti a dovednosti, ale ovladani lze uz od pocatku provadet vicemene mechanicky bez nutnosti dalsi vizualni kontroly (jako je v KCD smerova ruzice pro smer utoku), takze se lze vice soustredit na jine veci, jako treba jak se chova protivnik. Ale zcela chapu, ze kazdemu vyhovuje neco jineho. Jak Proky rekl, sto lidi, sto chuti. :)
-
Mně se na tom soubojáku právě tohle líbilo, člověk má od začátku pocit, že je fakt rolník co s tím mečem moc mávat neumí a právě ta myš tomu dává takovej nádech nejistoty a je to trošku RNG :D Takový český řešení. Jasně, časem se to trochu naučíš, ale právě to že tam ty meče (moje i jeho) tak nějak plavou a těch soubojů tam není úplně moc se z toho vlastně nestane repetetivní věc. Na druhou stranu, exploitovat to jde strašně moc, a hra na to evidentně není nachystaná - když třeba vymlátím celej Vraník (klikáním bodnutí - prostřední kolečko) místo abych utekl, a druhej den tam jdu s celou armádou..vymlátit celej Vraník..kterej tak nějak asi zfénixovatěl. To mi přijde jako fakt škoda že ta hra na to nereaguje příběhem. To není výtka soubojáku ale spíš poukazani na to že to fakt neni simulace.
-
Doufám že "přístupnost" soubojů nebude na úkor jejich obtížnosti.
Byl jsem neskutečně rád že to není hra kde stačí klikat myši a vše vyhrát.
-
Aha, takhle jsi to myslel. Tou myší mi to přišlo skvělý.
-
Tou jistotou akce jsem myslel vjem hrace, ne reakci postavy. Ve smyslu, ze stiskem tlacitka mas hmatovou zpetnou odezvu, ze jsi akci provedl a postava ve hre ji provede tez (uz jedno jak svizne). V souboji v KCD mas sice v tomto duchu odezvu po stisku LMB, ze se provede utok, ale uz ne v jakem smeru bude , protoze ten je rizen pohybem mysi, coz neni uplne totez jako kdyz treba stisknes doleva+LMB pro utok zleva, doprava+LMB pro utok zprava a podobne. Je tam pro me vjemove mensi mira jistoty, ze postava udela presne to co chci bez rizika, ze mi treba o vlas ujede pred stiskem utoku mys a smer utoku se tak nechtene zmeni na sousedni.
-
Vím, zeto není simulace. Ale když švihneš mečem nebo zrovna děláš úkrok tak tvé tělo taky nezeraguje ihned. Ale chápu 100 lidí 100 chutí
-
Cozpak o to, pochopitelny byl snadno a naucitelny tez, ale me tam chybela takova ta jistota akce/odezvy, kterou mas treba po stisknuti klaves nebo kombinace klaves. Ale samozrejme, to je ciste subjektivni vjem. :)
-
Mně přišel v pohodě. Pochopitelnej, lehkej na naučení. Ať ho vylepšej, ale nezlehčují.
-
Ony by nemely byt snazsi, ale pristupnejsi, coz je drobny rozdil, ktery titulek zrovna nevystihl dobre. Osobne mi ovladani souboju (ne souboje jako takove) prislo celkem nekomfortni a hlavne diky tomu ne moc zabavne. Zvyknul jsem si, ale o dost radeji bych nejaky jiny ovladaci system (pri zachovani ducha a obtiznosti souboju, atp.), takze vylepseni v tomto smeru vitam.
-
No neviem ci zrovna velkost mapy bol problem KC.... skor som uz velmi trpel na repetitivnost asi od 1/3 hry....
Hlavne nech questy urobia tak, ze ich bude schopny splnit aj clovek, ktory nestal pri ich vytvarani a nevidel do hlavy scenaristovi, co presne zamyslal....
-
Jenom z nadpisu. Snazší souboje? Proč?
-
mně zrovna ten souboják přišel skvělej a nemám mu co vytknout. dohráno třikrát..