Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • matejhanc

    Nikolivěk.

  • BohumilCisar

    Až na pár detailů sohlasím. V KCD jsem sice strávil cca 100h a dohrál ho jedenapůlkrát a několikrát se k němu zkoušel vracet, ale vždycky mě odradí ta totální zdlouhavost. Když si sesumíruju, co vše jsem za těch 100h ve hře dělal, tak mi vychází, že nejvíce času jsem strávil péčí o postavu (spánek, strava, péče o výbavu, umývání atd.), ne protože by mě to bavilo, ale protože pokud má vše fungovat v pořádku, tak je to nutnost a to je podle mě úplně špatně. Nějaký vzdělávací režim jako má Assassins Creed by se mi ve hře určitě taky líbil a nejspíš by mě to bavilo i víc než hra samotná. Jinak kromě zdlouhavosti mě nejvíce vadí velmi špatná technická stránka a optimalizace. 

  • to tam právě opakovaně opakuje Viktor, takže Modrák to po něm jen opakuje

  • Z jake doby? Ww2? 

  • risa2000

    Warhorse dělá momentálně na ponorkovém simulátoru. Říkal to Modrák v podcastu s Viktorem Bocanem a Viktor to nerozporoval :).

  • Carnage666

    Tak doufám že to dělají aspoň na Unreal Enginu a ne zase v Cryenginu. Teď sem to zase nainstaloval kvůli dabingu na novym PC a stejně to neudrží stabilní FPS na vysoké a ultra... 5 let stará hra.

  • Jeden z nejhorších.

  • Asi vůbec nechápu, co jsi se snažil říct.

  • Pořád ne. 

  • Podle všeho přešli na UE5.

  • zanek.s

    No já o těch Troskách něco někde četl, ale už nevím jak to bylo "oficiální" a je to už dlouho. Ale mluvilo se o tom, tak mi to utkvělo v paměti. Že tam mají být Trosky kdy ještě nebyli trosky...

  • kotty

    Kutná Hora to bude dost pravděpodobně, alespoň podle konce první hry. Navíc i z historického hlediska by to dávalo smysl. Trosky asi ne, ty jsou od Kutné Hory dost daleko (jiný kraj). Leda by tam bylo více "malých" lokací, jako to bylo např. ve Witcherovi 3.

  • matejhanc

    Souboják je boží. Čus.

  • matejhanc

    Chtěl bych vyjádřit svůj názor tvrzením, že pišete nesmysly.

  • No, kdyz myslis... Ve Warhorse nikoho neznam a stejne mi slo spis o princip nez konkretni priklad, tak to nebudu uz nijak vic hrotit.

    Byla by docela blbost kdyby se to takhle nekomu dodelalo kdyz je KCD2 spis verejne tajemstvi.

  • Derp_1337

    Hele, zase to neber až tak moc vážně. Když už je něco prakticky známo ve veřejnosti, tak se to NDA zase až tak moc vážně nebere. Samozřejmě vývojář nesmí prozradit žádné detaily, ale jestli na tom dělá nebo ne, už prostě tajemství není.

  • KronosDeret

    Staromilecká je hlavně díky Klímovi, ten old school RPG nedokáže opustit a tu hru to absolutně dusí. Sejvy, slepé lučištnictví, absurdně rychlé zasírání a ničení zbroje s herníma postihama, přeplácaný RPG mechaniky..

    Nuda protože tam všechno...... strašně..... dlouho.... trvá. Cestování, mise se slepičkou a kohoutem, učení, trénink, trhání bylin, alchymie, svlékání a oblékání u postele, obchod, smlouvání. Všechno. Hodiny a hodiny vaty. To že je příběh horší odvar Vondruškovy historické detektivky. Zív.

  • Inquisitor

    Co myslíš tím staromilecká nuda? Co by tam mělo být?

  • kotty

    Taky bych čekal, že to bude dřív, když už mají naprogramovane mechaniky a spoustu assetů. Alespoň nějaké oznámení, by bylo fajn. Ale na druhou stranu vývoj 5 let u open-world RPG není až tak zvláštní, stačí se podívat na TES VI.

  • zase na druhou stranu je to trochu ze soudku jedna paní povídala

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit