Přejít na výpis diskuzí

Kingdom Come představuje hereckou legendu v roli šíleného vědce

5.5.2017 18:03
Václav Pecháček 67 příspěvků

Brian Blessed je Konrad Kyeser. Tahle věta bude okamžitě dávat smysl každému odborníkovi na německé vynálezce a inženýry 15. století, který ve svém volném čase rád sleduje seriál Černá zmije a sleduje vývoj české počítačové hry Kingdom Come: Deliverance. Úžasný britský charakter Blessed se zhostil jedné...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mně funguje bez problému. Ani mi hra nikdy nespadla. Ale nejdou dokončovat questy. *1*
  • Herce znam. Zily mi to netrha... Tak snad to k necemu bude.
  • Vavra by se mel oholit
    • on ho oholí Bakala :)
  • Škoda, že neukázali Briana nacpanýho v tom spandexovým mocap oblečku, to bych chtěl fakt vidět :)
    • to snad u dabingu není potřeba *1*
      • a co mimika ařeč těla *1*
        • mimiku obličeje snímaj, to je vidět ve videu.. co se týká řeči těla, má hrát člověka co za rok umře, stačí nasnímat libovolnýho důchodce v MHD *1*
  • Takže Vávra nakonec zapracoval do hry i alternative history prvky? Já jen, že tenhle pán, Konrad Kyeser, zemřel, alespoň dle wikipedie pěkných pár let před upálením Husa.
    • Hra se odehrává v roce 1403, Konrad Kyeser zemřel po roce 1405, v čem vidíte problém?
    • OMG a víte že je to jen HRA a ne interaktivní dějepis?
    • Zemřel 1405, hra se odehrává 1404.
      • Tak to jsem právě objevil Ameriku. Já měl celou dobu za ta hra se má odehrávat až po Husovi. :D
        • hele, celou dobu se ve hre mluvi o vaclavu 4. a tem umrel pred husistkymi valkami *1*
          • ale svých chováním k těch husitským válkám docela přispěl - podporou Husa, bojem s církví, vyhnáním německým mistrů z české univerzity
        • Tak to žiješ tři roky ve lži. Rok ve kterém se odehrává hra, byl ukázaný už na tři roky starém plakátu. *15* http://objevit.cz/img/2016/03/maxresdefault.jpg
          • No jo, tak to nemůžu vědět. Já to jen kdysi bláhově podpořil na KS a od tý doby to nesleduju.
        • to bylo, když to ještě měla být trilogie :)
  • hra vypada pekne ale bojim se ze to bude uplny fail z penezniho hlediska, maji neskutecne maly zajem a hype, jejich videa na youtubu maj malinko zhlednuti, posty na reditu minimum komentu a upvotu, celkove strasnej nezajem...
    jestli chcou natom neco vubec vydelat musi slapnout na plyn v PR oddeleni ktere jasne ze nemaji :(
    • Jsem rád, že zbytečně nestrkají prachy do marketingu, ale zase na druhou stranu to může být kámen úrazu, ať už bude hra dobrá jak chce. Nemám rád Vávrovo ego a jeho občasné výstupy, ale umí makat a na druhou stranu se mi líbí to, jak se se vším s*re. Warhorse přeji úspěch a ať světu ukážou, jak se dělají RPG hry.
    • malinko shlédnutí? možná na Moravě :-D

      https://www.youtube.com/channel/UCIqUdfkbYmCGM-YRmk28zCg

      https://www.youtube.com/watch?v=HcCuoR6fZEg
    • Tak ona už reklamní kampaň v minulosti víceméně proběhla, ale pak se zjistilo, že hezky navnadili lidi, ale nemají jim co prodat, protože hra není a ještě dlouho nebude. Můj osobní tip je ten, že kámen úrazu jsou konzolové verze, protože se jim nedařilo a nedaří, aby to na nich běhalo jakž takž uspokojivě a zároveň to vypadalo alespoň přibližně stejně hezky, jako ještě v betě. A je dokonce možné, že stejný problém mají i s PC verzí - tam dává smysl odložit vydání, protože se s časem zvyšuje počet lidí, kteří upgradují a budou to vůbec moci hrát. Vávra se před časem chlubil FPS counterem s hodnotou 60, ale nebylo vidět, jestli přitom ve hře nečumí do zdi. *4* Nevím, jsem ve tmách, jako všichni. Ale zajímalo by mě, kde je ta chyba, že to zatím nevyšlo.
      • Pokles zájmu je normální. Ne každého zajímají detaily z vývoje nebo herci. Podle sledovanosti jsou pro hráče nejzajímavější souboje, zbroj a trailery. Až na E3 ukáží trailer a možná oznámí datum vydání, tak se zase zvedne zájem, možná i dosáhnou úspěchu jako tenkrát Prey 2 o které se dost mluvilo i bez reklamy. Délka vývoje 5 let je vcelku normální na tak malé a nové studio, malý rozpočet a složitost RPG žánru.
        • Skoro zadme male studio 5 let hru nevyviji. Jen vetsi studia, ktere si pri tom vyviji nastroje a engine.
          • Jojo, včetně operačního systému, ty lepší ještě mají vlastní hardware :)
          • presne a hlavne ty studia plati vydavatel co behem tech 5 let vydal nejmene 5 AAA poluparnich her...
            • já sem si jistej, že kcd bude taky polupární
  • Zdar. Hraje to už někdo z vás? Jen mě zajímá jak dlouho zabere beta než ji dohraju. Dejme tomu 10,100,500 hodin. Jde mi spíš o to jestli už mám dávat teď těch 1200 a pořídit si hru už teď, nebo prostě čekat a doufat že brzy vyjde. Díky za případné info.
    • Vzhledem k tomu, že můžeš velice snadno umřít, hra padá a save nefunguje, nelze hru v současný době doporučit, pokud nejsi masochista. Rozhodně ne, pokud chceš dělat questy a postupovat v příběhu. Já to občas na chvilku zapnu, abych se prošel po lesíku, trochu si zabojoval v aréně, nebo si uvařil nějakej ten lektvar (ta alchymistická minihra mě fakt baví, doufam, že tam bude v podobnym duchu i normální vaření). Ale hrát to jako normální hru by mě v současnym stavu ani nenapadlo.
      • nefunguje save to jako VAZNE? *11* *11* *12* *16*
        • Save / load funguje. Občas to ale chce dát nejdřív novou hru, chvíli pobíhat po mapě, ať se všechno načte a pak teprve loadnout nějakou pozici, jinak to má tendenci padat.
    • Je to pořád spíš demo, kde můžeš chodit, jezdit na koni, a občas s někým mluvit, ale jako hra to teda, aspoň pro mne, vůbec nevypadá. Spíš by to bylo zajímavé, čistě z technického hlediska, na pozorování, jak se hra vyvíjí, ale vzhledem k tomu, že to už dlouho neaktualizovali, tak ani to nemá cenu. Pokud se tomu vyhneš, o nic nepřijdeš.
    • Tak já si Betu takřka poctivě vypůjčil a zabrala mi takových 10-20h. K bitvě jsem se bohužel nikdy nedostal. Je otázka jestli půjdeš jen po questech nebo budeš třeba skákat přes ploty jako Dobrovský, lovit králíky nebo se vydáš prozkoumat nedokončenou oblast za hranice Bety. Beta je rok stará a zabugovaná a hra by měla koncem roku vyjít, takže doporučuji už počkat na finální verzi.
    • Nekupuj, je to zabugovane, seka se to, pada to, save funkce vpodstate nefunguje. Jinak je tam nekolik questu, ktere zaberou se vsim tim bloudenim po lesich nejakych 10 hodin, ovsem o nejakem dohrani nemuze byt rec, proste jen splnis nejake questy, pulka postav neni nadabovanych, nevis co proc jak atd... Ta "beta" je vpodstate jen ukazka hry pro testovani a ziskani jakehosi zakladniho povedomi o tom, jak ta hra vypada, o nejakem zabavnem hrani nemuze byt moc rec.
  • takhle bude vypadat chudák Vávra až zestárne.. z vývoje KD ta trochu shovívavosti prosím *10*
  • Je tady někdo, kdo tohohle chlápka nemá rád :)
    • Osobně jsem se s ním nikdy nesetkal, takže si na něj těžko můžu udělat nějaký názor.
  • Brian jako vždy úžasný, ale ta podkresová hudba už mi - napodvacáté - těžce leze krkem.

    A něco pro lepší angličtináře, než jsem já:

    Brian: What's the word for... *not* complicated?
    Vávra: Složitý.
    (střih)
    Brian: Složitý. bla bla bla a little složitý.

    Zdá se mi to, nebo po střihu (což nevidíme) už se neptal na not complicated, ale complicated? Když pak říká, že to bylo trochu složitý, ale že si to užil. Nebo jsem to "not complicated" blbě odposlechnul?
    • Hudba v podkresu mi připomíná Oblivion, což je na jednu stranu lichotka, protože Jeremy Soule, na druhou stranu ale není…
      • Mně přišla pěkná, když jsem ji slyšel poprvé... a podruhé až podesáté, dejme tomu. Ale oni ji dávají úplně všude, a to už jednak působí dojmem "nic jinýho nemáme, tak tam zase frknem tohle", což je laciný, a druhak už mi přijde ohraná.

        Ovšem předpokládám, že soundtrack bude parádní a opatrně se na něj těším.
    • holt je mu 80, tak se mu to v hlave trochu plete
    • Slyšíš to dobře, ale podle toho, jak pak Brian pokračuje, je jasné, že se ptal jen na to "complicated". Je tam slyšet i drobná pauza - not ... complicated. Což nejspíš bylo Danovi jasné ze situačního kontextu, co Brian chce vědět, a proto mu odpověděl jen na to complicated, ale ve videu (a při střihu) se ten kontext vytratil.
      • Je to možný.
    • presne...faux pas :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit