Přejít na výpis diskuzí
Kingdoms of Amalur: Reckoning vypadá nadějně
9.6.2011 | Jan Vitík
5 příspěvků
-
Vse co jsem zatim o teto hre videl se mi libi. Ocekavam pribehove akcni rpg a myslim, ze takove by to byt mohlo. Hlavne, ze nepujde o dalsi diablovku.:-)
-
Zezačátku jsem si řekl, hm.. celkem "ošklivá" hra, na dnešní dobu.. ale pak se to rozjelo a ty kouzla a nejspíše "comba" během toho mě fakt dostali... vypadá to zpracováním na "staré pojetí hratelnosti" což je jedině dobře :-)
-
dost mi to náplní i zpracování (aspoň ve videu) připomíná fable lost chapters, což neberu jako negativum
-
Tuto záznam předváděčky z E3: http://live-event.ea.com/e3/chat/reckoning
Pěkný detail jsou různé animace zabíjení když je hrdina "skrytý". Velkýmu balvanovi nejdřív přesekne achilovky, balvan klekne a pak ho podřízne. Vojáka normálního vzrůstů chytne za krk, schodí ho na zem a kuchne ho do srdce.
Boj vypadá velmi dobře. Snad i ostatní věci se jim podaří vyladit. Každopádně se na tuhle hru hodně těším - je to můj černý kůň pro rok 2012.
Zajímavý detail (jestli jsem tomu správně rozuměl) - hrát půjde i po skončení hlavního dějového questu a ve hře by měly být questy, které se otevřou až po skončení hlavního questu. Už vidím, jak budu běhat jak trubka od čerta k ďáblu a hledat kdeže ty nové nové questíky jsou *1*. -
Musim povedat, ze mne sa tam vobec nepacia tie pastelkove farby - vzhladom na obsah - a mam pocit, ze sa to rozmaha v danom zanri az prilis a hry sa mi potom velmi podobaju jedna na druhu. Ale je mozne, ze inym to takto vyhovuje.