Přejít na výpis diskuzí
Kings and Heroes zkouší oživit myšlenku Dračího doupěte v online RPG
31.5.2016 | Aleš Smutný
12 příspěvků
-
zaclo to nadejne, ale pak zacla ta barevna diskoteka...
-
-
presne
-
pustil jsem si to znova, a vazne, to je jako by nekdo smontoval docela solidne stylizovany fantasy postavy a prostredi a zamichal do toho nevkusny fosforeskujici efekty ala overwatch
-
-
nemám rád online hry a nemám rád procedurálně generované hry, přesto by to mohla být dobrá hra.
Podle dobrá DnD hra byla Neverwinter Nights 2, od té doby bída. Myslím že tam došlo zas k nějakým tahanicích o licenci, proto jsme od té doby od DnD neslyšeli. -
Lepší je si zahrát normální DrD s partou lidí :)
-
-
Kamenujte mě, ale Dračí doupě je prostě špatný. I verze 1.6 (ostatní nemluvě). Bez chodcova meče nejste chodec, bez hvozdu druid je prostě..., theurgova funkcionalita v jeskyni nemluvě. Prostě nechápu, co na tomhle systému všichni mají. A co teprv DrD 2. Už aby vyšlo "hvozd nejen pro druida" *15* . Prostě DnD vs. DrD je jako atomovka vs klacek a u nás všichni upřednostňují ten počeštělý odvar originálu...
-
I když, dát dohromady PC a stolní RPG by vůbec nemusel být špatný nápad. Ale trochu jinak - seděl bys klasicky s partou u stolu, který by měl po celé ploše LCD dotykáč, kde bys mohl vytvářet různý mapy a dobrodružství, boj by byl vizualizovaný... *1*
-
-
Asi ne hele, já jsem fakt zastánce papíru a tužky :) prostě ta atmosféra a zážitky jsou fakt jiné, než když čučíš do monitoru/LCD. Když si vzpomenu, jak jsme hráli potají dračák na plaveckém soustředku, jen s malou elektronickou svíčkou na stole, abychom měli co nejméně světla a trenér, co šmejdil po chodbě, si nás nevšiml... no, moc rád na to vzpomínám *3*
-
Tak tohle už existuje, jsou různé grafické nástroje, jak si vytvářet mapu a dávat tam prvky jako monstra, truhly aj. Jen to asi nefungovalo na dotykáč.
-
-
-
Ještě abych to doplnil, když jsem dokoukal to video. Byla tam videt jen akce, vytvoreni hrdinu a vlastne jen mlaceni. Krasou DnD bylo ale i samotne prochazeni a moznosti skrytych chodeb, pokladu, pribehy a naslouchani v temnych zákoutích, zda nevkročíte nekam odkud není navratu. Nebo když zjistite, ze na to vlastne nemate a musite utéct, aby jste neprisli uplne o všechno.
Něco je v clanku naznaceno, ale jak to skutecne bude je otázka. -
-
Holt další mlátička. Komplexní RPG už nejsou v módě, leda někde v indie sféře.
-
-
To video ve me evokuje pocit, který jsem mel, když jsem hral TES serii. A vždy jsem to chtěl hrat v parte lidi. Casu je min a min, a nevim zda vůbec hry v Multiplayeru budou ještě pro me, ale laka me představa neceho takového.
Sword Coast Legends mel a ma potencial, bohužel to vyslo spatne a s malym obsahem a komunita, která udelala radu peknych pribehu proste zkoncila a nyní v te hre o nikoho nezakopnete, pokud opravdu nemate kamarady, se kterými by jste něco podnikly, pripadne by jeden z nich mohl vytvořit nejaky pekny pribeh.