• *U nás zkrátka generace 90. let nevyrůstaly na Mariovi, Zeldě nebo Metroidu, většina lidí tu k tomu nemá vztah.*

Souhlas. Co si pamatuju, tak lidi v mém okolí měli buď ZX, Amigu nebo PC.
  • na téhle vietnamské kopii jsem hrál taky, ale třeba o gamecube jsem se dozvěděl až v době, kdy už to byla prakticky mrtvá platforma a jak ukázaly prodeje wii u a jak to samo vedení nintenda přiznalo, tak potřebují lekci z marketingu jak sůl, protože nevím jak je to s informovaností u nás, ale v usa, kde nintendo prakticky zachránilo v 80tých letech herní průmysl, tak dodneška si někteří myslí, že wii u je jakési přídavné zařízení k wii a v době vydání to tam bylo prý ještě katastrofálnější, takže to kupovala jenom "hardcore" komunita a jestli nintendo urychleně nevydá oficiální informaci o nx tak mi asi z toho hypu vybouchne hlava
    To já bych řekl, že v devadesátých letech tady bylo Nintendo mnohem víc než dnes. NES nebo SNES sice nemělo tolik lidí, ale skoro každý hrál veitnamský kopírky z tržnice :). Později Gameboy, ten už mělo hodně lidí. Aspoň co můžu říct za sebe a lidi z okolí jsme na Nintedu ujížděli dost.
  • Jje třeba se smířit s faktem, že Nintendo je u nás okrajová platforma, která tu zkrátka nemá a neměla tradici, což je u firmy, která staví svůj marketing na takovém tom rodinném přístupu, docela fatální. U nás zkrátka generace 90. let nevyrůstaly na Mariovi, Zeldě nebo Metroidu, většina lidí tu k tomu nemá vztah (naprostá většina z mých známmých třeba Zeldu nikdy ani nehrála) a na dospělého člověka působí většina jejich portfolia kýčovitě a infantilně. Za to si ovšem může Nintendo částečně samo, že ani starší kusy nepustí na ostatní platformy, pak se nikdo nesmí divt, že jim zde neni věnováno moc pozornosti, že
  • Farnham_The_Drunk
    Přesně, Fates a i starší Awakening jsou absolutně to nejlepší co vyšlo na jakýkoliv handheld za posledních 10 let. Hraju hry od roku 1996 a nikdy mě žádná hra nebavila tak moc jako Awakening a Fates, snad jen svého času Diablo 2 a Heroes 3 a to už je teda let.
  • To je otázka vkusu, každopádně na hratelnosti to nic nemění a taktická mapa je tak trochu toddler, což vynahrazují soubojové animace, nicméně ta hra je dobrá i když je vypneš. Také je to dáno tím, že 3ds není žádný hw zázrak, hlavně co se týče grafického čipu pica200, na druhou stranu co jsou schopný z tohohle předpotopního hw vytáhnout optimalizací je něco úžasnýho třeba nový monster hunter generations, ale z youtube to nepoznáš protože 3ds má malé rozlišení, ale na menším displeji je obraz mnohem ostřejší
  • Nevim jestli je kradnuti tradice jen v cechach nebo i jinde ve svete. Na mobilni platformu bych si nepredstavoval nejake super komplexni hry typu Skirym nebo Witcher, ale spis takove hricky jako This war of mine, plants vs zombies, nebo takova hra kde prochazis dungeony (zapomnel jsem nazev ale vyslo to na pc), karetni hry a pod. Takove hry by nemuseli byt narocne na rozpocet.
  • Třeba já si tvojí zaručeně objektivní recenzi přečtu. Za mě máš zelenou.
  • Škoda že Fire Emblem vypadá jako *toddler* verze WoWka.
  • Farnham_The_Drunk
    A kdo je zaplatí? Na android si dražší hru než za 100Kč koupí jeden člověk ze sta, ten zbytek si ji upirátí.
  • A jaká je reálná šance, že se dostane na hlavní stranu, mezi "velké" články aby si ji někdo vůbec přečetl?
  • v podstate souhlas, ale pral bych si aby se ten trend zmenil a aby na adroid začali vychazet dobre hry.
  • na 3ds máš demoverze a ty hry za koupi stojí, alespoň drtivá většina, hledat dobrou hru na androidu je jak hledat jehlu v kupce hnoje a z f2p mě zaujal akorát dungeon keeper, což je sprostá ždímačka peněz
  • f2p je jen jiný platební model, logicky žádná hra nebude nikdy free. Mne se líbí že si hru mužu stahnout, zahrát zadarmo, vyskoušet. A proste když ji chci hrát naplno musím zaplatit.
  • Kecy v kleci, ano jsou už i gamepady na telefony takže člověk už nemusí matlat po displeji, ale zrovna android má buď remaky dobrých her z konzolí a pc jako je gta nebo machinarium a drtivá většina zbytku jsou f2p/p2w ptákoviny alá webové flashovky. Je sice hezký že drtivá většina lidí má smartphone, ale nezahrají si zeldu, monsterhunter, mojí nejoblíbenější sérii pro tuhle platformu - fireemblem která co se hratelnosti drtí heroes of might and magic (i starší díly) a spoustu dalších skvělých sérií, o mém PC pořád můžu prohlásit, že je to nabušená mašina, ale stejně zhruba stejný čas, který strávím hraním na kompu věnuju 3dsku. Za recenzi jsem rád, protože zrovna tenhle level ve kterém byla nemám a nového Kirbiho si chci koupit už delší dobu
  • Farnham_The_Drunk
    Lepší lžička medu, než kýbl *oven.
  • Ale to je omyl, me zajima. Jen mam proste jiny. Kdyz si vybavim recenze napriklad Milose Bohonka na hry od Nintenda, tak to je proste uplne jina kategorie. No co, kazdemu sedne neco jineho. Pavlovsky je podle meho nazoru to nejhorsi, co se v Levelu i Games objevuje. Bohuzel pro me, dobre pro tebe (nebo pro vas, trvate-li ma vykani).
  • Zrovna jsem si řikal, konečně zas vtipná recnze po těch sucharech tady :) *16*
  • Vazeny pane. Neberu Vam Vas nazor, ale rad zde odprezentuji svuj. Trapny pubertalni humor pana Pavlovskeho uz leta patri mezi to nejlepsi, na co narazim a casopisy jako Pevnost nebo Level kupuji mimo jine prave i kvuli jeho clankum. Tez doporucuji knizni serii Kladivo na carodeje, do ktere pise. Jestli chcete zazit opravdu trapny humor, pustte si nekdy treba Suchanka s Genzerem. Ale ve finale je to jedno: kazdy mame jiny nazor a jiny vkus. Ty nase maji spolecne pouze to, ze ani jeden nikoho nezajima *3*
  • nintendo je zarizení z dob (davno minulých) kdy ješte neexistovali smartfony nebo tablety, kde je herni prumysl daleko rozšírenejší a ma je vic lidi. Mohli by jste radši delat recenze na hry pro android