Klasická izometrická RPG v čele s Baldur’s Gate míří na konzole
-
člOVĚK BY řekl že konzoolisté a takovéhle hry ani nemají zájem... hmm...
-
Tak já Fallouta na konzolích nehraju, takže o tom nevím a tady o tom nikdo nepsal.
-
Vždyť ty mody pro konzole jsou k dispozici už dávno...
-
Ještě jsem nehrál enhanced edici IWD, ale prsten volnosti ti vyruší boty rychlosti, už je to dlouho co jsem hrál obyč verzi BG, tam to šlo nějak obejít, ale v enhanced edici si musíš vybrat, buď volnost nebo rychlost, takže pořád přepínám mezi jinou zbraní a flail of ages +5 které bohužel tuhle featuru neomezeného pohybu má, ale za tu damage to stojí.
-
Pokud se byť jen jeden nový hráč dostane k těmhle klasikám žánru (a za předpokladu, že jejich zpracování mu nebude dělat problém si užít samotnou hru), tak to je velice záslužný počin. Stejně tak je to fajn pro pamětníky, kteří už mezitím přešli úplně na konzole a budou si tak moc připomenout staré dobré časy.
A abych nezapomněl, Planescape: Torment😍 (ale stejně si ho osobně raději zahraju na PC)
-
Teďka nad tím právě dumám a všechny způsoby mi přijdou hrozně krkolomné. To jsem na ně sám zvědav, s čím přijdou.
-
Záleží na vkusu. Mě třeba BG série bavila víc jak Zaklínač ale dneska už bych na to prostě neměl čas ani trpělivost
-
u IWD bylo fakt dobré dát si do party barda, protože jedno z jeho "kouzel" je regenerace zdraví. Tím pádem se kouzelníci vůbec nepotřebovali učit léčicí kouzla a měli volné ruce na jiné věci. Na crow control je nejlepší hodit na zem tu pavučinu, a mít prsten volnosti pohybu a urychlující boty a je to. Každopádně IWD je výrazně obtížnější než BG.
-
Jsem velmi zvědavý, jak si poradí s ovládáním. Doufám, že se jim podaří vymyslet schéma, které dovolí příjemnou hru na gamepadu které se potom stane standardem i v nových hrách (samozřejmě po boku klávesnice a myši).
Nějak se mi lépe dostává do příběhu sedíce/pololežíce v křesle s nohama na hoře než na židli u stolu s myší a klávesnicí.
-
Neboť všichni víme, že nejlepší herní žánr jsou izometrické walking simulátory.
-
Házet perle sviním.
-
Já si pro pár prvních průchodů obou dílů BG partu vždycky vytvořil vlastní a i tak si to po narativní stránce natíralo IWD na chleba.
-
Vůbec mi to na konzolích nechybělo. Izometrické RPG je jeden z nejhorších žánrů.
-
Hlavní problém IWD jedničky je hlavně v tom, že je tam uměle natahovaná herní doba obtížností a leveldesignem. Už je to dlouho hrál jsem ho jenom jednou, ale vybavuju si tu mapu s Yuan ti kde si šel po zakroucené nudli na druhou stranu a kvůli obnově kouzel musel spát každých pár metrů a to už jsem měl tenkrát pravidla D&D dávno nadrcené. BG dávám solo s prstem v nose ale u IWD, alespoň u jedničky bych si netroufnul, spíš tam měli dát víc soubojů a líp rozvrhnout rozmístění težších monster. Každopádně mě zajímá jak se ty hry budou hrát na ostatních konzolích, u switche předpokládám, že využiju dotykovou obrazovku, na gamepadu bych to hrát nechtěl. Buďto udělají pauzu na tlačítko nebo hráčům v soubojích natvrdo vnutí tahový režim, který jsem na pc zkusil jednou a už se k němu nikdy nechci vracet.
-
Jasně, není "jen" o taktickém válčení, ale nedá se upřít, že ten důraz na narativní složku je tam menší - už jenom tím, že z celé té rovnice musíš vyškrtnout unikátní společníky se svými vlastními vztahy, názory a questy. Customizace party je samozřejmě skvělá věc, hlavně kvůli tomu, jak se pak dá experimentovat s různými taktickými buildy, ale nemá to ten "flavor", jako když máš partu plnou osobností.
-
je klišé že Icewind Dale je jen o taktickém válčení. Ve skutečnosti má příběh velmi solidní, promyšlený, jen trochu minimalisticky vyprávěný (není tak užvaněný jako BG nebo PT). Např. odkrývat celou historii Useknuté ruky a pak Dorn's Deep je celkem fascinující. Stejně jako celá story kolem Belhifeta. Dračí oko je asi nejnudnější část IWD.
-
A jak je to na konzolích se slibovanou podporou modů pro Fallout 4? Už to jde, nebo z toho sešlo?