Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Piggsy
    ..
  • "McComb se zamýšlí nad tím, jak by se vlastně k vyprávění nového Torment příběhu postavil. ... na svět už se dívá jinýma očima a zpětně by přehodnotil i některé body hlavního příběhu Planescape: Torment."

    Právě, jenže tohle si říkají všichni všude, ... otázkou je jestli to potom ještě bude takové jako předtím . :-)
  • Torment rulez, best isometric RPG ever! my chceme mrtváky !
  • smejki
    ah so!
    tak to potom máme tři verze F3
    původní - Van Buren
    de iure - F3
    a skutečný - FNV *1*
  • Black_Hand
    jiste, mas pravdu. puvodni jsem myslel jako "ne New Vegas". tj. vse. nemohu posoudit zbytek.
  • smejki
    no čkej. "původní F3" je jenom jeden. F3 od Bethesdy samo existuje a normálně ho uznávám. Nicméně:
    a) je to Oblivionsko-Skyrimovskej design ve světě, kterej se tváří jako Fallout
    b) jde proti základnímu kánonu (i proto se jako Fallout jen "tváří")
    c) vypráví kravskej příběh, kterej je jen recyklací námětů z F1 a F2 (čti nic nového a navíc to staré a překopané nedává z většiny sebemenší smysl)
    d) se celkem slušně hraje a rozhodně baví
    e) byl základním předpokladem pro vznik Fallout: New Vegas, což opravdu je Fallout (totožná designová filozofie úspěšně rozšířená o sandboxový koncept F3/TES)
  • Black_Hand
    *1* . ale no tak F3 od bethesdy snad neni tak spatny jako deus ex invisible war, aby "neexistoval"
  • smejki
    původnímu F3? Van Buren? Je to tech demo o dvou lokacích.
  • Black_Hand
    jj, PE by mohl byt bliz. bohuzel k ten DLC jsem se jeste porad nedostal :\. ani ne k puvodnimu F3. tolik her a tak malo casu...
  • smejki
    Jen vás nasměruji, kluci. WL2 je omezen prvním dílem, PE může jít kam chce a k Tormentu bude mít jistě blíž.

    Z poslední doby nebyl Avellone zásadně kreativně omezován při vývoji DLC k New Vegas. Zvláště Dead Money a Old World Blues vznikaly v velmi svobodném prostředí. Jediným zásadním omezením byl rozpočet a paradoxně věci, které vytvořili s vědomím tohoto tlaku byly taky jedny z kreativně nejzásadnějších. Podle toho si můžeš vytvořit obrázek, co by se mu asi tak mohlo potulovat mozkovnou.
  • Viktor_H
    Mluvím o tebou zmiňované kvalitě příběhu, vyprávění atd. Ty tři RPG spojují dva klíčové aspekty - stejní autoři + neomezenost settingem (např. DnD). V tomto smyslu je srovnávám. Ti hoši jsou bezesporu schopní pisálci, o tom bez debat, ale je třeba si uvědomit, že minimálně s Avellonem se táhne pověst člověka, kterého v předchozích projektech omezoval čas + dané univerzum... Až vyjdou W2 + Eternity, dozvíme se, jestli byl skutečně omezován...
  • ...byly stejné...
  • Nejde o to, že by byli stejné, ale spíš o obecnou hloubku postav a světa. Tohle totiž můžeš zmrvit stejně v rpg jako v CoD. Já bych si s nadšením skutečně počkal, až co předvedou tyhle tituly.
  • Black_Hand
    ty 3 rpg nemusi byt stejna. neni jeden dokonaly mustr na rpg.
  • Viktor_H
    Pokud to nebude mít Eternity a Wasteland, pak není důvod se domnívat, že by to měl mít Torment. U prvních dvou projektů totiž setting absolutně nebrání tomu, aby Avellone a McComb zcela rozvinuli svůj potenciál (případně odhalili jeho hranice).
  • Black_Hand
    tak toto by byla asi jedina vec, kdy bych sel o dost vic pres $100 (+postovne)... ani se to nemusi jmenovat torment. jde mi spis o kvalitu pribehu, vypraveni, slozite i "comic relief" postavy, duraz na rozhodovani a silnou konfrontaci s nasledky svych cinu (dnes jiz idealne bez explicitniho hodnoceni hrou, pouze predhazovani nasledku), absurdne moc propracovane dialogy :) a inspiraci poslednim deus exem v nijak neoramovanych otazkach moralky, jejichz rozhodovani provadi hrac jen tak mimochodem, tim ze hraje podle sveho. cast toho by melo dat project eternity, ale jestli to bude komplet tak to fakt nevim.
  • Torment je hra ktera me obohatila na cely zivot :) tahle hra patri do kolonky umeni

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit