Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To by mohli. Tu hru jsem dohrál tak 20 krát do konce. Na tu dobu nejlepší hra *3*
  • Mimochodem ta hudba o které jsem psal to du du du du du du du du du du najdete na youtube pod názvem Konami Intro : Metal Gear Solid.Originál je pod názvem Policenauts End Of The Dark.Policenauts je totiž hra kterou Kojima udělal před mgs.
  • Mgs jsem si poprvé zahrál v listopadu 1998 měl jsem v playstationu čip takže jsem mohl hrát i ntsc verze her.Když jsem přišel domů a poprvé hru spustil tak jsem nevěděl co mám čekat o mgs jsem četl myslím akorát nějaké preview v oficiálním českém playstation magazínu a tam psali že hra je hodně dobrá tak jsem to chtěl zkusit.Velice živě si vybavuju jak jsem dal cédečko do mechaniky spustilo se logo sony a pak to začalo.Začala hrát hudba něco jako du du du du du du du du du du a ačkoliv jsem ze hry ještě nic neviděl tušil jsem že budu hrát něco velkého.Někteří lidé kteří zde píší že je to průměrná hra atd. podle mě píšou blbosti chápu že to někoho nemusí bavit ale tahle hra má opravdu famózní příběh,hudbu,dabing a to je bez debaty.Remake Mgs The Twin Snakes není tak dobrý jako originál jak tady někdo psal hra má nově udělané dějové animace a podlě mě né vždy dobré např. u scény kdy umírá Sniper Wolf když ji dává na hruď sniperku tak chvíli předtím Otacon upadne to mi přišlo trapné a nevkusné vzhledem k tomu jak smutná a legendární je to scéna mimochodem bych řekl že v remaku udělal Kojima z Otacona tak trochu nešikovného troubu a ze solida tak trochu supermana podle některých animací i když zase je pravda že je to syn Big Bosse takže to je asi ok.Taky např. Sniper Wolf nemluví Julie Monroe ale Tasia Valenza a i když se jí snaží napodobit není to úplně ono také hudba byla předělána a né vždy podle mě to bylo dobře.Celkově se mi remake na Gamecubu líbil přesto pokud bude MGS 1 na fox enginu na playstation 4 tak jak to bude možné ihned si ho předobjednám.Jediné čeho se ob