Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • God-of-War
    Ano!!!!! ANO!!!!!! *14* *14* *14*
    • ... a ještě jednou ano
    • Lawliet
      To ale není, god of war..
      • prave preto :D
  • Black_Hand
    kdyz jsem videl ten obrazek, tak jsem si taky hned myslel, ze je to novinka ke splinter cellu.
  • Není to spíš Big Boss než Snake ?
    • Naked Snake? Kéž by. *14*
      • Tak je to on. Má na sobě značku Militaires Sans Frontières (http://metalgear.wikia.com/wiki/Militaires_Sans_Frontières).
  • "Kojima tím myslel, že v situaci, kdy je třeba Snake objeven a hra by tím pádem normálně skončila, bude v Ground Zeroes pokračovat dále útěkem a snahou se opět zneviditelnit – což je pro MGS sérii koncept popravě dost nový."

    To neni nic noveho, takhle to funguje uz od jednicky na PSX.
  • Je to ten Snake nebo nějaký klon?
    • spoock
      Je to nejspíš Big Boss, když se kouknete na jeden z artworků, uvidíte pásku přes oko (pod NV)
      • Ja si tiež myslím že ide o Big Bosa hlavne kvôli tomu obleku vyzerá ako ten prototyp Sneaking suitu zo Snake Eatera a to nočné videnie tiež nevyzerá ako najnovšie.
        • Pokud se mu koukneš na rameno má tam značku tý žoldácký organizace z peace walkeru. A navíc má pásku přez oko.
    • Je to nejspíš Big Boss z jehož DNA byli vytvořeni Solid Snake , Liquid Snake a Solidus Snake.
  • O čem je vlastně metal gear solid. ? *13*
    • o bielovlasom teplom buzikovi menom RAIDEN...
    • O schovávání v krabicích, běhaní nahej, chytrých odkazech na pop kulturu a hlavních nepřátelích jako chlápek, co tě pozná v přestrojení tím, že ti osahá rozkrok.

      Je to bez nejmenších pochyb jedna z nejlepších herních sérií všech dob.
      • A spousta easter-eggs. Nejlepší jsou z mgs 3.
    • jnsCZ
      To se fakt nedá shrnout v jednom odstavci... hlavními motivy jsou klonování, atomové zbraně, šedé eminence ovládající americkou vládu, snaha najít ultimátního vojáka, láska, zrada, čest, tragické osudy, odkaz lidstvu, odpuštění, touha po moci - a všechno je to smícháno tak mistrně, že se prakticky nedá hovořit o patosu nebo klišé. Leze to pod kůži neskutečným způsobem.

      například když jsem se v MGS4 podíval do lokací z MGS1 a uvědomil si, že od doby, kdy jsem první MGS hrál uplynulo bezmála 13 let a co vše se za tu dobu událo, měl jsem husí kůži i na nehtech
      • Děkuji. *3*
    • Google ti nic neříká, mentále?
      • Prosimtě děťátko zas všechno blbě pochopilo ?! *15*
  • ja som to najprv zle pochopil. pozeram na obrazok a citam Hideo Kojima oznamil novy Splinter Cell.
    NO PLACE FOR HIDEO
  • ,,...v situaci, kdy je třeba Snake objeven a hra by tím pádem normálně skončila..."
    Který díl probůh končil při objevení (mám dojem, že to tak bylo jen na nejvyšší obtížnost)? To mi zavání EAjovstvím (aneb v jednom díle něco zrušíme, abychom to pak mohli vrátit a vydávat za žhavou novinku)...<_<
  • no lze jen doufat že nedají snakovi úplně jiný ksicht a hlas.
  • Malleth
    I v ostatních Metal Gearech nebyl při Snakově objevení Game Over (možná až na pár speciálních situací) , ale začal hon na kočku a na myš při kterým se hráč snažil nepřátele zlikvidovat, nebo se jim ztratit z očí. V čem je teda ten rozdíl?
    MGS bez game overu si představuju spíš tak, že nepřátelé Snakea místo zabití zajmou a hráč se tak musí dostat z vězení. Případně že by po jeho zajetí hráč převzal roli nějakýho Snakova recruta, kterej by ho odtamtud musel vytáhnout *13*
    • Mluvíš mi z duše, dřív tě prostě objevily, a ty si musel zdrhat a někam se zašít. Taky nechápu, co je na to m nového... :/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit