Přejít na výpis diskuzí
Kojima představil Metal Gear Solid: Ground Zeroes
30.8.2012 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
Ano!!!!! ANO!!!!!! *14* *14* *14*
-
-
... a ještě jednou ano
-
To ale není, god of war..
-
-
prave preto :D
-
-
-
kdyz jsem videl ten obrazek, tak jsem si taky hned myslel, ze je to novinka ke splinter cellu.
-
Není to spíš Big Boss než Snake ?
-
-
Naked Snake? Kéž by. *14*
-
-
Tak je to on. Má na sobě značku Militaires Sans Frontières (http://metalgear.wikia.com/wiki/Militaires_Sans_Frontières).
-
-
-
"Kojima tím myslel, že v situaci, kdy je třeba Snake objeven a hra by tím pádem normálně skončila, bude v Ground Zeroes pokračovat dále útěkem a snahou se opět zneviditelnit – což je pro MGS sérii koncept popravě dost nový."
To neni nic noveho, takhle to funguje uz od jednicky na PSX. -
Je to ten Snake nebo nějaký klon?
-
-
Je to nejspíš Big Boss, když se kouknete na jeden z artworků, uvidíte pásku přes oko (pod NV)
-
-
Ja si tiež myslím že ide o Big Bosa hlavne kvôli tomu obleku vyzerá ako ten prototyp Sneaking suitu zo Snake Eatera a to nočné videnie tiež nevyzerá ako najnovšie.
-
-
Pokud se mu koukneš na rameno má tam značku tý žoldácký organizace z peace walkeru. A navíc má pásku přez oko.
-
-
-
Je to nejspíš Big Boss z jehož DNA byli vytvořeni Solid Snake , Liquid Snake a Solidus Snake.
-
-
O čem je vlastně metal gear solid. ? *13*
-
-
o bielovlasom teplom buzikovi menom RAIDEN...
-
O schovávání v krabicích, běhaní nahej, chytrých odkazech na pop kulturu a hlavních nepřátelích jako chlápek, co tě pozná v přestrojení tím, že ti osahá rozkrok.
Je to bez nejmenších pochyb jedna z nejlepších herních sérií všech dob. -
-
A spousta easter-eggs. Nejlepší jsou z mgs 3.
-
-
To se fakt nedá shrnout v jednom odstavci... hlavními motivy jsou klonování, atomové zbraně, šedé eminence ovládající americkou vládu, snaha najít ultimátního vojáka, láska, zrada, čest, tragické osudy, odkaz lidstvu, odpuštění, touha po moci - a všechno je to smícháno tak mistrně, že se prakticky nedá hovořit o patosu nebo klišé. Leze to pod kůži neskutečným způsobem.
například když jsem se v MGS4 podíval do lokací z MGS1 a uvědomil si, že od doby, kdy jsem první MGS hrál uplynulo bezmála 13 let a co vše se za tu dobu událo, měl jsem husí kůži i na nehtech -
-
Děkuji. *3*
-
-
Google ti nic neříká, mentále?
-
-
Prosimtě děťátko zas všechno blbě pochopilo ?! *15*
-
-
-
ja som to najprv zle pochopil. pozeram na obrazok a citam Hideo Kojima oznamil novy Splinter Cell.
NO PLACE FOR HIDEO -
,,...v situaci, kdy je třeba Snake objeven a hra by tím pádem normálně skončila..."
Který díl probůh končil při objevení (mám dojem, že to tak bylo jen na nejvyšší obtížnost)? To mi zavání EAjovstvím (aneb v jednom díle něco zrušíme, abychom to pak mohli vrátit a vydávat za žhavou novinku)...<_< -
no lze jen doufat že nedají snakovi úplně jiný ksicht a hlas.
-
I v ostatních Metal Gearech nebyl při Snakově objevení Game Over (možná až na pár speciálních situací) , ale začal hon na kočku a na myš při kterým se hráč snažil nepřátele zlikvidovat, nebo se jim ztratit z očí. V čem je teda ten rozdíl?
MGS bez game overu si představuju spíš tak, že nepřátelé Snakea místo zabití zajmou a hráč se tak musí dostat z vězení. Případně že by po jeho zajetí hráč převzal roli nějakýho Snakova recruta, kterej by ho odtamtud musel vytáhnout *13* -
-
Mluvíš mi z duše, dřív tě prostě objevily, a ty si musel zdrhat a někam se zašít. Taky nechápu, co je na to m nového... :/
-