Přejít na výpis diskuzí
Kojima převedl tank a průhledné kabátky ze svého Project Ogre
16.12.2011 | levis
16 příspěvků
-
No nee... on vymyslel alfovane textury. Snad si na to neda patent ...
-
Víš jak to vypadá když se dělá profi model? Udělají model kolečka kvalitnejší než si kdy kde viděl, pak z to upečou normal mapy a hodí je na low-poly model. A když prostě konzole pořád nezvládají, udělají ještě víc low-poly.
Vzhledem k tomu, že tady radši investovali výkon do pořádnýho nasvětlení a shaderů, nezbylo na tvoje milované polygonky moc místa. -
*15*
1) Textury nemají nic společného s nasvětlováním scény. To o čem mluvíš je spíš global ilumination a k tomu má real-timová grafika ještě hodně daleko, i když tu už bylo pár pokusů, ale spíš to vždycky vývojáři nějak obchází.
2) Průhledný textury existují taky snad co je svět světem. Vygoogli si co je to alpha-kanál. -
Me spis zajima obecne moznost prusvitnych textur - kdyz mas napriklad zaplachtenou mistnost, tak se to ted resi docela blbym zpusobem - svetlo uvnitr je obarveno stejnou barvou jako plachta
Ale takhle by mozna slo celemu procesu predejit a svetlo by se regulovalo i barvilo samo na zaklade te prusvitnosti... -
Průhledné textury. Jaká originální a skvěle využitelná technologie.
-
tvoje baba je low poly :D
-
jej ty už tady remcáš o hranatym kole a ta hra přitom ještě není ani v alfa fázi
-
Nerozumím proč má být průsvitnost "perverzní". Jestli jde o Hentai tématiku, tak průsvitné oblečení už má velice dobře zpracováno jedna nejmenovaná japonská vývojářská společnost.
U vývojáře formátu Kojimy bych spíš viděl praktické využití. Pokud se hráč postaví šikovně proti světlu, mohl by odhalit skrytou zbraň (ano, zejména u žen - špionek) a reagovat dříve, než bude zbraň vůbec použita. -
Nekomprimovat umi kazdej, ale tady pan ocividne neumi komprimovat, kdyz tak hranate kolo jsem uz par let nevidel :D
Textury - to je jina vec, za to muze PS3 bo ma malo pameti, ale to nic nemeni na tom, ze pouziva fakt low poly modely -
Třeba přejel přes nějakou nerovnost a hu fotka byla na světě.
-
V miniatuře jsem si myslel že první screen je fotka nějakých promo hostesek.
A to si myslím že je hlavní. Všechni jen remcáte "málo polygonů, malé rozlišení textur", ale nekomprimovat textury a modely, to umí každej jarin.
Jde o ten celkovej dojem a ten je tady perfektní.
Zrátka textury a modely jsou omezeny jen výkonem současné generace hardwaru. Kumšt je ten zbytek. *14* -
jaka alexstrasza ?
jestli se jedna o naky brutalne nadupany engine, tak dej link, protoze google vyhazuje jen wow :D:D:D -
Teda to video vypadalo dobre, ale tothleto ? :D
Kola od tanku jsou hranate, textury jsou hnusne, ta pruhlednost vypada divne, a ma tam uplne viditelny aliasing... -
alexstrasza pouziva neco podobne uz delsi dobu :P myslim, ze delat engin pro soucasnou generaci kalkulacek je nesmyslne (soudim jen podle dvou obrazku :D ). snad hideo kuti uz neco na tu pristi ;)
-
Jo uvidíte šprndu, ale transportér se stále vznáší nad zemí. Tím se chlubí?
-
Takova nemastna neslana textura na low poly modelu ale muzeme videt podprsenku pod oblecenim! No tak to je pecka! :D