Komunita přidala do Starfieldu podporu DLSS a XeSS
-
Tohle je žravé na procák opravdu hodně. Pak mě ještě napadá Last of us.
-
"Nemluvě o tom, že když už DLSS, tak proboha s frame genem."
Here:
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/16act8f/lukefz_made_an_starfield_dlss3_frame_generation/
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/761
-
Jo, taky mě napadlo, že to naráží na procák, ale zatim jsem teda podobnou situaci nikde jinde neviděl, tak to celkem překvapilo.
-
Samozřejmě myšleno v té nejnáročnější lokaci - ve městě.
Pokud máš stejné fps s FSR i bez něj, je to jednoznačně limit na procesoru.
-
Nehratelná je silný slovo, ale optimalizaci bych si, jak říkáš, za rámeček zrovna dvakrát nedal - na RTX 4090 vidim okolo 100 fps v dungeonech, což je fajn, 70-80 fps venku, ale maximálně 60 fps ve městech, a to ještě s občasnejma krátkejma propadama ke 30-40. A to teda neni žádná sláva.
Bez upscalingu, nutno dodat, protože FSR mi může vlízt na hrb (a když ho zapnu, stejně to s frameratem prakticky nic neudělá, čemuž teda osobně moc nerozumim, ale budiž). A stahovat mody, abych si dopřál podporu něčeho, co ta hra prostě a dobře měla umět v základu, se mi taky dvakrát nechce. Nemluvě o tom, že když už DLSS, tak proboha s frame genem.
-
Dle testu na TechSpotu je tahle hra při vší úctě bez upscaleru prakticky nehratelná. :-(
https://www.techspot.com/review/2731-starfield-gpu-benchmark/
A dle mého názoru nevypadá ve všech směrech úplně přelomově dokonale. Je to opravdu neskutečně pomalé vzhledem k tomu, co se vykresluje na obrazovce.. Každý upscaler dobrý, ale optimalizace je prostě děs.