Přejít na výpis diskuzí
Konec S.T.A.L.K.E.R.a 2 a jeho vývojářů potvrzen - UPDATE
9.12.2011 | Aleš Smutný
169 příspěvků
-
proč BOŽE! vem si CoD! ale Stalkera nám nech.. *1*
-
-
No hlavně aby na to nekoupilo IW prava, bychom měli stalkera 2,3,4,5 během dvou let...
-
-
A nejen to, hra by byla dohraná za 6 hodin a v každém díle by byl Price, který by samozřejmě v každém díle umřel *1*
-
-
-
To snad ne! Série Stalker patří k tomu nejlepšímu co jsem kdy hrál! Byla by obrovský škoda, kdyby studio zaniklo a druhý díl nikdy nevyšel ( pořád by to byla lepší varianta než třeba prodej značky Activisionu *1* ). Doufám, že je někdo zasponzoruje a nakonec se vzpamatují.
-
-
:((( přesně tak, je to serie pro opravdové hráče mezi něž se hrdě hlásím! Drsná hra, nejlepší, dohraná X krát a pěkně mě se...e že TI NEJLEPŠÍ ODCHÁZEJÍ PRVNÍ. R.I.P a díky za nejlepší hry
-
-
Počkejte se si až to odkoupí Activision... Oni určitě něco dají do kupy *3* (ber to to z nadsázkou)
-
-
Tu jejich "kupu" si radsi ani nebudu predstavovat *1* .
-
-
Já jsem hrál naposledy COD 1.. Od té doby všechny informace o codku nevnímám. Co tak zaslechnu tak jsem o nic nepřišel *4* . Ale tak kdybych měl soudit podle jedničky tak by na mne šli mdloby taky *1*
-
-
-
-
-
Cokoliv,jen ne ,aby se znacky zmocnilo jine studio.To by z toho vylezla mainstreamova sracka,jako vetsina velkych fps posledni dobou.
Ja jen doufam,ze se to nepotvrdi,protoze na truhu neni zadna hra podobneho razeni.Stalker si razil svou vlastni cestu,misto cesty kopirovani a mainstreamu,jako to dela vetsina her.
Byla by ho skoda. -
-
Kdyby ty vývojáře najal CDProjekt a koupil i tu značku, přehodil je do Polska a v klidu je nechal dělat Stalker 2, vůůůůbec by mi to nevadilo.
-
-
To by byla skvela alternativa.Pripadne, kdyby si je pod sva kridla vzalo valve,tak by jsem se taky nezlobil.
-
-
-
Stalker 2 byla pro me spolecne s HL2EP3/HL3 nejocekavanejsi hrou.
Mezi tou zaplavou tupych primitivnich mainstream kravin,co posledni dobou vychazeji ,je ta hra takovy maly zazrak.
Je to smutne videt,jak se hloupe zdimacky penez v podobe cod apod. prodavaji jako rohliky,zatimco ty originalnejsi a propracovanejsi hry konci takhle.
Je to k placi. -
-
Jn s tou predposledni vetou musim souhlasit
-
-
To není zrovna to, co jsem chtěl slyšet. Překousnul bych to, kdyby měl nový díl Half Life vyjít až za několik let, nevadilo by mě, kdyby už nikdy nevyšel žádný díl CoD (to bych byl spíš rád) ale tohle je vážně špatné. Jelikož byly předchozí díly (hlavně první a poslední) úžasné, druhý díl mohl být ještě lepší. Hlavně v této době mainstreamových sraček. A já se ptám PROČ?
-
-
Mno. Protoze uz jednicka mela vyjit nekdy kolem 2003. Nakonec vysla v 2007. Neni duvod tak mrhat financemi. nikdo ti na to neda. Uz pri prvnim dile se malem rozpustili. Jenze hodne lidi na to zapomelo.
-
-
Tohle je sice bohužel nepříjemná, ale naprostá pravda.
-
-
To ano, ale přeci jenom, se mi zdálo, že už se rozjeli, zavedli slušnou značku a nebudou mít problémy. Ale je fakt, že v prvnim STALKEROVI se muselo utopit moře peněz.
-
-
-
-
Skoda, Stalker je moje srdcovka, co na tom, že byl Clear Sky preplácaný, jak SoCh, tak CoP jsou naprosto super.
A jiné studio z toho udělá koridor, takže radši nic. -
Jak se tohle proboha mohlo stát? Měli vlastní engine, hotovej a bezproblémovej. Měli zkušenosti z předchozích 3 her. Byli originální, a to i v technologiích. Třeba naprosto výborná třetí úroveň textur v opravdu vysokým rozlišení, která nepozorovaně doskočila až na bezprostřední vzdálenost, takže žádný krytí se za rozmazaným kusem zdi. Skoro to vypadalo jako RPG se svojí komplexností, ale nic nebylo vázáno na stupidní statistiky alá borderlands, zkrátka čistokrevná FPS.
Pánové, portujte předchozí díly na konzole. Začněte hezky jedničkou, ono přizpůsobení enginu pár šušní stát bude, ale konec konců je ve vývoji Metro 2, na stejným enginu, tak si zaskočte pro radu. Vydejte původní trilogii 3 hry za cenu 1 nový, aby hříšníci mohli dohnat, co zameškali. 3 pecky za cenu jedný, kdo by to nekoupil. Ale toho Stalkera 2 ať máme jednou na stole, a hezky od vás. Nikdo, kdo není z východního bloku, nedokáže tak krásně vymodelovat něco tak hnusnýho, jako je panelák *1* Nemluvě o gameplayi. Takže žádný výmluvy, neflákat se, začít to řešit a makat. -
-
No, bezproblémovej.
Hrál jsem Clear Sky a dostal se až k rudýmu lesu, kde mi to spadlo a padalo pokaždé.
Zjistil jsem, že je to bug a je potřeba stáhnout patch.
Stáhnul jsem ho, zapnul hru, načetl pozici a co: "Tato uložená pozice je poškozená", tak jsem se na to vysral a smazal hru, jít tam podruhý by mě nebavilo. -
Bezproblemovy engine? O tom by som pomlcal...Bezproblemovy engine bol az v tretom Stalkerovi, kde to nebolo zabugovane ako fras ale zase mali neoptimalizovany Dx11.
Dalej, engine Metra bol vyvijany povodne na ps3, lebo Metro malo byt povodne ps3 exkluzivita....Cize nie su rovnake.
Kvoli tomu zacali aj robit na Stalkerovi 2 a novom engine, lebo ten povodny je tak narocny na ram a gpu, ze by na konzolach bez orezania ala CoD asi siel tazko.. -
-
Ano, engine bezproblémovej byl. Stabilní a o náročnosti bys měl pomlčet sám. Chadow of Chernobyl šlapal na kartách jako GF 7900 nebo 9500, což jsou plečky, a to naprosto v pohodě a plných detailech - a že hra vypadala a stále vypadá hezky. Pokud jsi detaily ubral, především upustil od dynamickýho stínování, fps letěly nahoru jak střelený. Stejně tak Call of Pripyat, pokud ses nesnažil zapínat pokročilý DX 10 nebo 11 efekty, šlapal na výše jmenovaných kartách jako po másle. Stalkera zabugovanýho nepamatuju žádnýho. Jestli hra jednou či dvakrát spadla, tak to je vše. Postav to vedle TES nebo naší Army a díváš se na jednu z nejodlazenějších her vůbec. Náročnost na ram rovněž nepamatuju. Vzalo si to snad 1 GB, to je celkem standard.
4A engine vychází z Xray enginu, na kterým běží Stalker. Podobnost je viditelná, rozdíl je především v tom, že 4A byl stavěn od začátku jako multiplatformní.
-
-
jak se tohle mohlo stat ? vsak existuji ,,lidi,, kteri jsou schopni privest k bankrotu i firmu jako je sazka....nejake herni studio, ikdyz ma za sebou uspesny titul..pche
-
-
Kazdy diel Stalkera predal len nieco cez milion kopii...Ako sa to mohlo stat? takto, plus vacsina kopii sa predala v rusku za cenu nejakych 20 dolarov, plus novy diel sa predaval lacno, na steame za 9 eur, ak si mal predchadzajuce diely, resp. za 15 eur...
Vidis, opat nehorazna miera piratstva zabila jednu skvelu hru, resp aj seriu. Poplacte si. Kvoli tomu mal byt stlaker 2 aj na konzole, lebo ich nebavilo, ako sa ta hra nehorazne pirati v Rusku, Ukrajine a celej vychodnej europe, kde je mimoriadne oblubena a male predaje v zapadnej Europe a Usa to nezachranili. -
-
zajimave, ze prodej zaklinace v radu cca 1mil kopii nikomu nevadi, naopak ta firma na tom dost vydelava
-
Aha, a kdyby ti pirati stalkera nehrali (protoze z pohledu kasy techto programatoru je jedno jestli nekdo hru hraje nebo ne kdyz nezaplatil) a koupilo by si to stejne lidi jako si to opravdu koupilo tak by to zabil kdo resp. co?
Spis bych rekl ze to zabil nekdo s kravatou, nebo nekdo kdo si udelal z firemniho uctu svoje kapesny, jak to byva v 99% pripadech zahadnych krachu firem co byly relativne v plusu.
-
-
-
-
Byla to dnes jedna z mála her kterou si vývojáři dělali tak nějak podle sebe.Nehleděli moc na trendy a typické tupé vzorce které jsou dnes v těch nejprodávanějších hrách.
Proto mrzí více.
Ukrajinci odvedli dobrou práci. -
Pokud se to opravdu potvrdi,tak to bude velka skoda,protoze na trhu momentalne neni zadna kvalitni(vlastne i nekvalitni) alternativa k teto hre.
Nemluve o tom,ze tvurci se nebali delat hry tak trochu jinak,bez ohledu na soucasne trendy a mainstream.
Nejhure je na tom fps zanr,tam je to jedna primitivnejsi hra nez druha.
Jen doufam,ze tuto znacku nedostane do ruky nekdo jako je EA ,Activision a jim podobni. -
Ty vole! Jindra! Hodně sem o tobě slyšel, to seš ty ten s těma mínuskama? *1*
-
-
To je jindro jindrisku, ne jindra.veliky (ten s těmi mínusy) *2*
-