Kooperace bude v upírské střílečce Redfall zcela dobrovolná. Možná i nadbytečná
-
Přijde mi, jako kdyby v područí Microsoftu studia zapomněly dělat dobrý hry...
-
-
Já zatím nevím o jediný hře od Bethesdy, která by byla vyvíjená jenom pod Microsoftem. Redfall začali vyvíjet krátce po Prey, Hi-Fi Rush taky po EW2, Starfield oznamovali v 2018. A pokud jde o studia přímo pod Microsoftem, tak kromě Halo Infinite nevím o jiné špatné nebo při nejmenším rozporuplné hře. Ale třeba jsem něco přehlédl.
-
-
Vždyť jenom trollí 🙂
-
-
-
uvidime...po tej valke hovan co sa na nas vydojila minuly rok som rad za vsetko co vypada lepsie...zatial u mna len re4remake a jedi..potom asi len sf6..medzitym skusim sifu na steame a system shock 1 remake...to som asi ja za tento polrok.
-
A presto nutno byt online. Tohle bude sr@nec.
-
-
https://www.eurogamer.net/redfall-developer-working-to-u-turn-on-single-player-always-online-restriction
-
-
Ja od tohoto ocakavam klasicku 6/10 zabudnutelnu vec
-
Já to měl při představení Redfallu přesně obráceně. Doufal jsem, že by se příběh přizpůsoboval postavám a počtu hráčů a někdy by se stalo, že by se rozdělili a jedna skupinka by šla vyřešit tuhle misi a druhá jinou. Po zjištění, že kooperace nebude mít moc velký vliv na příběh a stane se z toho jenom obyčejné PvE jsem se neubránil zklamání. Naštěstí hru budu hrát sám, takže se stále těším. Arkane mě zatím nikdy nezklamalo a doufám, že nezklame.