Přejít na výpis diskuzí
Kouzelné ukázky z vikingské RPG adventury Banner Saga
2.10.2012 | Petr Poláček
20 příspěvků
-
Vypada to jako Heroes might and magic a to m_ě stačí. *5*
-
tohle a legends of eisenwald.
-
-
Tohle je snad ještě lákavejší než eienwald...,ale oboje vypadá skvěle.
-
-
Must. Have. It.
-
No tak to me podrzte :) jak mam dohrat nejakou hru kdyz se zase rysuje neco dalsiho??? je to kouzelne
-
Z nějakého úchylného důvodu mi to připomnělo Icewind Dale. Tohle budu sledovat!
-
Tak po grafické stránce se mě to líbí. Barevnější postavy s monotónějším tónem pozadí krajiny se specifickou stylizací stromů je fajn. Hlavně, že ty postavy nejsou přestylizované do šílených krabicoidních panáků s ramenníma vejložkama jak od tescomy. Ozvučení by mohlo být bohatší.
-
hrozně se mi líbí ten trend některých jedinců... donedávna šli všichni po high-end grafice, dneska čím to má víc čtverečků, tím víc adidas... nemyslím to konkrétně na tuhle hru, ale člověk si konečně uvědomil, že starý časy byly prostě fajn... akorát si to uvědomil na můj vkus až moc a to retro kouká z každýho rohu jako laciná *však víme* a trochu to zavání už...
-
-
Mě teda retro nijak nezavání. Co je na tom špatného? Tyhle hry si najdou své hráče, stejně jako nové CoD.
-
Některé klasiky ale nestárnou. Hry na Infinity Enginu vypadaj kouzelně i dnes... Každej byl vyplesklej z 3D, ale dneska lidé s hrůzou zjišťujou, jak odporně 10 let stará 3D hra vypadá. Takovej Planescape/BG2 uchvátěj i dnes. Alespoň prostředím určitě...
-
-
jo jenže to byly možnosti tehdejší doby, ale dneska? Neřeknu sem tam, je to fajn osvěžení v retro stylu ale čeho je moc toho je moc. Dobře, uznávám u FTL se mi to líbí.
-
-
Stylizaci FTL bych s enginem Infinity skutečně nesrovnával. A k tomu „čeho je moc, toho je moc“: co bavilo lidi tehdy, bude je bavit i dnes – ne nutně středněproudově, pochopitelně.
-
-
Já třeba dodnes miluju grafiku Jagged Alliance 2. Líbí se mi ta ruční práce, nedokonalost a nutnost si domýšlet. A když v prvním Carmageddonu někoho rozstříkneš o kapotu, tak to díky těm rozpixelovaným spritům vypadá hustěji a mastněji, než například ve dvojce, kde to hodně zeschlo.
-
to je tím, že to předrenderovaný pozadí je technicky na úrovni možná i vyšší, než co jsou dnes enginy schopné renderovat v jedné scéně v realtimu.
-
Tak hry na infinity engine jsou klasika. A planescape torment, baldur's gate či icewind dale jsou natolik návykové, že si je čas od času musím zahrát i deset let po vydání. Navíc když vzpomenete na fallout a jakou měl grafiku. A přesto je lepší než jeho novější díly.
-
-
Nejde o kostičky, jde o to, že se hry ručně kreslily = feeling, lidský element. Dnešní superkýčovité 3D je sterilní (výjimky Stalker, Arma a pár dalších).
Tahle hra vypadá nádherně. -
naprostý souhlas, má to kostičky je to indie, fuck mainstream
-
-
Hipsteri jsou vsude ...
-
-
-
Tak greenlight ne? Ze bych konecne zahlasoval :)
-
Wau, hoši to fakt dělaj doma na koleni...