Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vůbec nechápu proč Max Payne zůstal jediným počinem redakce v akci "Zahrajte si s námi" přišlo mi to vtipné a hezky nostalgické. Kdyby si redakce našla čas a přišla s dalším podobným zpestřením určitě to uvítám.

  • Corvus

    Max a jeho smutná životní pouť se mě osobně zaryla do srdce jako málokterá série. Záměrně nepíšu "hra", protože málokterá franšíza má tak silný základ a co díl, to majstrštyk.  Když jsem viděl Maxovi první průchody (tuším že šlo o podzemku) po E3, které mi kamarád prezentoval na mém zbrusu novém PC, které mi sestavil jakýsi Řek, provozující v Severních Čechách INTERNETOVOU KAVÁRNU :-D (ano, takové podniky skutečně existovaly; byly plné bledých chlapců, kteří na sebe v zápalu hry sprostě pořvávali a bledých děvčat, která si na diskety stahovaly obrázky z Hvězdné brány), byl jsem fascinován. Brutálně temný příběh mě okamžitě zaháčkoval, stejně jako komiksové předěly, hlas vypravěče, humor, zvuk psychofarmak při jejich sebrání, sílící zima, zmar, feťáci... a následně ten mírný šok, kdy mi došlo, že autoři zpracovávají ve "feťácké hře" severskou mytologii :-) Legendární byly v Maxovi taktéž televizní pořady, které se táhly hrou (v jedničce i ve dvojce). Neskutečný zážitek.

    Druhý díl vše ještě povýšil. První výstřely v nemocnici do zakuklence jsem absolvoval snad 100x, naprosto fascinován, že se tělo zhroutí do polic s harampádím pokaždé naprosto jinak, ale stejně efektně. Z děr ve zdech se po kulkách sypala omítka (!) a tříštící se kachličky... inu Matrix hadr! Mona Sax vyšperkovala už tak geniální hratelnost, ke které naprosto FANTASTICKY opět ladil hlas vypravěče, ještě šílenější / zábavnější pořady v TV a hlavně hudba s geniální klavírní linkou, kterou zná snad úplně každý.

    Třetí díl byl velký šok, ale přesně jako Aleš, i já, jsem velmi oceňoval, že autoři měly koule celé to posunout a Maxe logicky uvrhnout do větší deprese, skepse, trudomyslnosti, fotrovatosti. Vždyť které postavy se člověku nejvíce zaryjí do hlavy: ty, které autoři (ať už her, seriálů nebo knih) nechají trpět, vláčet osudem a psychicky strádat. Proto je mimojiného Stephen King tak úspěšný, jeho schopnost psychicky totálně rozebrat a bičovat osudem postavy ve svých knihách je dokonalost. Naprosto geniální série tří dokonalých her. Doufám, že remaky se povedou, ale i kdyby šlo jen o přeleštění grafiky, budu v první řadě s nataženou rukou s dolárky.

  • Ty se asi hodně potíš viď.

  • LessPh

    Jsem to jen ja nebo lidi nedokazi rozpoznat dobrou grafiku? MP3 rozhodne nemel dobrou grafiku uz v dobe vydani, staci se v prvnim levlu podivat na mesto v dali.. to mu rikate skvela grafika, vazne? Mam extra smysl pro detail a pokud neladi cela kompozice, tak je to pro me brak. Ocenuji hry z doby PS2 kde se vyvojari soustredili na celou kompozici a ne jen na to co hraci chteji videt. Cest novym titulum jako Z3, MGSV, ktere se celkovou hrafickou kompozici drzi na spicce dodnes... vcetne dynamickeho nebe s hvezdami, tady se vzdy pozna, jak byli autori peclivy.. doporucuji odflakle nocni nebe v GTA V, pro ty kteri maji hry od Rockstaru jako benchmark..

  • Ten nadpis to je hnus, pritom by stacilo nechat normalni anglicky nazev.

  • Stephano

    Psal jsem to už na Retro Nation, jedničku a dvojku jsem dohrál asi 15x. Jen Mafii a Vice City jsem dohrál víckrát. Krásné léto. Měl jsem po maturitě, v TV EURO 2012, pořídil jsem si druhého retrívra a k tomu Diablo III a Max Payne III. Všechno úžasné, dabing, grafika, akce, velmi dlouhá herní doba... Mimochodem, na svém počítači, který už byl několik let starý, nejvyšší detaily. Takovou odladěnost jsem nikdy nezažil. Dokonce jsem dostal k předobjednávce bíle tričko s Maxem. :) U Medievalu II jsem zase dostal skleněný korbel. Bohužel je už rozbitý. :) Držím remakům palce. Kupuji v den vydání bez ohledu na recenze.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit