Přejít na výpis diskuzí
Krátká sonda do tajů nadčasové animace Prince of Persia
28.12.2017 | Mars Vertigo
28 příspěvků
-
Jo, jakmile člověk u něčeho uslyší Apple, je vždycky vidět proč je to tak dobře zpracováno. ...(ano jsem připravenej že mě teď všichni přizabijou, kor typ lidí na games.cz)
-
-
jj, úmyslné tajné zpomalování výkonu mobilů a tabletů, tomu říkám kvalitka *1*
-
-
Hmm, tuším stejnou techniku používal i Quadrax III a i další díly - tam taky byly pohyby postav vytvořený podle nafilmovaných pohybů skutečnýho člověka.
-
nedávno jsem byl na rotoskopii a nic příjemného to tedy nebylo
-
Mechner bol borec. Klobúk dole, chcelo to veľkú dávku trpezlivosti a nadšenia.
-
Příjemný, nostalgický článek. Díky. Klidně mohl být dvakrát delší. Pekelně obtížnou Karateku jsem hrál na Atari 800XE.
-
Na gympli sme to hrali na 8-bitoých počítačoch PMD 85, mohlo to byť tak rokoch 1986-87.
-
-
Parádní porovnání snad všech existujících verzí prvního prince na různorodé systémy :-)
https://youtu.be/Qrxk_VaSm6E -
Nadherna hra. Moje prvni na PC. Jezdil jsem v 90tych letech hrat to k tatovi do prace.
-
-
Tak to mám stejný vzpomínky, zároveň první hra kde jsem používal cheaty *1* ale jak dohrát některý levely bez cheatování jsem se dozvěděl až mnohem později
-
-
Na Prince byly cheaty? *8*
-
-
Jo jo, byly. Celá řada: http://www.abcgames.cz/?p=cheaty_zobraz&id=3134
-
-
-
Já to znám vlastně z družiny, no pak i někde jinde tak krátká hra a nakonec nám zabrala všem tolik času :D
-
-
-
"...fenomén Assassin Creed, jenž je de fakto Princovým přímým duchovním nástupcem."
Tu by som si dovolil nie až tak úplne súhlasiť. Hociže sú si obe hry na pohľad dosť podobné, líšia sa v kľúčovej vlastnosti; a síce v prístupe k hernému prostrediu. V Prince of Persia je prostredie hráčovi protivníkom a predstavuje výzvu, ktorú treba pri ceste do cieľa zdolať. V Assassin's Creed je naopak prostredie nástrojom, ktorý sa hráč pokúša čo najlepšie využiť, aby dosiahol svoj cieľ (=väčšinou niekoho zabil). PoP je vo svojom jadre plošinovka a viac než k AC má bližšie k Tomb Raiderovi, Darksiders alebo Uncharted. Škoda, že ho UbiSoft, podobne ako niekoľko ďalších legendárnych značiek (Might and Magic, Settlers...), poslal na neurčito do kómy. -
-
Možná je to tak lepší.
-
Vy hosi z Hornej zeme mate vzdy pravdu. Ale nerozumim proc sva slovenska moudra nesirite vrodnem Slovači a seriete se za nami Čehúňmi
-
-
Fakt nerozumím tomuhle komplexu některých Čechů ze Slováků a slovenštiny.
-
-
AC opravdu je nejen duchovním nástupcem, ale první díl AC dokonce vznikl z rozpracovaného konceptu na nového PoP s podtitulkem Assassins, který se natolik posunul od původních dílů, že z něj raději udělali novou hru.
-
-
Jediné, co má společného Assassins creed a Prince of Persia je (Anvil).
https://en.wikipedia.org/wiki/Anvil_(game_engine) -
Posledný PoP prepadol, M&M je tuctový fantasy svet a Settlers mechaniky by museli celé prekopať od začiatku aby im to niekto ešte dnes hral. AC malo byť pôvodne openworld PoP, bohvie ako by to dnes vypadalo, keby to vtedy vyšlo pod PoP názvom a inou story (ktorá ale bola v jednotke naprosto tupá).
-