Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • del0
    Líbí se mi art. Tohle strká PoE do kapsy. *5*
  • Snad to vyjde! Přiznám se, že když si vedle tohohle pustím Planescape s widescreen modem, graficky se mi víc líbí Planescape. Tady to na mě působí dost uměle... Snad tu práci a prostředky vloží do jiných věcí a z příběhu a atmošky si všichni sedneme na prd*l.

    Jen by mi vůbec nevadilo, kdyby zachovali prostředí Planescape kampaně. Vím - práva etc etc., ale je to fantastickej svět (doporučuju Planescape AD&D manuály), původním Tormentem vlastně jenom naťuknutej (a jak!)...
    • zaty
      Planescape je prostě jen jedno. Ale co jsem si zatím o Numenera přečetl, nevypadá to taky špatně, jen to nebude tak uchylne a dekadentni jako PS:T.
      I kdyby to bylo z poloviny tak dobre jako PST, i tak si to rád zahraju.
  • Jsa natěšen jsem si rozehrál Planescape:Torment s mody a i po těch letech jsem to znovu slupnul jak malinu a teď se na tohle těším ještě více. Sákryš, už ať je to venku.
    • Zdravím, nemohl bys doporučit jaké mody jsi použil pro nejlepší efekt? :) Já jich zkusil pár, ale dosáhl jsem neskutečnýho stutteringu všech animací, až to bylo téměř nehratelný :D
      • zaty
        Jasně, jel jsem podle http://www.gog.com/news/mod_spotlight_planescape_torment_mods_guide a předtím jsem nainstaloval neoficialni češtinu z http://www.sigil.cz/download-cestiny/planescape-torment-cestina/
        Vypadá to dobře a jelo to v pohodě i na slabe mašině (C2D s inregovanou VGA)
        • Zaujal mě hlavně "fix hundreds of bugs" mod... hm... u některých her se zkrátka o některých věcech nesmí mluvit...

          Jinak, kouzlo Planescape: Torment podle mě spočívalo v příběhu, scénáři a světě. A to všechno Numenera bude mít nové/jiné. Čili moc nevím, proč od toho čekat tolik, název kvalitu nedělá.
          • del0
            PT byl krom toho i o možnostech volby - jak řešit situace / hrát postavu, což je jádro kvalitního RPG. Mimochodem, ta hra není o názvu Torment. Je postavená na už existujícícím stolním RPG Numenera (stejně jako PT na Planescapu), na kterém se podílel hlavně Monte Cook (pracoval i na stolním Planescapu). Navíc Numenera dostala řadu ocenění, takže si myslím, že to má na čem stavět.
  • nie grafika sa uz menit nebude, toto je viacmenej final. ano grafika je velmi pekna a stylova. nie nie je to fantasy je to ciste sci-fi
  • Doufám, že mě neukamenujete, když řeknu, že je ta grafika opravdu hnusná. Jak z roku raz dva.
    • Lol. Pořád se divím, že se někdo pozastavuje nad grafikou kickstarter projektu. V unity nic lepšího neuděláš, ostatní enginy jsou drahé, stejně jako vlastní engin(nehledě na čas).
      Mně se líbí.
      • To co tvrdíš je naprostý nesmysl...
        v Unity nejsi ohledně grafiky oproti ostatním enginům nijak omezen... Pokud si napíšeš stejné shadery jako používá Unreal, bude to vypadat stejně jako Unreal...
        Důvod proč většina her v Unity mají horší grafiku je ten, že Unity použivají převázně nízkorozpočtové firmy, které si nemohou dovolit investovat tolik peněz a času do kvalitních assetů, shaderů a efektů... A nebo taky lidi, kteří v této oblasti nemají moc zkušenosti...

        Navíc v dnešní době vycházi v Unity tolik her, že jsi už určitě viděl i takové, u kterých by tě vůbec nenapadlo, že jsou dělané právě v Unity...
        • Paulcz
          Unity má dost specifický render, který se nedá poznat snad jen u 2D her. Resp. každý engine ať už UT nebo Cryengine je možné rozeznat na první pohled a Unity je teda z nich nejošklivější dle mého, "papírový" vzhled, podivně ostré hrany modelů, vyblité textury, rozmáznutý obraz, aby se schovaly vady atd. Snad jen The Blacksmith už vypadá poměrně k světu a netrpí moc tou papírovou grafikou.
          • poslední větou sis to sám vyvrátil...
            to jak bude výsledný výstup rendereru vypadat, záleží na tom jak jej nastavíš, jaké použijest post efekty, jakej typ redereru použieš (forward nebo defered lighting) a opět se budu opakovat, ale celkovej look bude hodně záležet na tom, jaké použiješ shadery... Ať už použiješ nějaké z build-in shaderu, nebo si napíšeš vlastní...
            pokud hra v Unity nebo v jakémkoli jiném enginu vypadá "papírově" může za to pouze její tvůrce... :)
            • Paulcz
              v měřítkách reálného světa je to tak jak jsem psal já :)
    • máš pravdu ale je to pouze alpha, tak očekávám, že plná bude vypadat lépe. Jinak kolik že vybrali?
  • No, snad to dopadne líp, než ty Pillars of Eternity, na který jsem jako jednu z velmi mála her jen pro PC v tomto roce byl hodně natěšenej a který mě dost zklamaly. Obecně z KS her jsem doteď nebyl kdovíjak nadšenej, takže pokud nevyjde ani tohle, tak v nejbližší době to může zachránit akorát Kingdom Come.
    • No já mám z KS zatím jednu naprosto výbornou zkušenost a to je Divinity Original Sin, která pro mě splnila vše co jsem čekal.
      Pillars of Eternity a Wasteland2 pak byly lehce nadprůměrné počiny, které dodaly to co slibovaly; nicméně se ukázalo že v roce 2015 nejde používat naprosto stejné hloupé a překonané mechaniky jako v roce 1995... Viz wastelandí random chance skill checky odsuzující k neustálému save/load, nebo naprosto nudný a zastaralý combat v PoE.
    • nahodou, Pillars bola velmi dobra hra, len nebolo ju treba vnimat cez tie suboje, ale pribeh
  • v duchu som porovnal toto video s videom Fallout 4 o 2 clanky nizsie(vysvetlenie pouzivania inteligencie v hre)... *1*
    • Jo, obojí je podobně pitomý. Za chvíli budou videa o tom, co je to meč nebo fireball, případně myš a klávesnice.
  • to je sci-fi nebo fantasy?
    • On je v tom nějaký rozdíl? Říkej tomu fantasy opera.
      • jen že to působí dosti plastově a divně. Pobíhaj tam s plastovými kudličkami ve sci-fi prostředí.
        • No, ono to v podstatě má být divné... být tebou, přečtu si ADaD Planescape campaing setting, přečti pár knih od Neila Gaimana, přečti pár japonských manga komiksů typu Berserk (našlo by se weird fantasy ještě mnoho dalších příkladů) a už ti to nikdy divné připadat nebude. Jen nesmíš být západně ortodoxní (příklad západně ortodoxního fantasy žrouta: cože? Planeswalker lítá ve vzducholodi, co vyrostla ze semínka (Weatherlight), po různých planetách a dimenzích, má meč i flowstone phaser, a do toho má karmínového golema? Divné).
          • del0
            Stačí, když si něco nastuduje přímo o Numeneře, což je taky stolní RPG setting. Mimochodem, dostalo i několik ocenění.
    • ano
  • *Slint*
    *fap*
    *fap*
    Sice to není Sigil, ale...
    *zvuk vymáčknuté indulony*
    *fap*
    *fap*
    ...
  • pure awesomeness, konečně nějaké pořádné taktické souboje a nejen uskakování a máchání mečíkem *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit