Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímavý článek. Především pro začátečníky v rozebírání herních mechanik. Jen tak dál.

    Přesto se tam vloudila nepřesnost. Není pravda, že by s původním Doomu druhá střela z pistole automaticky netrefila. Funguje to tak, že první střela "letí" vždy přesně ve směru pohledu (až na vertikální autoaim) a teprve u těch dalších se aktivuje rozptyl. Tedy trefit nemusí, ale může. Podobně tam funguje kulomet. Profíci mají nacvičené, jak rychle mačkat spoušť, aby stříleli s absolutní přesností.

  • gio1

    Super. Víc takových článků 😉

  • MishKonn

    U článku takového ražení vynechat Escape from Tarkov je vcelku zločin :) 

  • Odpověď je Arma 3

  • Hezké shrnutí.. 

    Ještě bych k tématu dodal, že u většiny her se střílí z "hlavy" (tedy z vlastního pohledu hráče) a střelba ze zbraně je jen grafický efekt. Jen málo her počítá výstřel a balistiku z hlavně zbraně (tuším že např. PUBG) 

    - přijde mi, že to dost ovlivňuje zážitek ze střelby samotné a samozřejmě i z pohybu ve hře, pač najednou neplatí, že co vidím - to můžu trefit.

  • Miichaell

    Skvělý článek, tleskám autorovi ve stoje. Toto je přesně ten obsah, co dříve nabízely herní časopisy (možná ho nabízejí i dnes, nevím, poslední časopis, co jsem si koupil, byl po konci Doupě ještě pár měsíců fungující mini Level, u všeho ostatního člověk platil za hry, co většinou nechtěl) a na webu ho nikdy moc nebylo. Poslední dobou jsem si všimnul, že podobné články vycházejí stále častěji. Pokud máte v plánu toto zachovat, pořídím premium.

    • radim.zaty

      Současný Level je takových (a řekl bych, že většinou i kvalitnějších) nacpaný až po okraj. Doporučuji zkusit jedno číslo. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit