Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Wolfcastle

    hmm normální made for adsense spam to jako neporušuje podmínky snad jedno jestli je to hra nebo web??? zablokovany ucet meli mit po 5ti kopiich ne jich tam naflakat 1500 a nic se nedeje googl teprv upravuje podminky... to Google play nema neco jako hlaseni spamu kamy by mohli uzivatele nahlasit podobne fake/spam aplikace? myslim ze v Apple storu by si neskrtli...

  • tuco

    Zajímavý experiment. Nicméně si nemyslím, že to o budoucnosti mobilních her něco vypovídá. 


    235k stažení není velké číslo. No a pokud by dalších pár stovek "vývojářů" dělalo to samé, tak by to číslo kleslo poměrně. Tudy cesta nevede. Lépe řečeno, asi se tím někdo uživí, ale budoucnost? Budoucnost čeho? Hyper-casual moblních her? Vraťme se k tomu za 5 nebo 10 let. 

  • Parádní článek, díky!

    • alladjex

      naprostý souhlas

  • KamilZm

    Tohle měl Petr dát do perexu, jinak se k tomu spousta lidí ani nepročte a to je škoda 🤣

    „Přišli jsme na to, že zatímco všichni vývojáři ladí své free-to-play hry tak, aby hráče zaujaly na co nejdelší dobu, naše hry jsou na tom přesně opačně.“ Sami svůj vynález pojmenovali „anti-retention“ model – cílem bylo znechutit a unudit hráče natolik, aby chtěl kliknout na reklamu čistě proto, aby se dostal ze hry pryč.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit