„Kvalita se přeceňuje,“ říkají autoři, kteří vychrlili 1 500 výherních automatů na Google Play
-
hmm normální made for adsense spam to jako neporušuje podmínky snad jedno jestli je to hra nebo web??? zablokovany ucet meli mit po 5ti kopiich ne jich tam naflakat 1500 a nic se nedeje googl teprv upravuje podminky... to Google play nema neco jako hlaseni spamu kamy by mohli uzivatele nahlasit podobne fake/spam aplikace? myslim ze v Apple storu by si neskrtli...
-
Zajímavý experiment. Nicméně si nemyslím, že to o budoucnosti mobilních her něco vypovídá.
235k stažení není velké číslo. No a pokud by dalších pár stovek "vývojářů" dělalo to samé, tak by to číslo kleslo poměrně. Tudy cesta nevede. Lépe řečeno, asi se tím někdo uživí, ale budoucnost? Budoucnost čeho? Hyper-casual moblních her? Vraťme se k tomu za 5 nebo 10 let.
-
Parádní článek, díky!
-
-
naprostý souhlas
-
-
Tohle měl Petr dát do perexu, jinak se k tomu spousta lidí ani nepročte a to je škoda 🤣
„Přišli jsme na to, že zatímco všichni vývojáři ladí své free-to-play hry tak, aby hráče zaujaly na co nejdelší dobu, naše hry jsou na tom přesně opačně.“ Sami svůj vynález pojmenovali „anti-retention“ model – cílem bylo znechutit a unudit hráče natolik, aby chtěl kliknout na reklamu čistě proto, aby se dostal ze hry pryč.