Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kozy
    Coze???
  • Kniha má obvykle jeden konec, který ovlivníš jen rychlostí četby. U her je více proměnných, majících větší, či menší vliv na konečný výsledek ;-)
  • Tak to ale bývá většinou. Už z podstaty slova stealth je jasné, že hrou projdeš aby o tobě nikdo nevěděl. Takže jak je někde nade mnou, stačí šipky nebo zpomalení času. Chápu jak to myslíš a není to hejt na tebe ale mě to třeba vůbec nevadilo. Alespoň tam stealth byl opravdu možný, alternativní konec tam byl a ne jako ve hrách, kde je místo stealth "stealth" aby se to dobře prodávalo a ve výsledku sice zabíjíte ale potichu. A to se přece vyplatí...
  • Já jsem první díl dohrál a s výjimkou leckdy pekelně těžkých achievementů (především v Dunwall City Trials - dlc s challengovými mapami), jsem si hru maximálně užil a nemám jí co vytknout. Každou misi šlo splnit několika způsoby a tím nemyslím jen tiše nebo se zabíjením ale i kombinací těchto dvou hlavních směrů. Případně i čistě stealth měl několik variací. K tomu nějaké ty collectibles (už si nepamatuju, co se sbíralo), nějaké ty vedlejší úkoly a pak...a ještě... Dokonce i prostředí mi přišlo povedené a uvěřitelné. Vlastně jediné, co mě napadá, že bylo na hejt a co mě zároveň dlouho od hry odrazovalo byla stylizace s výraznými postavami. Nakonec ale, jak jsem psal výše, to tam skvěle padlo a nevadilo mi to. Takže na druhý díl se těším, Emily nám dospěla a vypadá k světu, takže za mě ok :) P.S.: Pro achievement huntery: Co jste říkali na ten, kde bylo v dlc The Knife of Dunwall potřeba nasbírat určitý obnos peněz? Tedy vysbírat ve hře skoro všechno a projít každý kout?
  • na Boba pokud mozno nereagovat. mistni troll.
  • ono vlastne nepotrebujes ani jeden predmet k dohrani bez zabijeni https://www.youtube.com/playlist?list=PL4MWlJdt_O4R8JLQc9RPf14nnKrQ89nL_ *1*
  • pre mna osbone si deli prve miesto s Half-Life (1) ako fps s najlepsou atmosferou...
    a hratelnost nijak nezaostavala cize mozem len odporucit...
  • pokud si dobre pamatuju tak nekde (tusim ze prave games) behem predvadeni Order 1886 nekdo utrousil "kdyby takhle vypadalo Dishonored...". bohuzel se nesplnilo, ale i tak se mi ta stylizace libi. ale mas pravdu, ze treba ten kabatek Order 1886 by tomu slusel lepe.
  • Kolem dishonored byla hodne velka skupina lidi co to hatovali, nevite o co jim slo? Podvedome jsem se tim nechal ovlyvnit a hra mne minula
  • no jasně, je to subjektivní, ale já v tom vidím prostě Fable 3, který byl taky vlastně steampunk. Hodně by se mně líbil steampunk bez tady té stylizace.
  • OK, vec vkusu. Ale zas tak moc Fable to nieje. Hlavne prostredia tu majú osobitný umelecký štýl, ktorý vyzerá krásne, takže žiadne strachy. Ale chápem, že ten vzhľad postáv nesadne každému.
  • Je přece fajn mít možnosti. V Deus Ex se taky člověk může proplížit, prostřílet, nebo prohackovat, a rozhodně to z něj nedělá špatnou hru. Spíš naopak. Já osobně rád hraju stealth, kdykoliv je to možný, a pokud jsou mechaniky plížení aspoň trochu použitelný. Ale občas si chci taky trochu zablbnout a přidělat si minu na krysu bez toho, abych pak musel loadovat. Je ale pravda, že když jsem to jel bez zabíjení, vystačil jsem si s teleportem, viděnim skrz stěny, uspávacíma šipkama, zastavenim času a vylepšenym skokem.
  • já tu Fable stylizaci prostě nesnáším, nemůžu si pomoct.
  • MGSV je blbý příklad, tam si to můžeš hrát jakkoliv, klidně i s vodní pistolkou a nikoho zabít nemusíš. Dishonored jestli se nepletu mělo alternativní konec na bázi, že pokud nikoho nezabiješ, dostaneš ho, ale Dishonored mně vždy přišel koncipován jako akční adventura z FPS pohledu než stealth.
  • Tu máte zopár in-game obrázkov: https://imgur.com/a/If6Uy#9fMQcmz Ďakovať nemusíte. *4*
  • Dishonored měla řadu problémů, ale možná nejhorší bylo, že to sice byla stealth hra, ale velká část nástrojů, schopností atd. zabíjela, takže když chtěl hráč hrát skutečně stealth, tak mu polovina věcí ve hře byla k ničemu. Podobný problém má třeba Metal Gear Solid 5. Jsou to takové jakože stealth hry, ale pro lidi, kteří rádi ve hrách hodně zabíjejí (protože zabíjet lidi je cool - třeba je bodat nožem do krku, jako v Dishonored).

    Osobně se na dvojku netěším.
  • Sr_Lobo
    Mno FEAR trojka mel naprosto paradni coop ten napad se mi opravdu hodne libil *14*
  • Jedině korvo, nechapu proc tomu nedají dvě rozlišné linky, nebo propojene linky v coopu ve stylu F.E.A.R.3
  • Corvus
    Přesně!
  • kéž by zrušili magii a udělali z toho opravdovou stealth hru...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit