Přejít na výpis diskuzí
Kyberpunková adventura Technobabylon představuje rebelku Lathu
11.2.2015 | Honza Konfršt
13 příspěvků
-
wadjeteyegames se stali mými oblíbenci, když jsem hrál gemini rue a nedávno shivah a musím říct, ano dělají výborné hry a technobabylon ? war inna babylon system, fire pon rome, bun dem all, no prostě těším se.
-
Mě se nejvíc líbí spojení "se pak můžete rovněž pokochat novou sadou obrázků". To je teda na kochání... Přitom ty obrázky, kdyby byly "v trochu větším rozlišení" a "trochu ostřejší", tak by jako kreslená adventura vůbec nemusely vypadat špatně.
-
-
Jo,na ps vita,bych si to taky zahral,ale na pc by to chtelo,neco vetsiho a exluzivniho!Skoro vse je na pc early access,a za to konzole nemohou.
-
-
hmm pixelart - ne díky, další (už neřeším ani příběh, postavy, nic, smutný vim, ale mam toho dost)
-
jeeee velke barevne tečky jeeeee 10/10
-
-
Jééé, to by nebylo Games, aby někdo neměl hemzy na grafiku. Kdo zná tvorbu Wadjet Eye Games, ten mlčí a těší se.
-
-
ty si myslíš že jen Češi, nebo ještě lépe jen čtenáři Games mají výhrady k pixelartovým hrám? přečti si zahraniční komenty pod články, na pixelart nadává dneska už každej.. Wadjet by taky mohl prokázat trochu invence a trochu experimentovat se stylem, vždyť každá jejich hra vypadá stejně jen jsou jiný dialogy, děj a puzzly
-
-
Ano, velmi často slýchávám povzdechy, hlavně nad pixel artovými plošinovkami. A když je stylizace odfláknutá, povzdechnu si taky. Když se ale podívám na hry od WEG, vidím tam jasné zlepšení. První díl Blackwell ani zdaleka nevypadá tak, jako Technobabylon. Se stylem ale experimentují. Ben Chandler klasicky digitálně maluje, jen v malém rozlišení (není to pixel art!), Gemini Rue má pozadí naopak velmi hrubé. Primordia taky vypadá jinak (taky to není pixel art). Samozřejmě by mi nevadlo, kdyby byla pozadí detailnější. Je ale třeba si uvědomit, kolik času to stojí a kolik grafiků by na to byla třeba. A taky je třeba si uvědomit, že WEG založil jeden člověk a studio vypracoval na slušnou úroveň bez pomoci Kickstarterů a Early Accessů. Kdybych byl Dave, rozhodně bych se do nějakých šílených změn nepouštěl, zvlášť když musím živit rodinu a žánr klasických point and click adventur není ani zdaleka tak populární, jako kdysi. Myslím, že mu to ještě párkrát odpustím, dokud budou mít jejich hry jiné a dobré dialogy, děl a puzzly (což na výjimku mají).
-
-
Jak udelat kvalitni pixel art,vyuzit stroje te doby.Je proste videt,ze v dnesni dobe je to modernejsi,amiga500,by to neutahla,ikdyz 1200 utahla superstardust,a atary st by stim take mela problem,chyby mi jungle strike.
-
-
ubisoft vydava rok co rok hry se stejnou grafikou,stejnym pribehem,stejnejma dialogama, gameplayem, dejem i puzzly a taky jim to prochazi...
-
-
u mně jim to neprochází, já to už nehraju
-
-
-
jseš trapnej hipster *11*
-
-
Já vím. Co už nadělám.
-
-
-