Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • chjo, otocit kameru samozrejme jde, jen si to hrac musi v menu povolit, pac je to nedodelany a muze to zpusobovat problemy (podle toho co se k tomu pri zapnuti tehle moznosti pise od autoru; puvodne to tam melo byt, pak to tam autori nechteli, takze takovy to reseni oblecena-neoblecena)

    to bouhuzel nevyvazi nedomysleny UI, ktery je pro hrace casto tim nejvetsim nepritelem, a nedobry level design
  • Risen 3 je skvělá gothikárna na kterou jsem se vždy těšil až budu mít čas. 100 lidí, 100 řítí.
  • Mas naprostou pravdu.
  • nightborne
    To máš samozřejmě pravdu, ale v takovým případě by bylo ideální mít možnost snadno a jednoduše naklikanej řetězec zrušit - a zadat novej příkaz. Mrkni třeba na Door Kickers nebo Masterplan, tam byly perfektní aktivní pauzy, funkční, kdy jsi mohl zadat partě dopředu, co má dělat, ale okamžitě to přizpůsobovat situaci.

    Už sem to tu psal jednou, někde dole, když chci provést elementární "kiting", tzn odběhnout, vystřelit, při tom třeba položit past a nechat nepřátele přes ni přeběhnout a podobně, buď to můžu udělat realtime, ale mezitím mi zbytek party pochcípá, protože jsou nesvéprávný a budou tam jenom stát jak hydranty, zatímco provádím akci s lučištníkem, nebo to udělat přes taktickej mód, kde ale podobnej primitivní manévr zabere čtyři zapauzování a odpauzování. To, ať se na mě nikdo nezlobí, není šťastný řešení.

    Krom toho pořád nechápu, jak by se jako měla situace změnit, i kdyby byla recenze psaná z pohledu hraní "jako diablovka" (což není). Byl by najednou scénář lepší? Začaly by najednou dávat questy smysl? Zlepšila by se kvalita textů? Zmizely by špatně nadesignovaný úrovně? Existoval by najednou auto-follow? Běhala by aktivní postava v čele? Přestala by se celá parta odznačovat, kdykoliv chceš otevřít truhlu? Tlačítko pro rotaci kamery by náhle začalo fungovat? Uměly by postavy samy vyšplhat schody bez nutnosti každý z nich klikat dokola po schodišti, aby pochopila, kudy má jít? Zjeví se náhle z nebes něco, co alespoň vzdáleně připomíná RPG systém?

    Vim, že sis na to nestěžoval ty =)). Ale muselo to ven, herní standardy některých lidí jsou tak nízký, až to bolí, a nelíbí se mi, že by kvůli vlastní nenáročnosti měl někdo plivat na recenzi. Vždycky bude něco někoho nekriticky bavit, beru, ale začít kvůli tomu okamžitě někomu nadávat do trotlů a do bůh ví čeho...
  • No ono to retezeni na vyssi obtiznosti v rpgs taky zadna vyhra neni, pac se vetsinou meni situace po 2 sekundach a treba na to reagovat.
  • nightborne
    Boha jeho, nikdo to nehrál jako "diablovku", máš tam explicitně řečený, že je potřeba aktivní pauzu využívat, akorát je pitomá... to je jak mluvit do dubu tyvole.

    Taktický RPG to není ani když tu tisíckrát budeš prskat, jak recenze stojí za hovno, protože od RPG člověk čeká rozvoj postavy a možnost si ji nějak personifikovat podle svýho. Tady máš dva a půl skillu a tři statistiky. To už každá druhá střílečka je větší RPG než tohle.

    Veškerá taktika stejně většinou spočívá v tom, že si pauzneš, všem naklikáš skill, a odpauzneš, protože příkazy se nedaj nijak pořádně řetězit, takže musíš furt pauzovat a odpauzovat jak totální mamlas. Ale jo, jasný "vcelku slušný taktický RPG". Ani za zlatý prase.
  • Me to zase pripomina dungeon siege 1, ale ten vypadal a nejspis se i hral o dost lip.
  • Spis jsem mel na mysli vizual. Pusobi to na me nechutne symetricky, bez detailu, prebarveny. To uz se vic hodi pro rpg 2D grafika nez tohle.
  • Ten vizuální styl mi hodně připomíná Spellforce :)
  • Řešíš takové p*čoviny. S tebou fakt musí být na živo nesmírná prd*l. A pak lidi nemají mít hráče her za malé nevyzrálé smrady.
  • no je to celkem slušný taktický RPG od dvoučlenýho holandskýho týmu ... za mě teda mnohem lepší než Sword Coast Legends z toho co jsem zatim odehrál, ale zas chápu , že když to "recenzent" hrál jako diablovku , tak se to hraje asi hodně blbě protože hra tomu neni uzpůsobená aby se to hrálo z 90% jako diablovka -> to je pak jako hrát FIFU volantu (jde to , ale příjemný to neni)
    Jako neříkam, že je ta hra skvělá, ale potopit ji na neschonosti recenzenta je Smutný...

    Jako čekal bych akovouhle recenzi na BW (rip starej BW) nebo na hrej(kde je pc sprosty slovo), ale o games jsem si vzdy myslel ze ma nejakou uroven,.....
    ...ale zas na druhou stranu dnešní hráči jsou podobně neschopní a musí mít všechno zautomatizovaní s milionem cutscén , všude šipečky co má dělat a nejlépe aby se hra hrála skoro sama :-(
  • Uprimne vcelku lituju toho, kdo tohle dilo musel hrat :)
  • Kamil.Zatlouikal
    A devítky indie brakům. :-)
  • Lukass
    Zase jedna hra na ktere sme sme ukazali ze existuje stupnice 0-10. A ted vzhuru davat osmicky AAA brakum :-)
  • nightborne
    Že tobě stačí ke štěstí málo, nevadí ti nelogický přepínání mezi postavama a neustálý odznačování celý party a vůbec tě nesere, že aby tank běžel první, musíš odznačovat a označovat celou partu znova dokola jak mameluk při každý změně směru - to už je tvoje věc.

    A ta aktivní pauza tam zmíněná je, nevím, kde bereš pocit, že se to hrálo bez ní. Naopak tam je ještě výslovně řečený, že je potřeba ji využívat. Žádnej ze zmíněnejch problémů a nedostatků žádná aktivní pauza neřeší.

    Nikdo nikdy netvrdil, že to je jako těžký hrát a to že je špatně, že to má moc vysokou obtížnost, či co, což tady vesele vkládáš do úst. Problém je s tím, že se to hraje dementně, prkenně, neobratně, zbytečně komplikovaně, ne s tím, že je to těžký. Protože není.

    Jde o to, že ten systém prostě funguje blbě. Proč se nedají nějak smyslupně řetězit příkazy v tý slavný akční pauze? Když chci, aby lučištník odběhl, položil past, odběhl ještě kousek, a střelil skill, musím zapauzovat a odpauzovat ČTYŘIKRÁT. Proč tam není nějakej auto attack, takže pokud nepřátelskej lučištník nestojí úplně metr od tvýho zabijáka, tvůj hrdina se v pohodě nechá rozstřílet na cucky a nehne ani palcem u nohy? A tak dál.

    Ale co, když tě to baví, jenom dobře, a to bez ironie =).
  • Kinet1c
    presne tak, dost smutne, ze praca recenzenta je uz len v prvom rade praca a nie nadsenie pre hry, potom to tak aj vyzera s poniektorymi recenziami
  • Kinet1c
    Nesuhlasim, hra sa to uplne v pohode, to ze niekto je lama a skratka nedokaze hru hrat, je len jeho problem, nedokaze reagovat na rozne situacie a prisposobit si partiu tak aby to bolo co najjednoduchsie.
    Ja som v hre okrem nejakych mensich subojov, ktore my dali zabrat nemal problem.
    A Baldura moze hockto prirovnavat k hoccomu, Baldur je pre mna jednou z naj cRPG aka kedy vznikla, ale keby si hral BG iba ciste akcne bez moznosti pauzy, tak 70% subojov si skapal (mozno prehanam, ale no bolo by toho dost vela), napr. len tak pre zaujimavost zabit v BG takeho Drizzta, tak no dakujem pekne (btw da sa to a urcite mnohy skusili a vedia ze sa to da).
    Takze porovnanie je na mieste, lebo presne toto je aj tu pripad, ze ked je tu ta AKTIVNA pauza, tak ju treba vyuzit a kolkokrat my v hre zachranila krk, to ze recenzent je lama a nezvlada hrat hru, lebo sa mu od zaciatku celkovo hnusy, okrem grafickeho pojatia, tak je hra automaticky v haji. Stacilo ked som videl Angry jOe hrat Risen 3 (ktora nie je nijak krasna hra, ale rozhodne nie je tak zla ako ju Joe prezentova), mal si vidiet ako pristupoval on k subojom, mackal tu mysku az my jej bolo luto. On nechapal, ze ho vsetko zabije, bez armoru, bez uhybania, bez vykrivania, vsetko chcel na prvom lvl zdolat a to samozrejme nejde. A hre sa len vysmieval (ako vravim hra nie je nijak oslniva, ale nie je taka strasna ako ju on propagoval).
    A tymto chcem prist k zaveru, ze ked niekto hru rovno odsudil odzaciatku k zahube, lebo jemu nieco na nej nesedi, hra mu nesadne az do konca a uroven hodnotenia je potom take nijake a stoji iba tak mozno za precitanie a pousmiatie sa nad tym ako recenzent nedokaze poriadne sa vyhrat stymto subojovym systemom.
    Uplne najhorsie na tejto hre je kamera.
  • nightborne
    To tam ale řečený je... grafika jako taková sama o sobě vážně není nic moc, ale výtvarnou kompozicí funguje a ve výsledku se na to kouká vcelku fajn. Crafting je pochválenej výslovně. Hudba taky, ačkoliv k ní jsou výhrady.

    1/10 je nejnižší hodnocení, který tu je (nuly se nedávají), pro paskvily bez jedinýho kladu. Ačkoliv je Kyn dost mizerná hra, nejnižší možný hodnocení si nezaslouží.
  • Osviceny
    Když řeknu že je jedna věc uspokojivá a další příjemná (vizuál je naprosto individuální, já si při pohledu na obrázky ublinknul) tak to znamená možná 1/0, ale rozhodně ne 4/0
  • Kr.Pa
    Vyjmenoval jsi jen ARPG, tak prosim, tohle hraje jen mainstream, ktery ma potrebu za 2 tydny odrovna mys klikanim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit