Přejít na výpis diskuzí

L.A. Noire přišla o jedenáct případů kvůli místu na disku

22.7.2011 20:24
Aleš Smutný 38 příspěvků

Výsledná podoba populární detektivky L.A.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A to by byl takovy problem kdyby to bylo na vice discich? Na XBOXu to prece stejne muselo byt na vice discich a na PC to nebude o nic lepsi. Pochybuju, ze by to vydali na PC na blu-ray.
  • jen planovana reklama na PC verzi, ..
    • Přesně tak. To co se na konzole nemohlo vejít na BD, to vydáme na božské PC jako komplet. Donwload ze Steamu bude mít všehovšudy 10GB :-D
  • Vtekejte se vztekejte... Stejne je podporite v takovejch kecech tim, ze si DLC koupite :) *2*
  • To jsou kecy. Co jim tam na disku zabírá tolik místa? Grafika nijak extra není, a ty jejich animace jsou snad jak už tu bylo řečeno jen souřadnice bodů, ne? Normální čísla, každý, kdo se v tom vyzná mi dá zapravdu, že i do 5 MB se vleze strašně moc textových dat. A tohle se jim nevleze na BD. Těch 11 misí mohlo zabrat pár set mega ale evidentně neznají kompresi či co. Tímhle výrokem si zařídíli to, že se o nich bude smýšlet jako o amatérech, co neznají optimalizaci a komprimaci nebo jako o lhářích, kteří si chtějí obhájit budoucí DLC.
    • Věčná škoda, že ti neschopní amatéři nenarazil na kapacitu tvého formátu dřív. Mohlo být všechno jinak... *1*
    • Cajk
      V jednom máš pravdu, dnešní vývojáři kompresi neznaj, protože velikost souboru je jedna z nenápadnejch forem DRM pro lidi s pomalejším netem.
    • Ale no no no. I když mám vůči L.A. Noire silné výhrady, tak tvoje tvrzení je trochu silná tráva. V digitální zábavě jsou čísla vše, od grafiky po A.I. postav. I když nejsem vývojář z Team Bondi tak usuzuji, že animace mimiky skrze technologii použitou v L.A. Noire musí žrát pamět média naprosto nehorázně, už kvůli tomu, že pro každou situaci a pro každou postavu je potřeba sada jedinečných dat.
  • Tak na PC to mozu vydat kompletne... tam ich kapacita HDD trapit nemusi ;)
    • Psychotic
      No, nevím, jestli bych chtěl instalovat nějakých 30GB...
      • Pokud nemas SSD, tak myslim, ze te to pri dnesnich nekonecnych kapacitach disku asi moc trapit nemusi...
  • Docela skoda. V podobe DLC to snad vyjde.
  • To se nebojte že nepřídou v podobě DLC
  • Určitě využili celých skoro 50 GB dvouvrstvého BD? Tomu se mi nechce moc věřit.
  • To je vysmech... prej ze se to neveslo na BR. Spis vidim chybu v lenosti programatoru v zapracovani nejake komprese dat. At mi nikdo nerika ze animace obliceju zabere tolik mista, vzdyt jsou to v podstate jen ciselna data (souradnice) ziskana z motion capture, ktere se pak aplikuji do animace (sem v tomto lajk, tak se treba pletu).
    • Přesně tak. Každý, kdo trochu něco ví o IT se tomu musí smát :-). Komprimace, optimalizace? Na co... raděj si zaděláme na DLC.
    • Taky bych rekl, ze nas tahaji za nos. Uz jsem to psal dole, jsou to jen kecy, proste o hre uz se nemluvi, co se dalo rict uz bylo receno, co bychom tak jeste... zkusime pohadku o tom, jaky jsme meli velky plany a co vsechno do hry nakonec nedali a nestihli. A reknem treba, ze uz se to tam neveslo, kvuli malickym a zastaralym BR. :)

      Protoze jestli je skutecne limituje kapacita BR, meli by asi s vyvojem her okamzite skoncit. Je to jejich prvni hra pro jakoze next-gen masiny, stihli ji vydat skoro az na jejich sklonku zivota :) a i tak byla jejich megahra pro X360 a PS3 moc, tak ji chuderu museli oklestit.
  • Aneb "predem si delame alibi pro vydani davno hotovych DLC"?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit