Přejít na výpis diskuzí
League of Legends chce motivovat a odměnit slušné hráče
14.11.2014 | Adam Homola
46 příspěvků
-
Je to presne naopak, v mensi skill hre resp hlavne novacci to neberou tak moc tryhard takze jsou ty hry daleko vic ok a "chill" nez pak tryharding od 4+k mmr na dote 2. Pak zacinaji byt lidi agresivni, protoze se o neco snazi a nekdo mu to sere, takze pak ty hry vypadaji jak vypadaji, az nekde od 6.5k MMR to zacina byt ok, ale mezitim to je fakt trash. Rusove to je kapitola sama o sobe lidi jsou nepoucitelni. Jo abych se vratil k topicu, tak lolku muzem my dota 2 hraci zavidet system mmr, to ma lolko oproti dote fakt skvele, taky bych uvital system rozdeleny na divize
-
-
proto nehraju ranked .. se jeste budu u hry zbytecne stresovat ne ...
-
-
Libi se mi jak jsou ovce spokojene kdyz dostanou nejaky virtualni crap ktery nema absolutne zadnou hodnotu a nestal vytvorit zadnou energii a jeste maji pocit ze je to zadarmo, odmena, nebo ze neco dostaly. A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili. Premyslim, jaky to musi byt druh mentalni poruchy.
-
-
IP boost v LoLku je věc, co se v ingame shopu kupuje za reálnou měnu. Měli by teda lidi (kromě toho, že nějaká oslavná vlna se na fórech nad tímhle oznámení rozhodně nezvedla) bejt spíš nas*aný? Momentální reakce hráčů na tenhle bonus je dost lhostejná.
-
Ja premyslam jaky druh mentalnej poruchy mas ty.
-
-
"A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili." *5*
-
-
"A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili." *5*
-
-
:-D
-
-
-
-
-
Hral jsem pres leto DOTA2. Je to fajn hra. Bavilo me to. Na moc lidi, kteri by byli sprosty sem nenarazil. Ale je fakt ze par jich bylo a cloveka to otravilo. Vic mi vadilo, ze se lidi po par minutach odpojovali, kdyz to zrovna neslo. Pritom sem zazil nekolik her, kde se podarilo hru zvratit, kdyz lidi vytrvali a spolupracovali.
Online hry oproti drivejsim lansesnum maj vyhodu, ze clovek nikam nechodi a muze pustit hru na hodku doma. Na druhou stranu pri lankach to byla cista zabava. Slo o hru a ne abych se vytahoval pred ostatnima. V online hre je podle me hodne lidi, kteri se vidi v turnaji a maji pocit, ze vsichni ostatni musi taky travit cely den u kompu a hrat dotu. Pritom je to hra jako kazda jina ktera se da hrat pro zabavu. Ok nebudu master, ale to jeste neznamena, ze si nemuzu zahrat ...
Nevyhoda doty je ze je to pro hodne lidi singleplayer. Ano potrebuji ostatni, ale vlastne je vubec nezajimaji. Zajima je jen dalsi carka do sve statistiky vitezstvi... Ale hra, hra je to zabavna, -
-
Tak ty budeš dobrej trash, kolik mas mmr
-
-
Hey, co to znamená "drokot"? *1*
-
Mozna jo, mozna ne. Problem je v tom, ze ja jsem proste sdelil svuj nazor na hru. Nikomu ho nevnucuju. Nicmene ty mi nadavas. Otazka zni, kolik z tech, co si virtualne otviraji hubu jako kanal, by si ji otevreli i pri osobnim setkani? Ale pokud mas pocit, ze jsi lepsi clovek nez ostatni, protoze mas lepsi mmr v jedne hre... tak ti to brat nebudu. Pro me hry jsou zabava a rozhodne mi neslouzi jako metr toho, kde je lepsi nebo horsi, schopnejsi nebo neschopnejsi clovek. Jinak protoze nejsem "anonym" tak si muj nick muzek klidne na dota2 najit ...
-
-
Když se dostaneš na vyšší rank, málokdy se ti stane, že by se někdo odpojil po tom, co to vyloženě nejde. Ale stává se to.
-
nahodou odpojovani v dote byla celkem sranda, ale hrál jsem jen dotu 1. tedy vlastne nehrál protože to byla strašná blbost ale bavilo mne se odpojovat a k tomu napsat nejakou vtipnou hlášku :)
-
-
Jedinou MOBA, kterou hraju, jsou Awesomenauts, kde je sice komunita menší a aktuálně po novém patchi je vše trošku rozbité a nevybalancované, ale je to perfektní zábava. Ale k tématu. I když jsem kliďas, tak ta hra ve mně mnohdy probouzí zvířecí myšlení. Naštěstí se dokážu docela krotit. Ale vtažení do hry funguje tak, že bych někdy hráčům, kteří mi svou nekvalitou zničí hru (3vs3 - tzn. jeden špatný hráč to ovlivní opravdu hodně), opravdu nejradši vyhuboval. :-)
-
v moba hrách většinou platí, čim menší skill, tim víc keců, skilleři málokdy pruděj, skoro vždycky je to ten týpek co má po 10 minutách hry 8 smrtí a žádnej kill co nadává ostatním do noobů, pravděpodobně si myslí že tak zamaskuje vlastní neschopnost, když bude agresivní a navážet se do spoluhráčů tak že si toho nevšimnou, k tomu se u tohohle typu lidí ještě často projevuje "syndrom generál", při kterém snaží řídit celý tým, říkat všem co mají dělat, kupovat a hrát a vybuchovat v záchvaty agresivity když to nedělají, nebo když mu připomenou, že se score 2/25/7 asi nebude nejvhodnější osoba k řízení týmové taktiky, když si nedokáže ohlídat ani vlastní postavu a že kdyby ten čas co strávil ťukáním nadávek do klávesnice raději strávil tím že se soustředí na hru, nemusel by mít tak příšerné score *1*
-
Já si užívám letošní 18-tý 7-dení ban. Kdyby hra neměla chat, tak bych asi patřil mezi těch horních 95% :). Ale když hrajete Lol tolik, co já, tak se občas stane, že vaše trplěivost a nadhled časem oslábnou natolik, že se tu a tam s chutí natáhnete po alt F4. Kdybyste si nechali vyjet výpis chatu ze hry v League of Legends, tak v 95% připadech najdete v chatu u týmu, který prohrál přání rakovin, flame, výhružky leavování, shazování viny, sliby o reportnutí za všechno možný atd atd. V poslední době už občas preventivně dávám mute všem spoluhráčům v momentě, kdy hra začne nabírat směr k prohře. Riot má dobře vyřešený postihy za opouštění hry, ale je potřeba ještě zapracovat na motivaci hráčů neblít do chatu.
-
-
To posledni maji v rukou rodice, nesmi ze svych deti vychovavat nervaceke a drze fracky. Slusne chovani by melo byt vlastni kazdemu normalnimu cloveku bez nejake motivace. Je to ctnost, ne podminka. U deti je to jeste odpustitelne, u dospelych je to trapne, ale samozrejme clovek nikdy nevi, kolik je tomu ,ktery ostatnim hru kazi. Bohuzel se to nezmeni, protoze hry hraji realni lide a tudiz stejne jako v realu v nich vzdy bude urcite procento smejdu.
-
-
internetová anonymita, soutěživost hry a motivace vyhrát, aby se hráč posunul v žebříčku dělají s lidskými nervy divy. Lidé jsou nedokonalí a potřebují dozor, pravidla a postih za jejich nedodržování. Prostě hráči co blejou do chatu potřebujou dostat přes držku a přijít o možnost tam dočasně psát. Já tam občas taky něco nableju, když už mi dojde trpělivost. Ničemu to nepomůže. Maximálně tak kvůli tomu prohrajem, protože se někdo urazí a přestane hrát. Člověk ale potřebuje ventil. Zvlášť u týmové soutěživé hry. Riot holt musí donutit hráče, aby si to neventilovali do chatu.
-
-
Riot pošle každé mu hračí boxovací pytel.
To by najednou ubylo uražek, kazdej by se šel vyvztekat na tom pytli a bude klid.
-
-
-
-
moba sice nehraju ale jak jsem hral nejake onlinovky taky jsem byl v chatu dost aktivní. proste jak nekdo hraje jak retarda tak vam utečou nervy no... spíš by se meli banovat lamy a retardi a ne hráči co se snaží a pak jim prasknou nervy.
-
-
max: Ty musis byt spoluhrac snu ... *11*
-
Takže všichni, které máš v týmu a nejsou až tak dobří jako ty by měli zabanovat? To je blbost. Já bych radši banoval ty protivy, kteří jak se někomu něco nedaří začnou ječet a nadávat. Chce to brát s klidem...
-
p.s.
taky je to součast taktiky nadavat na hráče -
-
tak to nefunguje blbounku nejvic nadavaj ti hraci co hrat neumi
-
-
Ale jejda, Jejdásek přišel *15*
-
-
-
-
4 ip boosty? to je ako keby nic nedavali :D
Aj ked novych hracov to moze motivovat a potesit.
Ked sa zrovna nudite, zajdite na forum lol a najdite prvy prispevok typu 'why im banned' - cisty smiech. Minule som nasiel typka s perma banom, ktory ked si myslel ze jeho spoluhraci zle hraju hned leavol hru. Po asi 50 komentoch ze tribunal funguje spravne a dobre ze je prec sa zlozil, vsetkym vynadal do vsetkeho mozneho a lockol to, no tak som sa dlho nenasmial :D -
Kdysi davali hrdinu aj se skinem a ted jen IP boost.
-
Zajímavějších dálostí a novinek kolem LoL je v posledním období více než dost a vy zrovna napíšete o takové píčovině.
-
-
Třeba které?
-