Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zkouseli jsme s teamem jak funguje automaticky system kdyz za celou hru nenapise jediny komment do chatu - cely team reportnul jednoho cloveka za offensive language a hodilo mu to varovani po par dalsich hrach chat bann.
    -bez nepsani jedineho komentu ...
  • Riot pošle každé mu hračí boxovací pytel.
    To by najednou ubylo uražek, kazdej by se šel vyvztekat na tom pytli a bude klid.
  • celoush
    Třeba které?
  • proto nehraju ranked .. se jeste budu u hry zbytecne stresovat ne ...
  • Je to presne naopak, v mensi skill hre resp hlavne novacci to neberou tak moc tryhard takze jsou ty hry daleko vic ok a "chill" nez pak tryharding od 4+k mmr na dote 2. Pak zacinaji byt lidi agresivni, protoze se o neco snazi a nekdo mu to sere, takze pak ty hry vypadaji jak vypadaji, az nekde od 6.5k MMR to zacina byt ok, ale mezitim to je fakt trash. Rusove to je kapitola sama o sobe lidi jsou nepoucitelni. Jo abych se vratil k topicu, tak lolku muzem my dota 2 hraci zavidet system mmr, to ma lolko oproti dote fakt skvele, taky bych uvital system rozdeleny na divize
  • :-D
  • Hey, co to znamená "drokot"? *1*
  • "A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili." *5*
  • alladjex
    Mozna jo, mozna ne. Problem je v tom, ze ja jsem proste sdelil svuj nazor na hru. Nikomu ho nevnucuju. Nicmene ty mi nadavas. Otazka zni, kolik z tech, co si virtualne otviraji hubu jako kanal, by si ji otevreli i pri osobnim setkani? Ale pokud mas pocit, ze jsi lepsi clovek nez ostatni, protoze mas lepsi mmr v jedne hre... tak ti to brat nebudu. Pro me hry jsou zabava a rozhodne mi neslouzi jako metr toho, kde je lepsi nebo horsi, schopnejsi nebo neschopnejsi clovek. Jinak protoze nejsem "anonym" tak si muj nick muzek klidne na dota2 najit ...
  • nekromant33
    IP boost v LoLku je věc, co se v ingame shopu kupuje za reálnou měnu. Měli by teda lidi (kromě toho, že nějaká oslavná vlna se na fórech nad tímhle oznámení rozhodně nezvedla) bejt spíš nas*aný? Momentální reakce hráčů na tenhle bonus je dost lhostejná.
  • Tak ty budeš dobrej trash, kolik mas mmr
  • Este by som dodal ze Valve zjavne taktiez klamal ked tvrdil ze ziadne maphacky nemozu existovat kedze klient dostava len data ktore sa deju v jeho zornom poli - http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/2mdn13/enemy_projectiles_are_sent_to_other_client_making/
    Je velmi smutne co sa stalo s Valve poslednymi rokmi, hlavne ked steam zacal mat neskutocny financny uspech. Jedina vynimka bola asi len portal 2, ale v com je valve neskutocne "nextgen" je robenie iluzie ako si moc vazia komunitu a ze ignorantsky su len preto lebo radsej venuju cas realnej robote.
    Spat k teme clanku "Valve to v Dota 2 také řeší" je tiez len obycajna iluzia, kde jediny naznak bolo par viet od jedneho vyvojara na dev fore ako do praxe mal prijst system kde grieferi budu hrat s griefermi (ako inac ked sa ludia zacali pytat na specifikacie systemu zrazu ziadna odpoved). Kebyze mame ale pravdepodobnost urcovat podla historie ich cinov/slubov, tak najskor ich skvely psycholog Mike Ambinder (o ktoreho charaktere by sa dalo tiez par viet napisat) povedal panovi vyvojarovi ako najlepsie znizit tlak komunity, ktora uz tak dlho vola po zlepseni otrasnej atmosfery v matchmakingu. Tak pan vyvojar vypustil dalsiu iluziu a valveknighti si znova navlhcili jazyk na lizanie ich zadnice. Ale v priblizne 80% komunity im toto robenie iluzii zlepsuje imidz takze je asi namieste potlesk.
  • "A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili." *5*
  • Tribunál nefachá už asi půl roku a zpracovává to normálně program :D Nehraj na eastu už, poláci ti lezou na mozek.
  • Sry, ty nejsi bronz, ty jsi rank větev xD
  • Ja premyslam jaky druh mentalnej poruchy mas ty.
  • Libi se mi jak jsou ovce spokojene kdyz dostanou nejaky virtualni crap ktery nema absolutne zadnou hodnotu a nestal vytvorit zadnou energii a jeste maji pocit ze je to zadarmo, odmena, nebo ze neco dostaly. A jak se rozciluji kdyz nekdo jejich nazor nesdili. Premyslim, jaky to musi byt druh mentalni poruchy.
  • Když se dostaneš na vyšší rank, málokdy se ti stane, že by se někdo odpojil po tom, co to vyloženě nejde. Ale stává se to.
  • nahodou odpojovani v dote byla celkem sranda, ale hrál jsem jen dotu 1. tedy vlastne nehrál protože to byla strašná blbost ale bavilo mne se odpojovat a k tomu napsat nejakou vtipnou hlášku :)
  • alladjex
    Hral jsem pres leto DOTA2. Je to fajn hra. Bavilo me to. Na moc lidi, kteri by byli sprosty sem nenarazil. Ale je fakt ze par jich bylo a cloveka to otravilo. Vic mi vadilo, ze se lidi po par minutach odpojovali, kdyz to zrovna neslo. Pritom sem zazil nekolik her, kde se podarilo hru zvratit, kdyz lidi vytrvali a spolupracovali.

    Online hry oproti drivejsim lansesnum maj vyhodu, ze clovek nikam nechodi a muze pustit hru na hodku doma. Na druhou stranu pri lankach to byla cista zabava. Slo o hru a ne abych se vytahoval pred ostatnima. V online hre je podle me hodne lidi, kteri se vidi v turnaji a maji pocit, ze vsichni ostatni musi taky travit cely den u kompu a hrat dotu. Pritom je to hra jako kazda jina ktera se da hrat pro zabavu. Ok nebudu master, ale to jeste neznamena, ze si nemuzu zahrat ...

    Nevyhoda doty je ze je to pro hodne lidi singleplayer. Ano potrebuji ostatni, ale vlastne je vubec nezajimaji. Zajima je jen dalsi carka do sve statistiky vitezstvi... Ale hra, hra je to zabavna,

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit