Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Samozřejmě v 1.13 je vylepšený interrupt systém, kde můžu, pokud si nechám akční body, hrát během tahu soupeře a to i vícekrát - pokud mám dostatek akčních bodů a skill.

    Jinak myslel sem, že se bavíme o komplexnosti (která je bezpochyby vyšší u JA2) a ne o rozdílu tahový a realtime hry.
  • A můžeš také upravovat příkazy za běhu, jak se vyvíjí situace nebo musíš vše odkoukat a pak počkat, až na tebe přijde řada?
  • Velikost dávky a výseč jde nastavit i v JA2, stejně jako předmíření - úleva akčních bodů a scoping. Suppression palba a přehřívání je tam taky...
  • Ne, bez modu nezkoušet, ale s nimi je to jinde (hlavně stabilnější a méně bugů). Jinak je to nejkomplexnější hra s touto tematikou včetně JA. Problém je, že není tutoriál a proniknout do hry a odhalit vše je hodně náročné (místní recenze absolutně selhala). Záleží i jak čistou munici střílíte (zanášení zbraně a rychlejší přehřívání), lze "předmířit" na určité místo (při obraně/čekání), pokud se tam objeví nepřítel, tak už neztrácíte čas mířením a ve zlomku vteřiny mu letí pozdrav, aniž by stihnul reagovat. Adrenalin tak hraje roli, takže krycí palba funguje. Je to snad jediná hra, kde lze (zejména u automatických zbraní) nastavit přibližnou velikost dávky a výsč. Takže kulomet, dvojnožka a není problém zastavit přesilu. Zkrátka je toho hodně, ale bohužel většina příkazů je skryta za různé kombinace (Alt+ /Ctrl+ /Shift+) takže pokud nevíte co a jak, tak vás to bavit nebude. Propracované je to hodně. Navíc na HL modu se stále pracuje, jen je ruský a ten EN překlad je dost špatný.
  • Simulace pravdepodobnosti zasahu vymyslena od zacatku tak, aby co nejvic odpovidala realite:

    http://www.bookgallery.co.il/JA2PublicPosts/CTH/9-BulletDev.gif
    http://www.bookgallery.co.il/JA2PublicPosts/CTH/12-BulletDrop.gif
    http://www.bookgallery.co.il/JA2PublicPosts/CTH/11-MuzzleClimb1.gif
    http://www.bookgallery.co.il/JA2PublicPosts/CTH/13-MovementVectors.gif
    http://www.bookgallery.co.il/JA2PublicPosts/CTH/14-MovingTarget.gif

    http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=msg&th=16665&goto=249910&
  • Tady nekdo vubec netusi o cem je rec. Tohle je jedna z asi tak 1000 veci, ktere do ja2 dodala 1.13.
    Predelala tu hru uplne od zakladu a prestoze ani predtim nebyla ja2 spatna, tohle uz je opravdu daleko za hranou jekoli moznosti to prekonat.
  • Jojo, JA 1 a 2 byly skvělý hry a občas si na ně vzpomenu, Back in Action a Crossfire taky nejsou špatný, docela se mi zamluvalo, že to už není tahovy, ale s pauzou na mezerník a naplánování úkolů. Bohužel kvalit JA 2 verze 1.13 nedosahují.
  • To je nejakej vtip?
  • 7.62 s modem Blue Sun nebo HL?
  • Presne tak. To je tak daleko ze uz nikdo nikdy neudela nic co by tomu dosahovalo aspon po kolena.
  • restore
    S tym modom je to neprekonany top
  • Na JA2 si v poslednich letech hodne developeru hojilo penezenky a pro backery to dopadlo spatne.
  • dejte si radsi 1.13ku *3*
    http://ja2v113.pbworks.com/w/page/4218339/FrontPage
  • no nevim. jen 6 žoldáků na výběr je málo. 8 nebo 10 by bylo mnohem lepší, ale sem zvědavej
  • Johnny
    *15*
  • backnuto 79, ikdybych to zahral 1x tak je to jagged alliance a misto na polici ji vedle vsech ostatnich patri.
  • Mě to přijde za ty peníze celkem dost chudý a to provedení mi moc nesedí, na JA by si spíš seděl strohý military styl ala Tide of Iron
  • *14*
  • Odulin
    Můj oblíbený Ivan "charašo" Dolvich tam je, takže vše je v pořádku, ale ten bojový systém nevím nevím...
  • Nekoukal jsem na cele video, ale vypada to, ze je to rozdelene na zony a pod. mechaniky.

    Takticke strileci hre by vic slusel system ve stylu Earth Reborn (kdyz uz to nechteji delat jako tabletop - Infinity napriklad)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit